Деловодна информация
00311Агенция по заетостта
20-00-984 07/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00311-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по заетостта 121604974
бул. Княз Ал. Дондуков № 3
София BG411 1000 България
Надежда Ананиева +359 292654402
Nadejda.Ananieva@az.government.bg +359 29265428

Интернет адрес/и

www.az.government.bg

https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/226-osigurjavane-na-kompleksna-usluga-za-izvyngarancionna-poddryjka-i-remont-na-slujebnite-avtomobili-na-direkcija-ay-re/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

насърчаване на заетостта

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили на Дирекция „Регионална служба по заетостта” гр. Ловеч, Варна и Монтана по 3 обособени позиции.
50100000      
Услуги

В предмета на поръчката са включени техн. обслужване и ремонт на служебните автомобили, вкл. и доставката на резервни части,материали и консумативи,необходими за извършването на обслужването и ремонта. Наличните автомобили в Дирекция „Регионална служба по заетостта”(ДРСЗ) – гр. Ловеч,гр.Варна и гр. Монтана и съответните терит.поделения и филиали са:
1. ДРСЗ–гр.Ловеч–12 автомобила;
2. ДРСЗ–гр.Варна–13 автомобила;
3. ДРСЗ–гр. Монтана–12 автомобила.
Услугата за извънгаранц. поддръжка и ремонт на служебните автомобили се изпълнява по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя. Предметът на поръчката се изразява в сервизно обслужване, което ще се извършва след писмена заявка на Възложителя и включва:
3.1. Годишен технически преглед;
3.2. Техническо обслужване;
3.3. Текущ ремонт;
3.4. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извънгаранционната поддръжка и ремонта;
3.5. Първоначален технически преглед.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
39140      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Осигуряване на комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили на Дирекция "Регионална служба по заетостта" гр. Ловеч 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя

В предмета на поръчката са включени техн. обслужване и ремонт на служебните автомобили, вкл. и доставката на резервни части,материали и консумативи,необходими за извършването на обслужването и ремонта. Наличните автомобили в Дирекция „Регионална служба по заетостта”(ДРСЗ) – гр. Ловеч, съответните терит.поделения и филиали са:
ДРСЗ–гр.Ловеч–12 автомобила.Услугата за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили се изпълнява по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя. Предметът на поръчката се изразява в сервизно обслужване, което ще се извършва след писмена заявка на Възложителя и включва:
3.1. Годишен технически преглед;
3.2. Техническо обслужване;
3.3. Текущ ремонт;
3.4. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извънгаранционната поддръжка и ремонта;
3.5. Първоначален технически преглед.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен гаранционен срок    20
Предложена отстъпка от доставната цена на резервните части    40
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Осигуряване на комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили на Дирекция "Регионална служба по заетостта" гр. Варна" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя

В предмета на поръчката са включени техн. обслужване и ремонт на служебните автомобили, вкл. и доставката на резервни части,материали и консумативи,необходими за извършването на обслужването и ремонта. Наличните автомобили в Дирекция „Регионална служба по заетостта”(ДРСЗ) – гр.Варна и съответните терит.поделения и филиали са:
ДРСЗ–гр. Варна –13 автомобила.
Услугата за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили се изпълнява по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя. Предметът на поръчката се изразява в сервизно обслужване, което ще се извършва след писмена заявка на Възложителя и включва:
3.1. Годишен технически преглед;
3.2. Техническо обслужване;
3.3. Текущ ремонт;
3.4. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извънгаранционната поддръжка и ремонта;
3.5. Първоначален технически преглед.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен гаранционен срок    20
Предложена отстъпка от доставните цени на резервните части    40
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Осигуряване на комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили на Дирекция „Регионална служба по заетостта” – гр. Монтана” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя

В предмета са вкл. техническото обслужване и ремонт на сл. автомобили, вкл. и доставката на резервни части, материали и консумативи, необходими за обслужването и ремонта. Наличните автомобили в Дирекция „Регионална служба по заетостта” – гр. Монтана и съответните териториални поделения и филиали са12 автомобила.
Услугата се изпълнява по местонахождението на сервизните центрове на изпълнителя. Предметът на поръчката се изразява в сервизно обслужване, което ще се извършва след писмена заявка на Възложителя и включва:
3.1. Годишен технически преглед;
3.2. Техническо обслужване;
3.3. Текущ ремонт;
3.4. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извънгаранционната поддръжка и ремонта;
3.5. Първоначален технически преглед.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Предложен гаранционен срок    20
Предложена отстъпка от доставните цени на резервните части    40
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  789733 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    1   
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
45    2   „Осигуряване на комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили на Дирекция „Регионална служба по заетостта” – гр. Варна”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛИТ ТРАК ЕООД 201901836
ж.к. Златен рог, бл. 29, вх.А, ет.2, ап.4
Ямбол BG343 8600 България
varna@elittruck.com +359 898574488
http://www.elittruck.com/ +359 898574488
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
44    3   „Осигуряване на комплексна услуга за извънгаранционна поддръжка и ремонт на служебните автомобили на Дирекция „Регионална служба по заетостта” – гр. Монтана”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЖЕСИКА ЕООД 111544100
ул. Цар Борис 3-ти №37
Монтана BG312 3400 България
plamen_dinchev@abv.bg +359 96301462
http://autoplanet1.com/firma/24640-dzhesika-eood +359 9622865
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18240      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18240      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София бул. Витоша №18 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На обжалване подлежат актовете, действията и бездействията на възложителя, посочени в чл. 196 от ЗОП, като подаването на жалба е обвързано със сроковете по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва