„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции" |
|
50750000 |
|
|
„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ за нуждите на ТД на НАП София, в три обособени позиции: № 1: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на 2 бр. пътнически асансьорни уредби, находящи се в ТД на НАП София, ул. „Аксаков“ № 21; 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в ТД на НАП София, ул. „Аксаков“ № 31 и 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Център“ с адрес: гр. София, ул. „Шести септември“ № 10; № 2: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Кюстендил“ с адрес: гр. Кюстендил, ул. „Демокрация“ № 55; № 3: Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на 5 бр. асансьорни уредби, находящи се в офис „Благоевград“ с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров“ № 2. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
7492.80 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на пътнически асансьорни уредби, находящи се в аминистративните сгради на ТД на НАП София |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, ул. „Аксаков” № 21, гр. София, ул. „Аксаков” № 31 и гр. София, ул. „Шести Септември” № 10 | Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС № 75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014 г.), включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок за изпълнение на поръчката: 24 месеца, считано от датата на подписване на договора с избрания за изпълнител, но не по-рано от 18.06.2017 г.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 1 бр. пътническа асансьорна уредба, находяща се в офис „Кюстендил“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG415
гр. Кюстендил, ул. „Демокрация” № 55 | Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС № 75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014 г.), включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок за изпълнение на поръчката: 24 месеца, считано от датата на подписване на договора с избрания за изпълнител, но не по-рано от 18.06.2017 г.
|
|
II.2) Описание 1
Абонаментно сервизно обслужване и ремонт /включително и доставка на резервни части, материали и консумативи/ на 5 бр. асансьорни уредби, находящи се в офис „Благоевград“. |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 50750000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG413
гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2 | Ежемесечно абонаментно сервизно обслужване за период от 24 (двадесет и четири) месеца, в съответствие с Наредбата за безопасна експлоатация и технически надзор на асансьори (приета с ПМС № 75 от 01.04.2003 г., посл. изм. и доп. ДВ бр. 88 от 24.10.2014 г.), включващо поддържането на асансьорните уредби в техническа и функционална изправност |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срок за изпълнение на поръчката: 224 месеца, считано от датата на подписване на договора с избрания за изпълнител, но не по-рано от 18.06.2017 г.
|
|