„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП ДГС „Славейно” по обособени позиции” |
|
30197630 |
|
|
Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП ДГС „Славейно” по обособени позиции. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” и ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - „Доставка на консумативи за офис техника”. Всички артикули, предмет на процедурата следва да бъдат доставени на място в административната сграда на ТП ДГС „Славейно” при заявка, отправена от възложителя в срок не по-дълъг от 3 работни дни. Артикулите са описани в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
15000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197630 39263000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG424
Доставките се извършват на място в административната сграда на ТП ДГС „Славейно” на адрес: село Славейно, общ. Смолян. | ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали” включва доставка на канцеларска хартия и формуляри; пишещи пособия, аксесоари за бюро и папки; компютърни аксесоари и компоненти, магнитни и оптични носители на информация, тефтери, химикали и други. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ТП ДГС „Славейно”, с адрес: село Славейно, общ. Смолян. Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки или е заявил повече бройки от посочените. При промяна на потребностите, Възложителят може да поръчва и допълнителни такива извън описаните в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване/намаляване количествата на артикулите, както и заявяване на артикули извън посочените в Техническа спецификация – приложение № 2 от документацията за участие.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II.2.11) oт настоящото - При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до + 30% не е изчерпана, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на консумативи за офис техника” |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG424
Доставките се извършват на място в административната сграда на ТП ДГС „Славейно” на адрес: село Славейно, общ. Смолян. | ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - „Доставка на консумативи за офис техника” включва доставка на тонер касети за принтери и ксерокс апарати. Описание на артикулите по вид се съдържа в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. Доставките ще се извършват франко в Административната сграда на ТП ДГС „Славейно”, с адрес: село Славейно, общ. Смолян. Включените в списъка артикули не са задължителни по количество и възложителят не носи отговорност, ако не е изчерпал посочените бройки или е заявил повече бройки от посочените. При промяна на потребностите, Възложителят може да поръчва и допълнителни такива извън описаните в Техническа спецификация – Приложение № 2 от документацията за участие. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
В рамките на срока на договора (36 месеца) при необходимост Възложителят предвижда възможност за увеличаване/намаляване количествата на артикулите, както и заявяване на артикули извън посочените в Техническа спецификация – приложение № 2 от документацията за участие.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Продължава от поле II.2.11) oт настоящото - При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до + 30% не е изчерпана, договорът продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
|