Деловодна информация
00115
 
да
да
23/10/2017 (дд/мм/гггг)
00115-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
площад Сводоба 6
Русе BG323 7000 България
Моника Петрова - ст. експерт отдел ОП +359 881710
mayor@ruse-bg.eu +359 82834-413

Интернет адрес/и

http://www.ruse-bg.eu

http://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/270/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции.
39294100      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
23657.50      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Реконструкция и рехабилитация на пешеходна среда и изграждане на зони за обществен отдих“, инвестиционен приоритет „Градска среда“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39294100      
39254120      
30192121      
30192130      
31440000      
30234600      
39221120      
45233290      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 1: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Реконструкция и рехабилитация на пешеходна среда и изграждане на зони за обществен отдих“, инвестиционен приоритет „Градска среда“ включва изпълнение/изработка и монтаж, където е приложимо на следните дейности/артикули и количества:
1.Билборд за времето на строителството-6 броя;
2.Постоянна обяснителна табела-6 броя;
3.Банер- 1 брой;
4.Промоционални материали
4.1.Стенен часовник-200 броя;
4.2.Автоматични химикалка и молив в калъф-200 комплекта;
4.3.Външна преносима батерия (за мобилни устройства)-200 броя;
4.4.Флаш памет (USB)-200 броя;
4.5.Чаша за топли напитки-200 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира по Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г., съгласно Договор № РД-02-37-297/12.12.2016 г.

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност,вкл. в списъка по чл.12,ал.1,т.1 ЗОП по проект„Реконстр. и рехабилитация на пешеходна среда и изгражд. на зони за обществен отдих“,инв.приоритет Гр.среда 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22817000      
22852100      
18936000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 2: Изпълнение на мерки за информация и публичност, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект „Реконструкция и рехабилитация на пешеходна среда и изграждане на зони за обществен отдих“, инвестиционен приоритет „Градска среда“ включва изпълнение/изработка на следните дейности/артикули и количества:
1.Тефтер/органайзер-100 броя;
2.Конферентна папка-100 броя;
3.Платнена еко чанта -200 броя.
В съответствие с разпоредбите на Закона за обществените поръчки Обособена позиции № 2 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като обекта попада в обхвата на Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, приет с Решение № 591/18.07.2016г. на Министерски съвет, обн. в ДВ, бр. 67, от дата 26.8.2016 г.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира по Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г., съгласно Договор № РД-02-37-297/12.12.2016 г.

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39294100      
30192121      
30192130      
30234600      
45233290      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 5: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“ включва изпълнение/изработка и монтаж, където е приложимо на следните дейности/артикули и количества:
1.Информационен банер-1 броя;
2.Билборд-4 броя;
3.Посяни обяснителни табели-6 броя;
4. Промоционални материали
4.1. Химикалки - 100 броя;
4.2. Моливи - 100 броя;
4.3. Флаш памет /USB/ - 150 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира по Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г., съгласно Договор № РД-02-37-9/05.01.2017 г.

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност,вкл.в списъка по чл.12,ал.1,т.1 ЗОП по проект„Интегрирана система за гр. транспорт на гр.Русе–2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран гр. транспорт" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18936000      
22817000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 6: Изпълнение на мерки за информация и публичност, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект „Интегрирана система за градски транспорт на гр. Русе – 2 етап“, инвестиционен приоритет „Интегриран градски транспорт“ включва изпълнение/изработка на следните дейности/артикули и количества:
1. Конферентна чанта-100 броя;
2. Тефтер - 100 броя.
В съответствие с разпоредбите на Закона за обществените поръчки Обособена позиции № 6 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като обекта попада в обхвата на Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, приет с Решение № 591/18.07.2016г. на Министерски съвет, обн. в ДВ, бр. 67, от дата 26.8.2016 г.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката се финансира по Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г., съгласно Договор № РД-02-37-9/05.01.2017 г.

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект„Ремонт,прилагане на мерки за енерг.ефективност и мерки,съгласно Наредба№4 за достъпна среда на Комплекс за соц.услуги за деца и семейства“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39294100      
45233290      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 7: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност и мерки, съгласно Наредба № 4 за достъпна среда на Комплекс за социални услуги за деца и семейства“, инвестиционен приоритет „Социална инфраструктура“ включва изпълнение/изработка и монтаж, където е приложимо на следните дейности/артикули и количества:
1. Билборд за времето на строителството -1 брой;
2. Постоянна обяснителна табела -1 брой.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Ремонт, прилагане на мерки за енергийна ефективност и мерки, съгласно Наредба № 4 за достъпна среда на Комплекс за социални услуги за деца и семейства“

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства“, инвестиц. приоритет Образ. инфраструктура 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39294100      
32552100      
31440000      
32342000      
18925200      
39221120      
30234600      
45233290      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 3: Изпълнение на мерки за информация и публичност по проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства“, инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура“ включва изпълнение/изработка и монтаж, където е приложимо на следните дейности/артикули и количества:
1.Билборд за времето на строителството-5 броя;
2.Постоянна обяснителна табела-5 броя;
3.Рол Банер - 1 брой;
4. Рекламни материали
4.1. Слушалки за мобилен телефон в кутия/калъф - 250 броя;
4.2. Външна преносима батерия за мобилни устройсква - 250 броя;
4.3. Тонколони - 250 броя;
4.4. Калъф за костюм и дрехи - 250 броя;
4.5. Стъклена чаша за топли напитки - 250 броя;
4.6. Флаш памет - 250 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“2014-2020г, проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства“

II.2) Описание 1

Изпълнение на мерки за информация и публичност,вкл.в списъка по чл.12,ал.1,т.1 ЗОП по проект„Ремонт на 5 общински учебни заведения в гр.Русе, вкл.прилежащите им дворни пространства,инв.приор.Обр.инфр. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22817000      
18936000      
22462000      
18318400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Обществена поръчка с предмет "Изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация, във връзка с проекти на община Русе по ОПРР 2014-2020“ включва 7 обособени позиции. Обособена позиция № 4: Изпълнение на мерки за информация и публичност, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства“, инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура“ включва извършване/изработка на следните дейности/артикули и количества:
1.Плакати-20 броя;
2.Еко тефтер-250 броя;
3. Рекламни материали
3.1. Фланелка - 500 броя;
3.2. Чанта за пазар - 250 броя;
3.3. Конферентна чанта - 250 броя;
3.4. Спортна чанта/сак - 250 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж“2014-2020г., проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 055-102011 (напр. 2015/S 123-123456)   и  776509 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-105    4   Изпълнение на мерки за информация и публичност, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни простран
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
ул. Средна гора 84-86
София BG411 1000 България
office@dmibg.com +359 884753358
http://dmibg.com +359 24234859
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9250      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6307.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ЗОП-104    3   изпълнение на мерки за информация и публичност/комуникация във връзка с проект „Ремонт на пет общински учебни заведения в гр. Русе, включително прилежащите им дворни пространства“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНФО ТРЕЙНИНГ ООД 202318594
ул. Цар Калоян №2А
Русе BG323 7000 България
evroproekti2014@gmail.com +359 897968131
http://evroproekti2014 +359 521525
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17350      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби: 10-дневен срок от публикуване на решението по чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва