Деловодна информация
00145
1048-40-45#25 21/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/03/2017 (дд/мм/гггг)
00145-2016-0213 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Управителят на Националния осигурителен институт 121082521
бул. Александър Стамболийски № 62-64
София BG411 1303 България
Хрисияна Шишкова +359 029261459
Hrisiana.Shiskova@nssi.bg +359 029261424

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на консумативи за ЦУ и ТП на НОИ по обособени позиции 29-2016-1016-40-909
30125100      
Доставки

Периодични доставки на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи включително: касети за директно/ пряко използване (КДИ) съдържащи основния материал (мастило) за печат и подлежащи на износване модули (ПИМ) съдържащи (комплекти/ кит-ове) или единични сервизни компоненти участващи индиректно/ непряко в процеса на печат но също със съществено и пропорционално амортизиране/ изхабяване за съществуващо оборудване (СО)- офис техника инсталирано на мястото на експлоатация в централно управление (ЦУ) и териториалните поделения (ТП) на Националния осигурителен институт (НОИ по обособени позиции, както следва:
1.Обособена позиция (ОП) 1: Доставка на оригинални консумативи за офис техника Lexmark,Develop и HP инсталирана в ЦУ и ТП на НОИ.
2.Обособена позиция (ОП) 2: Доставка на оригинални консумативи за офис техника Xerox инсталирана в ЦУ и ТП на НОИ.
3.Обособена позиция (ОП) 3: Доставка на оригинални консумативи за офис техника инсталирана в ЦУ".
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
670000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални консумативи за офис техника Lexmark,Develop и HP инсталирана в ЦУ и ТП на НОИ. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София и градовете по местонахождение на териториалните поделения на НОИ, съгласно Таблица №2 от техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие

Периодични доставки на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи за директно използване и подлежащи на износване модули за офис техника Lexmark, Develop и HP инсталирана на място на експлоатация в Централно управление и териториалните поделения на Националния осигурителен институт
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални консумативи за офис техника Xerox инсталирана в ЦУ и ТП на НОИ. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София и градовете по местонахождение на териториалните поделения на НОИ, съгласно Таблица №2 от техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие

Периодични доставки на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи за директно използване и подлежащи на износване модули за офис техника Xerox, инсталирана в Централно управление и териториалните поделения на Националния осигурителен институт
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални консумативи за офис техника инсталирана в ЦУ на НОИ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

На ред № 22 от Таблица №2 "Адреси за доставка" от "Технически спецификации" от документацията - ЦУ на НОИ

Периодични доставки на оригинални, нови, неупотребявани и нерециклирани консумативи за директно използване и подлежащи на износване модули за офис техника различна по модел, тип и производител, инсталирана само в Централно управление на Националния осигурителен институ
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 236-429627 (напр. 2015/S 123-123456)   и  760791 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-40-30    1   Доставка на оригинални консумативи за офис техника Lexmark,Develop и HP инсталирана в ЦУ и ТП на НОИ.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС ООД 831913775
бул.Никола Габровски 79
София BG411 1700 България
office@paraflow.bg +359 9604200
+359 9604218
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
570000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

570000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-40-29    2   Доставка на оригинални консумативи за офис техника Xerox инсталирана в ЦУ и ТП на НОИ.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЛИРЕКС БГ ООД 121057952
ж.к. Младост, бл.54А
София BG411 1712 България
office@lirex.bg +359 9691691
+359 9691692
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    3   Доставка на оригинални консумативи за офис техника инсталирана в ЦУ"
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е до 06.03.2017 г. включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва