Деловодна информация
02718Южноцентрално държавно предприятие, ТП Държавно горско стопанство Славейно
773 22/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/03/2017 (дд/мм/гггг)
02718-2016-0213 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие, ТП Държавно горско стопанство Славейно 2016195800351
село Славейно, община Смолян
село Славейно, община Смолян BG424 4747 България
Христо Балабанов +359 887022020
dgsslaveino@ucdp-smolian.com +359 30272218

Интернет адрес/и

www.ucdp-smolian.com;%20www.dgsslaveino.ucdp-smolian.com

http://www.ucdp-smolian.com/viewartnew.php?id=194


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване, съгласно Закона за горите

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП ДГС „Славейно” по обособени позиции”
30197630      
Доставки

Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП ДГС „Славейно” по обособени позиции. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - „Доставка на консумативи за офис техника”. Всички артикули, предмет на процедурата следва да бъдат доставени на място в административната сграда на ТП ДГС „Славейно” при заявка, отправена от възложителя в срок не по-дълъг от 3 работни дни. Артикулите са описани в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
15000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197630      
39263000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Доставките се извършват на място в административната сграда на ТП ДГС „Славейно” на адрес: село Славейно, общ. Смолян.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” включва доставка на канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки; компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация, тефтери, химикали и други. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие.
Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ТП ДГС „Славейно”, с адрес: село Славейно, общ. Смолян. Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки или е заявил повече бройки от посочените. При промяна на потребностите, Възложителят може да поръчва и допълнителни такива извън описаните в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване/намаляване количествата на артикулите, както и заявяване на артикули извън посочените в Техническа спецификация – приложение № 2 от документацията за участие.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.11) oт настоящото - При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до + 30% не е изчерпана, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за офис техника” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

Доставките се извършват на място в административната сграда на ТП ДГС „Славейно” на адрес: село Славейно, общ. Смолян.

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - „Доставка на консумативи за офис техника” включва доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие.
Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ТП ДГС „Славейно”, с адрес: село Славейно, общ. Смолян. Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки или е заявил повече бройки от посочените. При промяна на потребностите, Възложителят може да поръчва и допълнителни такива извън описаните в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване/намаляване количествата на артикулите, както и заявяване на артикули извън посочените в Техническа спецификация – приложение № 2 от документацията за участие.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.11) oт настоящото - При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до + 30% не е изчерпана, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 225-409779 (напр. 2015/S 123-123456)   и  758553 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8    1   „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КНИЖОВНОСТ 96” ООД 120013472
бул. България №28
гр. Смолян BG424 4700 България
knijovnost96@abv.bg +359 878244000
+359 30168147
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
9    2   „Доставка на консумативи за офис техника”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/02/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КНИЖОВНОСТ 96” ООД 120013472
бул. България №28
Смолян BG424 4700 България
knijovnost96@abv.bg +359 878244000
+359 30168147
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 дневен срок от обстоятелството по чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва