Деловодна информация
325
3595 03/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/11/2017 (дд/мм/гггг)
00325-2017-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, изпълнителен директор 115576405
гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66
Пловдив BG421 4000 България
Пламен Едрев - началник КИО, Теодор Пещерски - юрисконсулт +359 32602930
unihosp@unihosp.com +359 32644058

Интернет адрес/и

http://unihosp.com

http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20170627BDoH4846382


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и гаранционно обслужване на нова компютърна и офис техника за нуждите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, гр. Пловдив
30200000      
Доставки

Поръчката включва периодични доставки на нова компютърна и офис техника, както и гаранционното й обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 423 бр, а на програмното осигуряване - 170 бр.. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя. Поръчката е разделена на 25 самостоятелно обособени позиции, подробно описани в техническата спецификация. В предмета на самостоятелно обособените позиции са включени настолни, преносими компютри, монитори, монохромни многофункционални устройства, принтери, програмно осигуряване, компютри за медицинска употреба.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
327206      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Компютър за офис приложение с компактен дизайн 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри за офис приложение с компактен дизайн, както и гаранционното им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 30 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключване на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 1 за първите 12 месеца е 32500 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 65000 лв. без ДДС. Виж р. VI. 3
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър за офис приложение с компактен дизайн за интензивна употреба 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдвив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри за офис приложениес компактен дизайн за интензивна уптотреба, както и гаранционното им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 25 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 2 за първите 12 месеца е 32291.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 64583.43 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър за офис приложение 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва доставки на компютри за офис приложение, както и гаранционното им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 25 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 3 за първите 12 месеца е 15208.33 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 30416.67 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър за офис за интензивна употреба 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдив, бул ."Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри за офис за интензивна употреба, както и гаранционото им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 25 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 4 за първите 12 месеца е 22500 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 45000 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Монитор за интензивна офис употреба 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30231310      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на монитори за интензивна офис употреба, както и гаранционното им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 25 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологи преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 5 за първите 12 месеца е 7291.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 14583.34 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Монитор за офис употреба 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30231310      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул ."Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на монитори за офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 30 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гарацнионни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 6 за първите 12 месеца е 4500 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 9000 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофункционално устройство за интензивна офис употреба 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул ."Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на многофункционални устройства за интензивна офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 3 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужва (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 7 за първите 12 месеца е 7625 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 15250 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофиункционално устройство за офис употреба 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на многофункционални устройства за офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 5 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 8 за първите 12 месеца е 4125 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 8250 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Принтер за интензивна офис употреба 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдивд, бул . "Пещерско шосе " № 66

Поръчката включва периодични доставки на принтери за интензивна офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 5 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 9 за първите 12 месеца е 5791.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 11583.34лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Принтер за офис употреба 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на принтери за офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 10 за първите 12 месеца е 3083.33 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 6166.66 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Програмно осигуряване 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на софтуер, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимите пакети за период от 12 месеца е 170 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 11 за първите 12 месеца е 69208.33 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 138416.66 лв. без ДДС. Виж р. VI.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър с компактен дизайн за клинична и параклинична употреба 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри с компактен дизайн за клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 5 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 12 за първите 12 месеца е 5416.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 10833.34 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър с компактен дизайн за интензивна клинична и параклинична употреба 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри с компактен дизайн за интензивна клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 5 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 13 за първите 12 месеца е 6458.33 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 12916.66 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър за клинична и параклинична употреба 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри за клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 14 за първите 12 месеца е 5833.33лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 11666.66 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Компютър за интензивна клинична и параклинична употреба 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на компютри за интензивна клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 15 за първите 12 месеца е 8333.33лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 16666.66 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Монитор за клинична и параклинична употреба 16
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на монитори за клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 16 за първите 12 месеца е 1500 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 3000 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Монитор за интензивна клинична и параклинична употреба 17
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на монитори за интензивна клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 17 за първите 12 месеца е 2500 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 5000 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мобилен компютър за клинична и параклинична употреба 18
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на мобилен компютър за клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 3 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 18 за първите 12 месеца е 3875 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 7750 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мобилен компютър за интензивна клинична и параклинична употреба 19
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на мобилни компютри за интензивна клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 2 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 19 за първите 12 месеца е 2833.33 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 5666.66 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофункционално устройство за интензивна клинична и параклинична употреба 20
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на многофункционални устройства за интензивна клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 5 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимушества и гаранционни условия (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 20 за първите 12 месеца е 10416.67лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 20833.34 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Многофункционално устройство за клинична и параклинична употреба 21
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на многофункционални устройства за клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 21 за първите 12 месеца е 6250 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 12500 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Принтер за интензивна клинична и параклинична употеба 22
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на принтери за интензивна клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 10 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 22 за първите 12 месеца е 9166.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 18333.34 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Принтер за клинична и параклинична употреба 23
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на принтери за клинична и параклинична употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 20 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 23 за първите 12 месеца е 4166.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 8333.34 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мобилен компютър за офис употреба 24
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на мобилни компютри за офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 3 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технически преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 24 за първите 12 месеца е 3700 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 7400 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Мобилен компютър за интензивна офис употреба 25
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Поръчката включва периодични доставки на мобилен компютър за интензивна офис употреба, както и гаранционно им обслужване. Прогнозното общо количество на необходимата техника за период от 12 месеца е 2 бр. Изпълнението на поръчката е под условие за наличие на финансов ресурс и доставки се изпълняват след писмена заявка на възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Технологични преимущества и гаранционно обслужване (К2)    25
Цена
75
II.2.11) Информация относно опциите
да


При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП, в рамките на 12-месечния срок на договора, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор по реда и условията на ЗОП, но не повече от 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката за СОП № 25 за първите 12 месеца е 2166.67 лв. без ДДС, а за максималния срок от общо 24 месеца - 4333.34 лв. без ДДС. Виж р. VI.3.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 126-256069 (напр. 2015/S 123-123456)   и  793987 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-114-17    1,2,3,4,5,6,18,19,20,21,22,23   Договор за доставка на компютърна и офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
12
12 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИРЕКС БГ ООД 121057952
район р-н Младост, ж.к. Младост 3, бл. 306, вх. 2
София BG411 1712 България
office@lirex.bg +359 29691691
www.lirex.bg +359 29691692
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
302000.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

199043      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-117-17    11   Договор за доставка на програмно осигуряване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
район р-н Изгрев, ул. Тинтява № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
138416.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

65890      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОП-118-17    7,8,9,10,12,13,14,15,16,17,25   Договор за доставка на компютърна и офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
11 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
район р-н Изгрев, ул. Тинтява № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
105666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

62273      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички 25 СОП съдържат една и съща възможност за удължаване на срока на договора с допълнителни 12 месеца. Тази възможност се активира в случай на липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда и условията на ЗОП в рамките на първоначалния срок от 12 месеца. Тази хипотеза е описана по идентичен начин в раздел опции. Прогнозните количества при удължаване на срока на договора с 12 месеца, са: а СОП № 1 – 30 бр., за СОП № 2 – 25 бр., за СОП № 3 – 25 бр., за СОП № 4 – 25 бр., за СОП № 5 – 25 бр., за СОП № 6 – 30 бр., за СОП № 7 – 3 бр., за СОП № 8 – 5 бр., за СОП № 9 – 5 бр., за СОП № 10 – 10 бр., за СОП № 11– 170 бр. от всички номенклатурни реда на позицията, за СОП № 12 – 5 бр., за СОП № 13– 5 бр., за СОП № 13 – 5 бр. за СОП № 14 – 10 бр., за СОП № 15– 10 бр., за СОП № 16– 10 бр., за СОП № 17 – 10 бр., за СОП № 18 – 3 бр., за СОП № 19 – 2 бр., за СОП № 20 – 5 бр., за СОП № 21 – 10 бр., за СОП № 22 – 10 бр., за СОП № 23 – 20 бр, за СОП № 24 – 3 бр., за СОП № 25 – 2 бр.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва