Деловодна информация
00193ТУ-София
04-00-286 14/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
14/11/2017 (дд/мм/гггг)
00193-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Технически университет — София 831917834
бул. „Климент Охридски“ № 8, учебен блок 1, етаж 3, кабинет № 1317 — Деловодство
София BG411 1000 България
Донка Симеонова — юрисконсулт, отдел Обществени поръчки +359 29653906
zop@tu-sofia.bg +359 28683215

Интернет адрес/и

www.tu-sofia.bg

http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/131


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компютърно и мрежово оборудване за ТУ-София
30230000      
Доставки

Предметът на поръчката е "Доставка на компютърно и мрежово оборудване за ТУ-София" и включва две обособени позиции:
• Обособена позиция № 1: “Доставка на компютърно оборудване за ТУ-София“
• Обособена позиция № 2: „Доставка на мрежово оборудване за ТУ-София“
Доставеното оборудване трябва да бъде оригинално, т.е. същото следва да бъде продукт на производителя на съответната марка. Доставеното оборудване трябва да е ново, неупотребявано, в оригинални фабрични опаковки и да фигурира в актуалната продуктова листа на съответния производител, както и да не е свалено от производство към датата, определена за краен срок за подаване на оферти, посочена в обявлението.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
78454.11      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на компютърно оборудване за ТУ-София 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
48820000      
30213100      
30232110      
30234000      
30236000      
30237280      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

франко склада на Възложителя - е гр. София, бул. „Климент Охридски” № 8.

Включва доставката на: за ДОГ. ДФНИ Е 02/8 - Флаш памет, 32 GB – 4 бр., Флаш памет, 64 GB – 2 бр.; за ДОГ. ДФНИ Е 02/12 - Памет DDR2 800 - 11 бр., Памет DDR3 1333 - 4 бр., Флаш-карта - 10 бр., Захранване - 3 бр.; за ДОГ. ДФНИ М 07/3 – Клавиатура – 3 бр., Mишка –3 бр., Безжичен адаптер –2 бр., За ДОГ.ДФНИ ДМ 07/5 - Преносим компютър 3 – 1 бр.; за ДОГ. ДФНО ДН 07/6 - Лазерно многофункционално устройство –1 бр., Външен твърд диск 3 – 2 бр., Флаш памет Капацитет: 32 GB -7 бр.,Флаш памет Капацитет: 64 GB-5 бр.,Диск: CD-R, 700 Mb, 52х, шпиндел 50 броя - 1 бр., Диск: DVD+R, 4.7GB,16x, шпиндел 25 броя- 1 бр., Диск: DVD+R, 8.5GB, 4x, Double Laye-10 бр., Клавиатура - кирилица/латиница, USB- 4 бр., Мишка - 3 бутонна, оптична, Scroll, 1000 dpi, USB - 5 бр.; За ДОГ. ДФНИ ДM 07/7 - Лазерно многофункционално устройство 1 бр.;за ДОГ. ДФНИ ДН 07/19 – Сървър 1 бр.; за ДОГ. ДФНИ ДН 07/22 - Външен твърд диск 4 –1 бр., Мишка – 3 бр., Карта памет–4 бр. и други артикули посочени в обявлението.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
За таблица 1.12. от Технич. специф.-INTERREG Проект EDU-LAB, договор DTP1-1-115-4.1, Програмата за транснационално сътрудничество - Програма „Дунав“, в която Р България участва през периода 2014-2020.

Обособена позиция № 1 се финансира по Договори на ТУ-София, а артикулите, посочени в таблица 1.12. от Техническата спецификация се финансират по INTERREG Проект EDU-LAB, договор DTP1-1-115-4.1, Програмата за транснационално сътрудничество - Програма „Дунав“, в която Р България участва през периода 2014-2020.

II.2) Описание 1

„Доставка на мрежово оборудване за ТУ-София“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32420000      
32428000      
32413100      
32422000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG421
BG342

франко складовете на Възложителя София, Пловдив и Сливен.

Включва доставката на: ЗА ТУ-СОФИЯ ЦУ - Безжичен рутер 1 - бр. 7, Безжична точка за достъп - бр. 10, SFP модули- бр. 12, Кабел UTP - топ, 305 м.- бр. 5, Конектор RJ-45- бр.250, Неуправляем комутатор 2 - бр. 2, Управляем комутатор 2 - бр. 12, Управляем комутатор 3 - бр. 1; за Ф и К СЛИВЕН - Безжичен рутер 1 - бр. 1, Конектор RJ-45 - бр. 100, Неуправляем комутатор 1 - бр. 4; за ФИЛИАЛ ПЛОВДИВ - Безжичен рутер 1 - бр. 2, Кабел UTP - топ, 305 м. - бр. 4, Конектор RJ-45 - бр. 550, Мрежова карта 1 - бр. 8, Неуправляем комутатор 3 - бр. 2, Управляем комутатор 1 - бр. 3; За СОС - Безжичен рутер 2 – 3 бр., Неуправляем комутатор 2 – 2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обособена позиция № 2 се финансира с бюджетни средства на ТУ-София.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 154-319113 (напр. 2015/S 123-123456)   и  800301 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-91    1   „Доставка на компютърно оборудване за ТУ-София“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

”ДИДЖИТЕК” ООД 030007837
град София 1784, област София, община Столична, район Младост, ж.к. Младост 1, бл. 39, вх. Г, ап. 3
София BG411 1784 България
office@digiteq.com +359 9740900
http://www.digiteq.com +359 9740919
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38644.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38618.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
З-92    2   „Доставка на мрежово оборудване за ТУ-София“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
гр. София, обл. София, община Столична, р-н Изгрев, ул. Тинтява, № 13
гр. София BG411 1000 България
office@kontrax.bg +359 9609777
www.kontrax.bg +359 9609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
57228.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

39835.21      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби:
Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. Получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено — от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва