Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-245 28/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2017 (дд/мм/гггг)
00426-2016-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл.Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общна Кюстендил

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил, по обособени позиции“
15000000      
Доставки

Обществената поръчка включва доставка на хранителни продукти за нуждите на звената на бюджетна издръжка при Община Кюстендил - Детски градини, Общинско предприятие "Ученическо хранене", ДЗСДЖП, Начално училище „Св.св. Кирил и Методий”, с. Раждавица, както и за Проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“. Количества по видове хранителни продукти са посочени в Приложение № 9 – Видове и количества хранителни продукти, неразделна част от документацията, като същите са прогнозни. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ чрез определените лица от звената на бюджетна издръжка - крайни получатели, има правото да ги променя (увеличава или намалява) съобразно потребностите им.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1145000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Хляб и хлебни изделия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 - Хляб Бял 0,750 кг- 60050 бр., Хляб Добруджа 0.650 кг по УС 03/2011-2880 бр.; Хляб Добруджа 0.750 кг- 42705 бр.;Хляб Добруджа 0,830 кг. по УС 03/2011-20337 бр.;Пълнозърнест хляб 0.650 кг-45041 бр.;Банички 0.140 кг- 2881 бр.; Сиренки 0.140 кг.-2874 бр.;Кифли 0.140 кг-3964 бр.;Козунак 0.500 кг -1434 бр.;Козуначета 0,140 кг.-1578 бр.;Питки малки 0,120 кг.-270 бр.;Замразени полуфабрикати от точени кори 0,060 кг. - по изискванията на Наредба 9/2011 на МЗХ ( доп. 2012г., изм.2015г., в сила от 03.11.2015г.)-16518 бр. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ чрез определените лица от звената на бюджетна издръжка - крайни получатели, има правото да ги променя (увеличава или намалява) съобразно потребностите им.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 - Прясно мляко (краве)- 2,5 - 3% масленост-31660 л.;Прясно мляко(краве)- 3,6% масленост-6098 л.;Прясно мляко(краве)- 2% масленост-5300л;Българско кисело мляко (краве)- 2,5% - 3% масленост по БДС 12:2010- 2572 кг.;Българско кисело мляко (краве) - 3,6% масленост по БДС 12:2010-10082 кг.;Българско кисело мляко (краве)- 2% масленост по БДС 12:2010-23052 кг.;Българско кисело мляко (краве) - 2% масленост - 0,200 кг по БДС 12:2010-31600 кг.;Кисело мляко краве - 3,6% масленост -1256 кг.;Бяло саламурено сирене (краве)-1696 кг.; Българско бяло саламурено сирене (краве) - по БДС 15:2010-5646 кг.; Кашкавал (краве мляко)-485 кг.;Български кашкавал (краве мляко) - по БДС 14:2010-2834 кг.;Извара-537 кг.;Извара (краве мляко) като вторичен продукт от
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

II.2) Описание 1

Месо и месни продукти 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15110000      
15130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 -Кайма смес 40% телешко 60% свинско-4973 кг.;Пилета без вътрешности – охладени-20 кг.;Пилета без вътрешности – замразени-8322 кг.;Пилешки бутчета – охладени-425 кг.;Пилешки бутчета – замразени- 4213 кг.;Пилешко долно бутче - замразени-6699 кг.;Пилешко филе от гърди- 3195 кг.;Пилешка пържола-30 кг.;Телешко месо от бут без кост-250 кг.; Свинско месо цял бут без кост- замразено-3195 кг.;Свинско месо цял бут без кост- охладено-3195 кг.;Свинско месо от бут без кост - шол – охладено-1345 кг.;Свинско месо от бут без кост - шол – замразено-1345 кг.;Свинско месо с кости-415 кг.;Свинско месо без кости -244кг.;Карантия (свинска)-30 кг.;Агнешко месо-90 кг.;Агнешки комплект-320 кг.;Сухи салами – трайни-72 кг.;Салам телешки-288 кг.;Салам хамбургски
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

II.2) Описание 1

Риба 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 - Риба скумрия цяла ( чистена) -880 кг.;Риба скумрия - (филе)-3109 кг.;Риба бяла - (филе)-2300 кг.;Риба хек - (филе) -3195 кг.;Риба мерлуза - (филе)- 215 кг.Риба пангасиус - (филе)- 4442 кг. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ чрез определените лица от звената на бюджетна издръжка - крайни получатели, има правото да ги променя (увеличава или намалява) съобразно потребностите им.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

II.2) Описание 1

Зеленчукови и плодови консерви 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15331000      
15332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 - Паприкаш 0.680 кг-3200 бр.;Гювеч 0,680 кг-3689 бр.;Зелен грах 0.680 кг-6551 бр.;Зелен фасул 0.680 кг-8524 бр.;Домати консерва 0,680 кг-26373 бр.;Доматено пюре 0,680 кг-288 бр.;Доматено пюре 0,680 кг. - съгласно чл. 35 Раздел VIII от Наредба 9/16.09.2011-624 бр.;Лютеница 0,560-0,580 кг-1206 бр.;Кисели краставички 0 ,680 кг-2585 бр.;Компот - праскови - 0,680 кг-1352 бр.;Компот с подсладител за диабетици 0,680 кг.-180 бр.;Нектар -кутия/ бутилка - съгласно чл. 35 Раздел VIII от Наредба 9/16.09.2011-2145 л.; Конфитюр 1 кг-276 кг.;Мармалад 1 кг.-60 кг.;Конфитюр с плодово съдържание над 60%-1923 кг.;Гъби консерва 0,680 кг-1958 бр.;Туршия 1,700-80 бр.;Зелеви листа консерва 0,680 кг-120 бр.;Печени чушки 0,680 кг-80 бр.;Консерва царевица 0,34
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

II.2) Описание 1

Пресни плодове и зеленчуци 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 - Домати-7680 кг.;Краставици-8814 кг.;Зеле прясно-12455 кг.Картофи-34321 кг. Кромид лук-13238 кг.Праз лук-2377 кг.;Мокрови-8946 кг.;Чушки-3115 кг.;Зелен боб-90 кг.;Зелен боб - клас "Екстра" или клас "I "-180 кг.;Марули-316 кг.;Спанак-985 кг.;Пресен кромид лук-183 кг.Тиквички-1862 кг.; Тикви-1500 кг.; Череши-1390 кг.; Круши-1742 кг.; Пъпеши-4550 кг; Праскови-1475 кг.; Дини-9368 кг.;Портокали-13693 кг.;Банани-27071 кг.;Ябълки-36098 кг.;Киви-2660 кг.; Лимони-1087 кг.;Магданоз-178 кг.;Чесън -153 кг.;Пресен копър-310 кг,Мандарини-9343 кг.;Сливи-440 кг; Зеле кисело-40 кг.; Пресен чесън-30 кг.;Ягоди-20 кг;Кайсии-1820 кг.;Грозде-3110 кг.Репички -76кг.;Целина- 9 кг.;Червено цвекло-140 кг.;Люти чушки-50 кг.;Нектарини-2520кг.;Грейпфрут-400 кг.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

II.2) Описание 1

Други хранителни продукти 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Предмета на обществената поръчкаще се извършва чрез периодични доставки, въз основа на писмени заявки, според нуждите на звената на бюджетна издръжка - крайни получатели. Количества по видове хранителни продукти са прогнозни и са посочени в Приложение № 9 -Захар пакет 1 кг-3678 кг.;"Рафинирана бяла захар" или "Екстра бяла захар" - пакет 1 кг.-6825 кг.;Пудра захар-154 кг.;Леща пакет 1 кг-3471 кг.;Зрял фасул пакет 1 кг-4213 кг.;Ориз пакет 1 кг-7557 кг.;Слънчогледово олио бутилка 1 л-6002 л.;Рафинирано слънчогледово масло по Браншови стандарт 01/2016-7744 л.;Макарони/макаронени изделия пакет 0,500 кг-3145 кг.; Спагети-112 кг.;Пълнозърнести макарони пакет 0,500 кг-450 кг.;Фиде пакет 0,500 кг-1332 кг.; Маргарин кутия 0,500 кг-360 кг.;Оцет бутилка 0,700 л-606 бр.;Сол йодирана - калиев йодат - пакет 1 кг.-1678 кг.;Грис пакет 1 кг-1619 кг.;Жито- грухано пакет -725 кг.;Нишесте пакет 0.080 кг-2523 кг.;Нишесте без оцветители и ароматизанти - пакет 1 кг.-667 кг.;Червен пипер 0.100 кг-290 кг; Халва
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Осигуряване на топъл обяд“ по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, Операция тип 3: „Осигуряване на топъл обяд“

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 244-445106 (напр. 2015/S 123-123456)   и  762724 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    1   Хляб и хлебни изделия
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-214    2   Мляко и млечни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ефект 2002 ООД 130824459
ул. Княжевска № 47, вх.В, ет.4, ап.1
София BG411 1000 България
kn@effect.bg +359 888771998
+359 000000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
272000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

272000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-215    3   Месо и месни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ефект 2002 ООД 130824459
ул. Княжевска № 47, вх.В, ет.4, ап.11
София BG411 1000 България
kn@effekt.bg +359 888771998
+359 00000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
235000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

235000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-216    4   Риба
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ефект 2002 ООД 130824459
ул. Княжевска № 47, вх.В, ет.4, ап.11
София BG411 1000 България
kn@effekt.bg +359 888771998
+359 000000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
73000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

73000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-217    6   Зеленчукови и плодови консерви
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ефект 2002 ООД 130824459
ул. Княжевска № 47, вх.В, ет.4, ап.11
София BG411 1000 България
kn@effekt.bg +359 888771998
+359 000000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
99000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

99000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-223    7   Пресни плодове и зеленчуци
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Боби транс 65 ЕООД 200019629
ул. Черенец № 10
Кюстендил BG415 2500 България
bobitrans65@abv.bg +359 887219232
+359 00000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

240000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-201    8   Други хранителни продукти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ийт уел ООД 131449898
ул. Галичица № 37, вх.Б, ет.1 ,ап.3
София BG411 1000 България
eat_well@abv.bg +359 895519200
+359 4219392
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
226000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

226000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

неприложимо
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва