Деловодна информация
00307
16.00-89 11/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00307-2017-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. “Христо Ботев” № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова-Попова +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

www.kozloduy.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия за нуждите на Община Козлодуй”
30190000      
Доставки

Обществената поръчка е разделена на 2 обособени позиции. Дейностите, предмет на поръчката, включват доставки на:
- за Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия” – 157 бр. различни видове артикули, от които: копирна хартия, перфоратор, ножици, лепила, тиксо, маркери, химикали, картон, пликове за писма, паус за чертежи и графики, пластилин, моливи, телбод, телчета за телбод, тетрадки, разделители, спирали за подвързване, органайзер за бюро, корици за подвързване, ламинатно фолио, флумастери, бои и др.;
- за Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” - 52бр. различни видове артикули, от които: папки, тефтери, габъри, кламери, пинчета, блок за флипчарт, кочани с квитанции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
26400.18      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" № 13

Стоките, предмет на доставката са следните:
Автоматичен молив-55 бр.
Антителбод–40 бр.
Батерии алкални D(LR20)/АА/ААА–2/25/28 блист.
Водни бои 24/8 цвята–6/60 бр.
Гилотина -1 бр.
Главна книга завеждане по ЖО-2 бр.
Гланц. блок-120 бр.
Графити 0,7/0,5 мм-13/10 бр.
Гума-200 бр.
Гъба дъска-10 бр.
Джоб А4/А5 - 400/5 пакета
Джоб CD – хартиен-450 бр.
Дискети -10 кутии
Дискове -740 бр.
Дневник разл. видове-14бр.
Индиго А4-12 пак.
Четки за рисуване-40 бр.
Калкулатор – 12/9 разряден -15/10 бр.
Канап -42 бр.
Картон цветен/бял -25/250 бр.
Карфици- 4 опак.
Книга касов апарат/имущества/инвентаризация и др.-общо 37 бр.
К-кт гъба маркери -1 бр.
Копирен картон A3 бял/А4 бял/А4цв.- 3/12/55 пак.
Коректор ацетонов/лента/писалка -260/100/5 бр.
Корици за подвързване-500 бр.
Коркова дъска-15 бр.
Кърпа почистване-10 бр.
Ламинатор А4- 1 бр.
Ламинатно фолио- 30 бр.
Ластици 200 гр.-3 бр.
Лента матричен принтер-40 бр.
Лепило универсално/С200/сухо/течно -30/80/184/30 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 12 (дванадесет) месеца или до достигане на стойността по договора на съответната обособена позиция. Възложителят не се задължава да закупи в пълен обем посочените в Техническата спецификация артикули. Срокът за доставка на заявените количества е 3 (три) работни дни, считано от деня, следващ деня на подадената заявка.

II.2) Описание 1

"Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т.1 от ЗОП" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Община Козлодуй, ул. "Христо Ботев" № 13

Стоките, предмет на доставката са следните:
Авансов отчет -50бр.
Бележник за флипчарт-20бр.
Вносна бележка-10бр.
Заповед за командировка-10бр.
Заповед за назначаване-1бр.
Заповед за отпуска/прекратяване на ТД-32/1 бр.
Инвентаризационни описи -3бр.
Искане извършване разход -5бр.
Габъри -150 опак.
Калкулационна ведомост-2 бр.
Кашон архивен -80бр.
Кламери – 560 бр.
Кутия архивна-180 бр.
Кубче хартиено-285 бр.
Мемориален ордер-10 бр.
Мемориален ордер А5 -10 бр.
Молба за отпуск, формуляр -10 бр.
Нареждане разписка -10 бр.
Настолен календар -8бр.
Папка с джобове А4 -5 бр.
Папка бокс с ластик -7 бр.
Папка картонена с ластик-15 бр.
Папка картонена с машинка -2730 бр.
Папка картотечна -100 бр.
Папка класьор 30/50/80мм-100/400/790 бр.
Папка ПВЦ -16040 бр.
Папки „Дело” с връзки-830 бр.
Платежно нареждане -5 бр.
Платежно нареждане, 2 екземпляра бланка-20 бр.
Поставка документи-110 бр.
Приходен касов ордер,формуляр-40 бр.
Пътен лист, формуляр А5, кочан- 20 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 12 (дванадесет) месеца или до достигане на стойността по договора на съответната обособена позиция. Възложителят не се задължава да закупи в пълен обем посочените в Техническата спецификация артикули. Срокът за доставка на заявените количества е 3 (три) работни дни, считано от деня, следващ деня на подадената заявка.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  782772 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
207    1   „Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД 114616366
гул. Дойран № 63А
Плевен BG314 5800 България
gboeva@vbalev.eu +359 64802442
+359 64801205
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
31677.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21168.22      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
205    2   "Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
район Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766874
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9346.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5231.96      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва