Деловодна информация
00267Община Пловдив
17РОП59(16) 04/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
04/12/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0066 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов №1
Пловдив BG421 4000 България
Дарина Шаркова - гл. експерт дирекция Обществени поръчки +359 32656752
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

http://plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на счетоводни книги и формуляри, тефтери, ролки за калкулатори и касови апарати, папки и кламери, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, по 5 обособени позиции
22800000      
Доставки

Доставки на счетоводни книги и формуляри, тефтери, ролки за калкулатори и касови апарати, папки и кламери, за нуждите на община Пловдив и звената на общинска бюджетна издръжка“, по 5 обособени позиции: ОП № 1 „Доставки на счетоводни книги и формуляри; ОП № 2 „Доставки на тефтери“; ОП № 3 „Доставки на ролки за калкулатори и касови апарати“; ОП № 4 „Доставки на папки“; ОП № 5 „Доставки на кламери“. Предметът на поръчката обхваща периодични доставки на стоките по обособените позиции, в съответствие с техническата спецификация и образците на техническо и ценово предложения за съответните обособени позиции – неразделна част от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
66192.39      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставки на счетоводни книги и формуляри 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22813000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на счетоводни книги и формуляри, в съответствие с техническата спецификация за ОП 1. Приблизителните количества не са посочени в настоящото обявление поради ограниченията за дължината на текста, наложени от изисквания на Службата за публикации на Европейския съюз (ЕС). Количествата са посочени в Обявление 2017/S 134-274150 от 15.07.2017 г. Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
Позицията е запазена за лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС; или 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, когато изпълнителят е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания. Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 1, за 1 година, е 4 935 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Доставки на тефтери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22817000      
22819000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на тефтери, в съответствие с техническата спецификация за ОП 2. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Тефтер/брой/157
2 Тефтер/брой/60
3 Тефтер-азбучник/брой/46
4 Тефтер-азбучник/брой/48
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
Позицията е запазена за лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС; или 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, когато изпълнителят е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 2, за 1 година, е 741,67 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Доставки на ролки за калкулатори и касови апарати 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30145100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на ролки за калкулатори и касови апарати, в съответствие с техническата спецификация за ОП 3. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Ролка ударна /брой/100
2 Ролка термо/брой/3200
3 Ролка термо/брой/1400
4 Ролка термо/брой/2460
5 Ролка термо/брой/20000
6 Ролка термо/брой/3000
7 Ролка термо/брой/1000
8 Ролка термо/брой/3000
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
Позицията е запазена за лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС; или 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, когато изпълнителят е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 3, за 1 година, е 27 920,83 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Доставки на папки 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
22852100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Периодични доставки на папки, в съответствие с техническата спецификация за ОП 4. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Папка преписка/брой/190
2 Папка с машинка/брой/10370
3 Папка за картотека/брой/1495
4 Папка с ластик/брой/726
5 Папка архивна /дело//брой/6036
6 Папка-джоб/пакет/2518
7 Папка-джоб/пакет/259
8 Папка без перфорация/брой/1880
9 Папка с копче/брой/397
10 Папка с перфорация/брой /21200
11 Папка с цип/брой/10
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
Позицията е запазена за лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС; или 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, когато изпълнителят е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 4, за 1 година, е 8 941,67 лева без ДДС.

II.2) Описание 1

Доставки на кламери 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. пловдив

Периодични доставки на кламери, в съответствие с техническата спецификация за ОП 5. Приблизителни количества за 1 година, както следва (стока/м. ед./количество за 1 г):
1 Кламери/кутия/2304
2 Кламери цветни/кутия/626
3 Кламери/кутия/192
4 Кламери/кутия/782
5 Кламери/кутия/548
Посочените количества са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява.
Позицията е запазена за лица по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на: 4 % (четири процента) от стойността на договора без ДДС; или 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, когато изпълнителят е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
Договор ще бъде сключен със срок на действие 1 г. Прогнозната стойност за ОП 5, за 1 година, е 1 133,33 лева без ДДС.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 134-274150 (напр. 2015/S 123-123456)   и  795777 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17ДГ1026/24.11.2017 г.    1   Доставки на счетоводни книги и формуляри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МУЛТИКО 92 ООД 040606358
р-н Красно село, ул. Шандор Петьофи № 25
София BG411 1606 България
office@multico.bg +359 29718181
+359 29718181
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8372.12      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
12.05.2020 16:20 ч. :  17ДГ988/10.11.2017 г. служебно вписване
затвори
 История 17ДГ988    2   Доставки на тефтери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД 201417931
р-н Източен, ул. Професор Иван Шишманов № 4, ап. 1
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 32640149
+359 32640177
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1342.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
17ДГ1027/24.11.2017 г.    3   Доставки на ролки за калкулатори и касови апарати
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МЮРОЛ БЪЛГАРИЯ ООД 831200708
р-н Красно село, ул. Шандор Петьофи № 25
София BG411 1606 България
office@muroll.bg +359 29718181
+359 29718181
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36901      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
12.05.2020 16:21 ч. :  17ДГ986/10.11.2017 г. служебно вписване
затвори
 История 17ДГ986    4   Доставки на папки
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД 201417931
р-н Източен, ул. Професор Иван Шишманов № 4, ап. 1
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 32640149
+359 32640177
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17449.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
12.05.2020 16:23 ч. :  17ДГ987/10.11.2017г служебно вписване
затвори
 История 17ДГ987    5   Доставки на кламери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД 201417931
р-н Източен, ул. Професор Иван Шишманов № 4, ап. 1
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 32640149
+359 32640177
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2127.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Предвид, че се предвижда подновяване, съгласно условията на договора, на основание чл. 21, ал. 1 ЗОП, посочените в обявлението стойности в полета V.2.4.) за всяка позиция, са с включено предвиденото подновяване. Стойността на всеки договор за 1 г. е, както следва:
За ОП 1 - Договор 17ДГ1026/24.11.2017 г. - 4186,06 лв без ДДС;
За ОП 2 - Договор 17ДГ988/10.11.2017 г. - 671,10 лв без ДДС;
За ОП 3 - Договор 17ДГ1027/24.11.2017 г. - 18450,50 лв без ДДС;
За ОП 4 - Договор 17ДГ986/10.11.2017 г. - 8724,83 лв без ДДС;
За ОП 5 - Договор 17ДГ987/10.11.2017 г. - 1063,70 лв без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - до 12.10.2017 г. включително
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва