Деловодна информация
01240
172 16/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
16/10/2017 (дд/мм/гггг)
01240-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Ученическо хранене ЕООД 123513148
ул. Захари Княжески № 10
Стара Загора BG344 6000 България
Донка Гочева Касабова +359 42640125
uhranene_stara_zagora@abv.bg +359 42640125

Интернет адрес/и

http://www.uhsz.org

http://www.uhsz.org/main/index.php?mod=op


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА ХРАНИ ЗА НУЖДИТЕ НА „УЧЕНИЧЕСКО ХРАНЕНЕ" ЕООД ГР. СТАРА ЗАГОРА ПО 5 ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ"
15800000      
Доставки

Обектите, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: 14 ученически стола и 17 павилиона. Доставките ще бъдат извършвани франко горепосочените обекти в рамките на работното им време, както следва:
-за ученически столове: от 06.00-14.00ч.
- за павилиони: от 08.00-15.00ч.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
477820      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Месо и месни продукти от свинско и телешко месо" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15113000      
15111200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Стара Загора

Обектите, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: 14 ученически стола и 17 павилиона. Доставките ще бъдат извършвани франко горепосочените обекти в рамките на работното им време, както следва:
-за ученически столове: от 06.00-14.00ч.
- за павилиони: от 08.00-15.00ч.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален брой точки 100    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

КОЛИЧЕСТВАТА на хранителните продукти ще се определят според необходимостта на обслужваните обекти, като Възложителят си запазва правото при необходимост да не поръчва част от изброения асортимент в обществената поръчка. Количествата, описани по обособените позиции, са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените финансови средства на дружеството.

II.2) Описание 1

„Пилешки бутчета и филета" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15131500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Обектите, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: 14 ученически стола и 17 павилиона. Доставките ще бъдат извършвани франко горепосочените обекти в рамките на работното им време, както следва:
-за ученически столове: от 06.00-14.00ч.
- за павилиони: от 08.00-15.00ч.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален брой точки 100    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

КОЛИЧЕСТВАТА на хранителните продукти ще се определят според необходимостта на обслужваните обекти, като Възложителят си запазва правото при необходимост да не поръчва част от изброения асортимент в обществената поръчка. Количествата, описани по обособените позиции, са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените финансови средства на дружеството.

II.2) Описание 1

„Варива, подправки и други пакетирани храни" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15872200      
03211300      
03212211      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Обектите, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: 14 ученически стола и 17 павилиона. Доставките ще бъдат извършвани франко горепосочените обекти в рамките на работното им време, както следва:
-за ученически столове: от 06.00-14.00ч.
- за павилиони: от 08.00-15.00ч.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален брой точки 100    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

КОЛИЧЕСТВАТА на хранителните продукти ще се определят според необходимостта на обслужваните обекти, като Възложителят си запазва правото при необходимост да не поръчва част от изброения асортимент в обществената поръчка. Количествата, описани по обособените позиции, са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените финансови средства на дружеството.

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
15511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Обектите, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: 14 ученически стола и 17 павилиона. Доставките ще бъдат извършвани франко горепосочените обекти в рамките на работното им време, както следва:
-за ученически столове: от 06.00-14.00ч.
- за павилиони: от 08.00-15.00ч.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален брой точки 100    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

КОЛИЧЕСТВАТА на хранителните продукти ще се определят според необходимостта на обслужваните обекти, като Възложителят си запазва правото при необходимост да не поръчва част от изброения асортимент в обществената поръчка. Количествата, описани по обособените позиции, са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените финансови средства на дружеството.

II.2) Описание 1

„Консервирани плодове и зеленчуци" 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

Обектите, за които ще бъдат доставяни хранителните продукти, предмет на настоящата обществена поръчка са следните: 14 ученически стола и 17 павилиона. Доставките ще бъдат извършвани франко горепосочените обекти в рамките на работното им време, както следва:
-за ученически столове: от 06.00-14.00ч.
- за павилиони: от 08.00-15.00ч.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА с максимален брой точки 100    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

КОЛИЧЕСТВАТА на хранителните продукти ще се определят според необходимостта на обслужваните обекти, като Възложителят си запазва правото при необходимост да не поръчва част от изброения асортимент в обществената поръчка. Количествата, описани по обособените позиции, са приблизително необходимите за едногодишен период и са съобразени със заложените финансови средства на дружеството.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 117-234496 (напр. 2015/S 123-123456)   и  792215 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
35    1   „Месо и месни продукти от свинско и телешко месо"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КУМИР-СИ ЕООД 833050513
кв. Индустриален, ул. Промишлена, административна сграда на Металик АД
гр.СТАРА ЗАГОРА BG341 6000 България
kumir-si@starazagora.net +359 42606332
+359 42606332
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
197500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

197500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
36    2   „Пилешки бутчета и филета"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

НИК ИНВЕСТ - КАЗАНЛЪК ЕООД 123732779
бул. Розова долинa №18
гр. Казанлък BG344 6100 България
nik.invest@mail.bg +359 43168595
+359 43168595
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
60100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

60100      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
37    3   „Варива, подправки и други пакетирани храни"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ник – Инвест – Казанлък“ ЕООД 123732779
бул. „Розова долина“ № 18
гр. Казанлък BG344 6140 България
nik.invest@mail.bg +359 43168593
+359 43168593
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
39    4   „Мляко и млечни продукти"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ник – Инвест – Казанлък“ ЕООД 123732779
бул. „Розова долина“ № 18
гр. Казанлък BG344 6100 България
nik.invest@mail.bg +359 43168595
+359 43168595
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
122400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

122400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
38    5   „Консервирани плодове и зеленчуци"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ник – Инвест – Казанлък“ ЕООД 123732779
бул. „Розова долина“ № 18
гр. Казанлък BG344 6100 България
nik.invest@mail.bg +359 43168595
+359 43168595
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50820      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50820      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва