Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
34085-28 28/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/04/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0147 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Г. Ставрева +359 52360511
g.stavreva@ro03.nra.bg +359 360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3161


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра и Търговище
72253200      
Услуги

Предметът на поръчката включва следните дейности: 1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение. 2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, констатирани от Изпълнителя /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. 3. Доставка на резервни части и материали /при необходимост от подмяна/. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок да извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, да подменя некачествените компоненти, както и да отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
21000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50343000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Добрич, ул.”Независимост” № 7; гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов” № 19; гр. Силистра, ул.„Генерал Скобелев” № 8; гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1.

Предметът на поръчката включва следните дейности: 1. Месечно техническо поддържане на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение. 2. Ремонт на системите за контрол на достъп и видеонаблюдение – при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности, констатирани от Изпълнителя /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. 3. Доставка на резервни части и материали /при необходимост от подмяна/. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок да извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, да подменя некачествените компоненти, както и да отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок на договора - 24 /двадесет и четири/ месеца, или до изчерпване на максимално допустимата стойност на поръчката в рамките на този срок в размер на 21 000.00 лв. без ДДС, с начало на изпълнение 03.06.2017г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 249-457876 (напр. 2015/S 123-123456)   и  763618 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
19       Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и системи за видеонаблюдение за нуждите на офиси за обслужване при ТД на НАП Варна Добрич, Русе, Силистра и Търговище
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Респромкомплект АД 121078829
ул. Кукуш № 2
София BG412 1000 България
office@resprom.eu +359 28211138
www.resprom.eu +359 28229082
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащането се извършва ежемесечно от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в отдел „Бюджет и финанси” на съответния офис за обслужване на следните документи: двустранно подписан приемателно-предавателен протокол, съдържащ датата на уведомяването за възникналата необходимост, започване и край на работата по извършване на конкретната дейност, вложените за извършването й човеко-часове, вида и количеството на вложените резервни части, модули, компоненти и материали (ако са вложени такива), подписан от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис и фактура. Фактурата за месечното техническо поддържане се издава след изтичане на съответния месец на името на териториалната дирекция с място на сделката съответния офис за обслужване и приемателно-предавателен протокол, подписани от определените отговорници по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/04/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва