Деловодна информация
00042
РД-14-11 09/05/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/05/2017 (дд/мм/гггг)
00042-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
гр. София BG411 1000 България
Дирекция Координация на програми и проекти- Росица Япракова и Илия Стамберов +395 9409595/ +395 9409590
mail@mtitc.government.bg +395 9885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg

https://www.mtitc.government.bg/pk/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

транспорт, информационни технологии и съобщения

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на IV-ти етаж в сградата на МТИТС, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „КПП", УО по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура"
39100000      
Доставки

Обществената поръчка е за доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на IV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“, Управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“. Изисква се двуетапна доставка и монтаж на: бюра – 4 вида; контейнери – 2 вида; шкафове – 9 вида; гардероби – 2 вида; маси – 4 вида; стационарни метални стелажи – 5 вида; стелажи с ръчно задвижване – 1 модул; столове – 4 вида; прегради; предпазни дъски; закачалки – 2 вида; фотьойли; мека мебел; други аксесоари за офиса.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
435123      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
39112000      
39120000      
39136000      
39131100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, ул. "Гурко" № 6, IV етаж, сградата на МТИТС

Обществената поръчка е за доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на IV-ти етаж в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „Координация на програми и проекти“, Управляващ орган по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“. Изисква се двуетапна доставка и монтаж на:
Бюра – 4 вида, общ брой 79;
Контейнери – 2 вида, общ брой 72;
Шкафове – 9 вида, общ брой 112;
Гардероби – 2 вида, общ брой 28;
Маси – 4 вида, общ брой 12;
Стационарни метални стелажи – 5 вида, общ брой 31;
Стелажи с ръчно задвижване – 1 модул;
Столове – 4 вида, общ брой 231 броя;
Прегради – общо 25 броя;
Предпазни дъски – общо 22 броя;
Закачалки – 2 вида, общ брой 17;
Фотьойли – общ брой 12;
Мека мебел – 1 комплект;
Други аксесоари за офиса.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Избраният за изпълнител участник, с договора за изпълнение на поръчката се задължава, при възникнала необходимост/евентуална забава на ремонтно строителните дейности по преустройството/ или други причини, посочени от възложителя, да съхранява с грижата на добър стопанин, при условията на договор за влог по чл. 250 от ЗЗД произведеното офис обзавеждане до 2 месеца.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 239-435375 (напр. 2015/S 123-123456)   и  761789 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-9       Доставка и монтаж на офис обзавеждане за обект „Преустройство на IV-ти етаж в сградата на МТИТС, ул. „Гурко“ № 6 за нуждите на дирекция „КПП", УО по ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АМО ЕООД 831589871
район Красно село, ж.к.Хиподрума, бл.128, вх.Б, ап.54
София BG411 1612 България
offise@amo.bg +359 9761000
www.amo.bg +359 9761006
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
538663      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

435123      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва