Деловодна информация
00140
12.00-147 24/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00140-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ихтиман 000776299
ул. Цар Освободител № 123
Ихтиман BG412 2050 България
Цветелина Хаджийска +359 072482381
obshtina_ihtiman@mail.bg +359 072482550

Интернет адрес/и

http://www.ihtiman-obshtina.com

http://arhiv.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=93&objtype=6&obj_id=388


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА МАТЕРИАЛИ, КОНСУМАТИВИ И ОБОРУДВАНЕ” В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ № BG05M2OP001-3.001-0069 “ПО-ДОБРО БЪДЕЩЕ ЗА ДЕЦАТА”
37820000      FA02
Доставки

Поръчката включва доставка на материали по проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г. по обособени позиции, съгласно техническите спецификации към документацията за участиe, а именно доставка на канцеларски и офис материали и консумативи по проекта, доставка на оборудване и обзавеждане, доставка на дидактически материали и учебни пособияна, доставка на спортни пособия и доставка на техническо оборудване по проекта. Техническите спецификации и документацията за участие са свободно достъпни в профила на купувача.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
18574.54      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за изпълнение на дейностите с целевата група по проекта 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ихтиман

Доставка на обзавеждане и оборудване по проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г. Детски еднокрилен гардероб - 120 бр.,Масичка с 4 места - 30 бр.,Детски столчета - 120 бр., съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и консумативи, необходими за изпълнение на дейностите с целевата група и администрирането на проекта. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
37820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ихтиман

Доставка на дидактически материали и учебни пособия по проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г. Блок за рисуване - 160 бр.,Темперни бои - 40 бр.,Боички за рисуване-40 бр,Пластелин-40,Фулмастри-160 бр.,Цветни моливи-160 бр.,Дъска за пластелин с ножче-40 бр.,Бял картон-40 бр.,Лепило С200-40бр.,Комплект четки за рисуване-40бр.,Ножица-40 бр.,Кадастрон-40 бр.,Тетрадки широки-тесни редове - 240 бр., Тетрадки с големи квадратчета - 240 бр.,Молив HB - 240 бр.,Химикалки-250 бр.,Гумички-120 бр.,Острилки-120 бр.,Копирна хартия /кашон/- 16 бр.,Тонер-касети за лазерен принтер-11 бр.,Флаш памет-13 бр.,Джобове /пакет/ - 10 бр.,Класьори - 10 бр.,Дискове кутия - 1 кутия,Кламери кутийка-10 бр,Телбод - 10 бр.,Телчета за телбод - 10 бр., съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Доставка на дидактически материали и учебни пособия, необходими за изпълнение на дейностите с целевата група по проекта. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ихтиман

Поръчката включва доставка на дидактически материали и учебни пособия по проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г. Моливко: Родна реч - книжка втора за 4-5 години - 20 бр., Моливко: Родна реч - книжка трета за 5-6 години - 20 бр.,Моливко: Родна реч - книжка четвърта за 6-7 години - 20 бр., Книжка Вече мога да чета - 20 бр.,Книжка Вече ще мога да пиша - 20 бр.,Моливко. Книга за учителя за предучилищно възпитание и подготовка - 10 бр., Аз съм в детската градина – подготвителна група - 10 бр., Раница-120 бр.,Бяла дъска с маркери - 12 бр.,Пластмасови кастанети – комплект-40 бр.,Пластмасови музикални яйца – комплект - 40 бр.,Танцов костюм - 40 бр.,Книжка с животните - 40 бр., Книга за природата - 40 бр.,Книжка животните в селския двор - 40 бр.,Играчки с животни и растения - 40 бр.,Книжка за оцветяване - 40 бр., съгласно техническата спецификация към документацията за участие в проце
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Доставка на спортни пособия, необходими за изпълнение на дейностите с целевата група по проекта 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ихтиман

Доставка на спортни пособия по проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г. Обръчи - 25 бр.,Топки - 15 бр.,Портативен кош за баскетбол - 2 бр.,Бадминтон комплекти - 15 бр., съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Доставка на техническо оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проекта 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ихтиман

Доставка на техническо оборудване по проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г. Принтер - 1 бр.,Фотоапарат - 1 бр.,Лаптоп
1 бр., съгласно техническата спецификация към документацията за участие в процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG05M2OP001-3.001-0069 “По-добро бъдеще за децата”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  780889 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
60    1   Доставка на канцеларски материали и консумативи, необходими за изпълнение на дейностите с целевата група и администрирането на проекта.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ел Би Експерт ЕООД 204172914
ул. Попов Извор № 27
Бистрица BG412 1444 България
lbexpert@abv.bg +359 024878129
+359 024878129
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4066.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1919.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
64    2   Доставка на оборудване и обзавеждане, необходимо за изпълнение на дейностите с целевата група по проекта
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Българска Училищна Индустрия ООД 175123092
ул. Радапски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 024011000
+359 024011000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12749.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10620.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
65    3   Доставка на дидактически материали и учебни пособия, необходими за изпълнение на дейностите с целевата група по проекта
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Българска Училищна Индустрия ООД 175123092
ул. Родопски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 024011000
+359 024011000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11100.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4950.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
66    4   Доставка на спортни пособия, необходими за изпълнение на дейностите с целевата група по проекта
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Българска училищна индудстрия ООД 175123092
ул. Родопски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32
София BG411 1680 България
bsi.group@abv.bg +359 024011000
+359 024011000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
716.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

473.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
70    5   Доставка на техническо оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проекта
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултико 92 ООД 040606358
ул. Шандор Петьофи № 25
София BG411 1784 България
office@multico.bg +359 029718181
+359 029718181
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
616.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

611.84      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва