Деловодна информация
00068
ПНО-04-67 13/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
13/09/2017 (дд/мм/гггг)
00068-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Димитровград 000903533
бул. Г.С.Раковски №15
Димитровград BG422 6400 България
Стефка Римпопова - Старши юрисконсулт в Община Димитровград +359 391-68237
zop@dimitrovgrad.bg +359 391-66996

Интернет адрес/и

www.dimitrovgrad.bg

http://reg.dimitrovgrad.bg:8004/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар по проект: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград, с 3 оп.
39160000      
Доставки

Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар по проект: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград, с 3 обособени позиции:
Обособена позиция № 1: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград;
Обособена позиция № 2: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград;
Обособена позиция № 3: Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
570421.64      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, гр. Димитровград. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39160000      
39100000      
39200000      
39300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

1. ОУ „Алеко Константинов”, с адрес гр. Димитровград, ул. „Патриарх Евтимий” 12;
2. ПМГ „Иван Вазов” с адрес гр. Димитровград, ул. „Климент Охридски” № 1.

Доставката включва:
За обект - ОУ „Алеко Константинов” - обзавеждане в обобщени количества: (Библиотечни стелажи-13 бр., гардероби-31 бр., демонстрационна маса-1 бр., офис шкаф-17 бр,. столове-754 бр., дивани-2 бр., бюра-31 бр., кухненски шкаф-5 бр, ученически маси-197, шкаф-63 бр. и др.), специализирано оборудване (Акумулаторна бормашина-5 бр., Аудио система-7 бр., Готварска печка-1 бр., Дърводелска маса-6 бр., Екран за проектор-1 бр., Интерактивна дъска -2 бр., Компактна CD уредба-3 бр., Компютърна конфигурация-8 бр., Лаптоп-10 бр., Масичка за проектор и преносим компютър-1 бр., Мултимедиен проектор-10 бр., Мултифункционално устройство А3-2 бр., Мултифункционално устройство А4-8 бр., Общомедицинска многофункционална количка-2 бр., Озвучителна система за училищни и актови зали-2 бр., Принтер А3 професионален клас-1 бр.,Принтер А4-1 бр., Ренде-6 бр., Слушалки-15 бр., Стойка за мултимедия-10 бр., Съдомиялна-1 бр., Тонколони-32 бр., Фотоапарат-1 бр., Шлосерска маса-5 бр., Шлосерска маса
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.032-0002-С01 Оперативна програма Региони в растеж 2014 -2020 г.

Проект: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов", Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, гр. Димитровград. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39160000      
39100000      
39200000      
39300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

1. ЕГ „Д-р Иван Богоров” с адрес гр. Димитровград, бул. „Христо Ботев” № 45;
2. СОУ „Васил Левски” с адрес гр. Димитровград, ул. „Бузлуджа” № 1;

Доставката включва:За обект - ЕГ „Д-р Иван Богоров”, обзавеждане: (Стол ученически-471 бр.; Ученическа маса – двуместна-222 бр.; Ученическа маса – триместна-10 бр.; Учителски стол-19 бр.; Учителско бюро-19 бр.), специализирано оборудване (Бяла дъска 7 бр.) и инвентар (Вътрешна щора-7 бр.)
За обект - СОУ „Васил Левски”, обзавеждане в обобщени количества: (Гардероб-31 бр.; диван-2 бр.; Ергономичен стол-19 бр.; Заседателна маса-1 бр.; Компютърно бюро-5 бр.; маса-1 бр.; учителски стол-37 бр.; офис шкаф – 5 бр.; Посетителски стол-8 бр.; работно бюро-6 бр.; Спомагателна маса за офис техника-1 бр.; учителско бюро-16 бр; Шкаф универсален в учебна стая-9 бр.), специализирано оборудване (Бяла дъска-1 бр.; Интерактивна дъска-3 бр.; Компактна CD уредба-4 бр.; Компютърна онфигур. -2бр. ; Преносим компютър (лаптоп)-3 бр.; Мултимедиeн проектор-3 бр.; Мултифункционално устройство А3-2 бр.; Принтер А4-2 бр.; Стойка за мултимедия-3 бр.; Тонколони-3 бр.; Цветен лазер, комплект-3 бр.) и инвентар.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.032-0002-C01, Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г.

Проект: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, гр. Димитровград 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39160000      
39100000      
39200000      
39300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

1. СОУ „Любен Каравелов” с адрес гр. Димитровград, ул.”Захари Зограф”№ 28;
2. ОУ „Пенчо Славейков” с адрес гр. Димитровград, ул.”Димитър Димов”№ 22.

Доставката включва:За обект - СОУ „Любен Каравелов”, обзавеждане в обобщени количества: (Библиотечен стелаж-26 бр.; Библиотечен шкаф-9 бр; Бюро с картотека-1 бр.; Витрина изложбена-1 бр.; Въртящ стол-15 бр.;гардероб-64 бр.;диван – 2 бр.;етажерка-9 бр.;закачалки за стена-14 бр.;компютърна маса-16 бр.;компютърно бюро-2 бр.;контейнер-8 бр.;маса-7 бр.; Маса демонстрационна – химия-1 бр.;метални стелажи-12 бр.;модулна маса-53 бр.;офис стол-3 бр.;офис шкаф-33 бр.; пейка-6 бр.; посетителски стол-57 бр.; работно бюро-19 бр.; секция-3 бр.; Спомагателна маса за офис техника-4 бр.; стол ученически – 262 бр.; Ученическа маса – 66 бр.; учителски стол-25 бр.; Учителско бюро-22 бр.; Фотьойл-6 бр.; Чин – едноместен-260 бр.; шкаф-50 бр. и др.), специализирано оборудване (Биологичен микроскоп-1 бр.; Готварска печка-1 бр.; Интерактивна дъска-4 бр.; Компютърна конфигурация-18 бр.; Лаптоп-20 бр.; Мултимедиeн проектор-19 бр.; Мултифункционален принтер А3-3 бр.; Мултифункционално устройство А4-1 бр.; Обтегач
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на БФП BG16RFOP001-1.032-0002-C01, Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г.

Проект: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”, Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 019-031318 (напр. 2015/S 123-123456)   и  768685 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Дог-ИД-559    ОП 1   Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ОУ „Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

К ооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 02-9766896
+359 02-9766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

265355.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Дог-ИД-560    2   Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - ЕГД-р Иван Богоров, СОУ Васил Левски
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 02-9766896
+359 02-9766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57926.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Дог-ИД-561    3   Доставка и монтаж на обзавеждане, специализирано оборудване и инвентар за обекти - СОУ Любен Каравелов, ОУ Пенчо Славейков
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 02-9766896
+359 02-9766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

247139.28      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Оперативна програма Региони в растеж 2014-2020 г., Проект: Основно обновяване на сграден фонд и прилежащи дворове в образователната инфраструктура в Община Димитровград - ОУ “Алеко Константинов”, ПМГ „Иван Вазов", Езикова гимназия „Д-р Иван Богоров”, СОУ „Васил Левски”, СОУ „Любен Каравелов”, ОУ „Пенчо Славейков”, Договор за БФП BG16RFOP001-1.032-0002-С01.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/09/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва