Деловодна информация
00145
1048-40-17#9 24/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/11/2017 (дд/мм/гггг)
00145-2017-0146 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт 121082521
бул. Александър Стамболийски № 62-64
София BG411 1303 България
Хрисияна Шишкова +359 029261459
Hrisiana.Shiskova@nssi.bg +359 029261424

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Следгаранционна абонаментна поддръжка на 2 броя високопроизводителни принтерни системи Xerox Docu Print 180 EPS 29-2017-1016-40-288-1
50000000      
Услуги

Следгаранционното абонаментно техническо обслужване следва да обхваща:
• текуща поддръжка веднъж месечно, осигуряваща непрекъснат работен процес на техниката, включваща проверки на състоянието, а при необходимост настройки и замяна на части и възли (с нови такива), чийто живот се измерва както във време, така и в количество изработена продукция.
• поддръжка при сервизно повикване от страна на възложителя – извършване на сервизни дейности за отстраняване на възникнали проблеми в работния процес на техниката, включващи проверки на състоянието, настройки и замяна на части и възли (с нови такива), чийто живот се измерва както във време, така и в количество изработена продукция.
• поддръжка по заявка на възложителя – превантивна ремонтна дейност непосредствено преди пикови натоварвания, например месечни разпечатки.
• разширена удължена техническа поддръжка в моменти на пиково натоварване.
• лицензни вноски за производствения софтуер.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
68580      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

в сградата на ЦУ на НОИ, 1303 София, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64

Следгаранционното абонаментно техническо обслужване следва да обхваща:
• текуща поддръжка веднъж месечно, осигуряваща непрекъснат работен процес на техниката, включваща проверки на състоянието, а при необходимост настройки и замяна на части и възли (с нови такива), чийто живот се измерва както във време, така и в количество изработена продукция.
• поддръжка при сервизно повикване от страна на възложителя – извършване на сервизни дейности за отстраняване на възникнали проблеми в работния процес на техниката, включващи проверки на състоянието, настройки и замяна на части и възли (с нови такива), чийто живот се измерва както във време, така и в количество изработена продукция.
• поддръжка по заявка на възложителя – превантивна ремонтна дейност непосредствено преди пикови натоварвания, например месечни разпечатки.
• разширена удължена техническа поддръжка в моменти на пиково натоварване.
• лицензни вноски за производствения софтуер.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 148-306674 (напр. 2015/S 123-123456)   и  798987 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-40-308       Следгаранционна абонаментна поддръжка на 2 броя високопроизводителни принтерни системи Xerox Docu Print 180 EPS
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНФО-АДЛ ЕООД 130310582
район Красно село, ул. Докатска планина № 16
София BG411 1606 България
office@infoadl.com +359 8688084
+359 8685323
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
69000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

68580      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е до 30.10.2017 г. включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва