„Изработка на брандирани рекламни материали и изпълнение на мерки за осигуряване на визуализация, публичност и информираност“ по обособени позиции |
|
79341000 |
|
|
Общ.поръчка вкл.5 об.позиции: ОП1 вкл.: изработка на брандирани рекламни материали: Бележници (200 бр.; 100 бр.;10 бр.); Хартиени чанти, Бланки, Папки (2000 бр.); Покана за Деня на Добрич 25 септември (10 бр.). ОП2 вкл.: изработка на брандирани рекламни материали: Чадъри, Визитници (100 бр.); Външна батерия, Закачалка за чанта (50 бр.); Поставка за мобилен телефон (30 бр.); USB карта (50 бр.); Стенен часовник (20 бр.); Химикали (200 бр., 200 бр., 200 бр.); Цветни моливи (1000 бр.); Светлооразителен стикер, Комплект за първокласници (1000 бр.). ОП3 вкл.: изработка на 2000 бр. дипляни. ОП4 вкл.: 2 бр. информационни табели; 18 бр. табели за обозначаване кабинетите на специалистите, предоставящи услуги по проекта; 2 бр. обяви в два местни ежедневника; 4 бр. публикации - инф. в 2 местни ежедневника за проекта; изразяване на мнения в 2 радиа на представителите на целевите групи за ползите от проектните дейности. ОП5 вкл.: 6 бр. публикации в ежедневници; 1 бр. платена фейсбук реклама. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
11875.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Израб.на бранд.рекл.мат-ли,вкл. в Списъка на стоките и усл.съобр.ОТР,които са предн.за възл.на спец.предпр.или кооп.на ХУ или за стоп.суб.,чиято осн.цел е соц.и проф.интегр.на ХУ или на ХНП |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22462000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр.Добрич | Дейностите включват: изработка на брандирани рекламни материали: Бележници (200 бр.; 100 бр.;10 бр.); Хартиени чанти, Бланки, Папки (2000 бр.); Покана за Деня на Добрич - 25 септември (10 бр.). Всички брандирани рекламни материали ще бъдат възложени за изпълнение след предварително одобрен от възложителя проект.За целите на обществената поръчка под термина „брандиране” на даден материал се разбира изобразяване на лого, символи, емблеми на Община град Добрич или на съответната структура/финансиращ орган/европейски структурни и инвестиционни фондове, както и на конкретна кампания, дейност, публично събитие, работна среща, мероприятие или проект, в т.ч. и облепяне със съответния артикул или поставянето му на определените за целта места (в приложимите случаи). Брандирането трябва да е ясно четимо и видимо, и съобразено с Наредба за символите и отличията на Община град Добрич. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Изработка на брандирани рекламни материали за нуждите на Община град Добрич |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22000000 79341000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр. Добрич | Дейностите включват: изработка на брандирани рекламни материали: Чадъри, Визитници (100 бр.); Външна батерия, Закачалка за чанта (50 бр.); Поставка за мобилен телефон (30 бр.); USB карта (50 бр.); Стенен часовник (20 бр.); Химикали (200 бр., 200 бр., 200 бр.); Цветни моливи (1000 бр.); Светлооразителен стикер, Комплект за първокласници (1000 бр.). Всички брандирани рекламни материали ще бъдат възложени за изпълнение след предварително одобрен от възложителя проект. За целите на обществената поръчка под термина „брандиране” на даден материал се разбира изобразяване на лого, символи, емблеми на Община град Добрич или на съотв. структура/финансиращ орган/ЕСИФ, както и на конкретна кампания, дейност, публично събитие, работна среща, мероприятие или проект, в т.ч. и облепяне със съответния артикул или поставянето му на определените за целта места. Брандирането трябва да е ясно четимо и видимо, и съобразено с Наредба за символите и отличията на Община град Добрич |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Израб.на дипляни по Проект „За равен шанс на децата“,ДБФП № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по проц.за директно предост.на БФП BG 051PO001-2.004 ”Усл. за ранно детско развитие“ на ОП „РЧР“ 2014-2020 |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22140000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр. Добрич | Дейностите за визуализация, публичност и информираност по настоящата обосбена позиция ще включват:изработка на 2000 бр. дипляни, съобразно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „За равен шанс на децата“,ДБФП № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по проц.за директно предост.на БФП BG 051PO001-2.004 ”Усл. за ранно детско развитие“ на ОП „РЧР“ 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
Осиг.на инф.,публ.и виз-я на дейност.по Проект „За равен шанс на децата“,ДБФП№BG05M9OP001-2.004 -0028-C01,по проц.за директно предост.на БФП BG 051PO001-2.004 ”Усл.за ранно детско разв.“ на ОПРЧР14-20 |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 79341000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр. Добрич | Изпълнението на дейности за информация и публичност по тази обособена позиция включва: 2 бр. информационни табели; 18 бр. табели за обозначаване кабинетите на специалистите, предоставящи услуги по проекта; 2 бр. обяви в два местни ежедневника; 4 бр. публикации - инф. в 2 местни ежедневника за проекта; изразяване на мнения в 2 радиа на представителите на целевите групи за ползите от проектните дейности. Всички изисквания по отношение на визия, дизайн и съдържание следва да са съобразени с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „За равен шанс на децата“,ДБФП № BG05M9OP001-2.004 -0028-C01, по проц.за директно предост.на БФП BG 051PO001-2.004 ”Усл. за ранно детско развитие“ на ОП „РЧР“ 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
Осиг.на инф.,публ.и виз-ия на дейност.по Проект BG06-102 „Младежки център Добрич – Вашето утре“,Дог.№Д03-7/27.01.2014 г., финан.по Прогр.„Деца и младежи в риск“,Комп.1„Младежи в риск“ на ФМнаЕИП09-14 |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22120000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
гр. Добрич | Дейностите за визуализация, публичност и информираност ще включват: 6 бр. публикации в ежедневници; 1 бр. платена фейсбук реклама. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект BG06-102 „Младежки център Добрич – Вашето утре“,Дог.№Д03-7/27.01.2014 г., финан.по Прогр.„Деца и младежи в риск“,Комп.1„Младежи в риск“ на ФМнаЕИП2009-2014.
|
На основание чл.21, ал.6 ЗОП, Възложителят е възложил обособена позиция №5, съобразно индивидуалната й стойност, по реда на чл.20, ал.4, т.3 ЗОП. Стойността на обособената позиция не надхвърля 156 464 лв. и общата й стойност, възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.
|
|