Деловодна информация
00051
ПО-01-10-3295 22/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00051-2016-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg//pages/Dostavka-na-kancelarski-materiali-i-konsumativi-po-2059


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи, почистващи материали и консумативи, дидактически обучителни материали по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин
30192000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е доставка на материали по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“; Обособена позиция № 2 – Доставка на канцеларски материали и консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“; Обособена позиция № 3 – Доставка на почистващи материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“; Обособена позиция № 4 – Доставка на почистващи материали и консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“; Обособена позиция № 5 – Доставка на дидактически обучителни материали по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
19875.57      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Общностен център, находящ се в гр. Видин, ул. „Искър“ № 17

Подробен списък на канцеларските материали и консумативи е представен в раздел VІІ „Пълно описание на обекта на поръчката. Изисквания към изпълнението“ от Документацията за участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, Договор № BG05М9ОP001-2.004-0031-C01

II.2) Описание 1

Доставка на почистващи материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224000      
33750000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Общностен център, находящ се в гр. Видин, ул. „Искър“ № 17

Подробен списък на канцеларските материали и консумативи е представен в раздел VІІ „Пълно описание на обекта на поръчката. Изисквания към изпълнението“ от Документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, Договор № BG05М9ОP001-2.004-0031-C01

II.2) Описание 1

Доставка на дидактически обучителни материали по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39162100      
37500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Общностен център, находящ се в гр. Видин, ул. „Искър“ № 17

Подробен списък на дидактическите обучителни материали е представен в раздел VІІ „Пълно описание на обекта на поръчката. Изисквания към изпълнението“ от Документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, Договор № BG05М9ОP001-2.004-0031-C01

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Общностен център, находящ се в гр. Видин, ул. „Искър“ № 17

Подробен списък на канцеларските материали и консумативи е представен в раздел VІІ „Пълно описание на обекта на поръчката. Изисквания към изпълнението“ от Документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, Договор № BG05М9ОP001-2.004-0031-C01

Тази обособена позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, съгласно изискването на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с Решение № 591 на МС от 18 юли 2016 г.

II.2) Описание 1

Доставка на почистващи материали и консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Общностен център, находящ се в гр. Видин, ул. „Искър“ № 17

Подробен списък на почистващите материали и консумативи е представен в раздел VІІ „Пълно описание на обекта на поръчката. Изисквания към изпълнението“ от Документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Европейския социален фонд, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. по проект „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“, Договор № BG05М9ОP001-2.004-0031-C01

Тази обособена позиция е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, съгласно изискването на чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки във връзка с Решение № 591 на МС от 18 юли 2016 г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  761363 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-217    1   Доставка на канцеларски материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
р-н. Младост 1, бул. Цариградско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office.bg +359 029766896
+359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21110      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5936.35      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
AO-02-15-218    3   Доставка на почистващи материали и консумативи по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
р-н. Младост 1, бул. Цариградско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office.bg +359 029766896
+359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1890      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1573.12      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
04.05.2018 16:22 ч. :  AO-02-15-219 служебно вписване
затвори
 История АО-02-15-219    5   Доставка на дидактически обучителни материали по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
р-н. Младост 1, бул. Цариградско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office.bg +359 029766896
+359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12366.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   Доставка на канцеларски материали и консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    4   Доставка на почистващи материали и консумативи, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т.1 от ЗОП, по проект: „Устойчиво развитие на услугите за социално включване в община Видин“
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва