Деловодна информация
00042
РД-08-379 21/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/04/2017 (дд/мм/гггг)
00042-2016-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
София BG411 1000 България
Свилен Чобанов и Григор Джамбазов +359 29409647/+359 29409594
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg/

https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/274


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

транспорта, информационните технологии и съобщенията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и инсталиране на компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства за нуждите на дирекция КПП – Управляващ орган на ОПТТИ 2014-2020” по обособени позиции
30200000      
Доставки

„Доставка и инсталиране на компютърни конфигурации, преносими компютри и периферни устройства за нуждите на дирекция КПП – Управляващ орган на ОПТТИ 2014-2020” с три обособени позиции:
- Обособена позиция 1: доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации с параметри, описани в техническата спецификация на Възложителя.
- Обособена позиция 2: доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри, в комплект с монитор, мишка, клавиатура, слушалки с микрофон и оригинална докинг станция, със захранващ адаптер за свързване към специализирания докинг конектор на лаптопа, описани в техническата спецификация на Възложителя.
- Обособена позиция 3: доставка и инсталиране на 30 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства, 3 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства А3, 1 бр. мобилен принтер и 1 бр. мобилен скенер, описани в техническата спецификация на Възложителя.За всяка обособена позиция в рамките на гаранционния срок изпълнителят трябва да осигури гаранционно поддържане.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
202156.56      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на 33 бр. мултифункционални устройства, мобилен принтер и мобилен скенер 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. “Дякон Игнатий” № 9

30 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства, 3 бр. цветни лазерни мултифункционални устройства А3, 1 бр. мобилен принтер и 1 бр. мобилен скенер.В рамките на гаранционния срок участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционния срок е минимум 24 месеца от датата на доставка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и инсталиране на 30 броя цветни лазерни мултифункционални устройства, 3 броя цветни лазерни мултифункционални устройства А3, 1 брой мобилен принтер и 1 брой мобилен скенер в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, подписване на съответен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9-11.

Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации, включващи: компютър, монитор, клавиатура, мишка и слушалки с микрофон. В рамките на гаранционния срок участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционния срок е минимум 36 месеца от датата на доставка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и подписване на съответен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.

II.2) Описание 1

Доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. „Дякон Игнатий“ № 9-11.

14 бр. преносими компютри, в комплект с монитор, мишка и клавиатура, слушалки с микрофон, оригинална докинг станция, със захранващ адаптер за свързване към специализирания докинг конектор на лаптопа. В рамките на гаранционния срок участникът трябва да осигури гаранционно поддържане. Гаранционния срок е минимум 36 месеца от датата на доставка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри (в комплект с докинг станция, монитор, клавиатура, мишка и слушалки с микрофон) в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, подписване на съответен приемо-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 236-429609 (напр. 2015/S 123-123456)   и  760780 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-5    3   Доставка и инсталиране на 33 бр. мултифункционални устройства, мобилен принтер и мобилен скенер
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Коника Минолта и Ем Пи Ес” ДЗЗД 177110179
район Витоша, ул. Витошки камбани №9, ет. 4
София BG411 1766 България
elena.drecheva@konicaminolta.bg +359 70042022
www.konicaminolta.bg +359 24899569
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
121600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

107880.56      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-6    1   Доставка и инсталиране на 54 бр. компютърни конфигурации
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
район Изгрев, ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
Mihail.Mihaylov@kontrax.bg +359 2960977
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
108000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

66528      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-7    2   Доставка и инсталиране на 14 бр. преносими компютри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/04/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
район Изгрев, ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
Mihail.Mihaylov@kontrax.bg +359 2960977
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27748      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Изпълнител на обособена позиция 3 „Коника Минолта и Ем Пи Ес” ДЗЗД е обединение с участници : Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД , ЕИК 201506180 и ЕМ ПИ ЕС ЕООД, ЕИК 204227830

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/04/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва