Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-127 06/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/03/2017 (дд/мм/гггг)
00753-2016-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=111


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов за 2017 година” по обособени позиции.
15000000      
Доставки

„Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов за 2017 година” със следните обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Доставка на хранителни продукти”;
Обособена позиция №2: „Доставка на нехранителни стоки”;
Обособена позиция №3: „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
34511.61      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на нехранителни стоки” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224300      
33760000      
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП – ул. „Княз Борис I” № 36; ДСХ „Мария Луиза” – местност „Паметниците”; ДЦДУ – ул. „33-ти Свищовски полк” № 67; СУПЦ „Св. Климент Охридски” – община Свищов, с. Овча могила, ул.”Ал. Константинов” №1

Прогнозни количества за период от 12 месеца
Гъби дунапрен с канал – 1900 бр.; Тел кухненска – 1520 бр.;Четка за метене – 162 бр.; Метла обикновена – 97 бр.; Дръжка метална за метли и бърсалки – 282 бр.; Бърсалка за под /конци/ - 420 бр.; Тоалетна хартия – 1400 оп.; Паста за зъби – 350 бр.; Лопатка за смет – 130 бр.; Четка за пране твърд косъм – 42 бр.; Четка за тоалетна с поставка – 130 бр.; Кухненски ролки /салфетки/ - 2405 оп.; Четки за зъби – 350 бр.; Самобръсначки – 1050 бр.; Пластмасови чаши – 272 оп.; Попиватателни кърпи – 156 оп.; Бърсалка тип моп – 72 бр.; Поставка за хартиена ролка за стена – 40 бр.; Машинка за течен сапун – 60 бр.; Фолио опаковъчно – 25 бр.; Ръкавици домакински – 2220 чифта; Фолио алуминиево – 15 бр.; Белина – 3082 бр.; Кислол – 1650 бр.; Препарат за канали – 260 бр.; Сода каустик 1л. – 200 бр.; Санифорт-препарат дезинф.1 кг. – 142 бр.; Препарат за мухъл – 280 бр.; Спрей за полиране на дърво – 12 бр.; Шампоан – 160 бр.; Крем за бръснене – 230 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39513200      
39224330      
33711900      
39525600      
18937000      
19640000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП – ул. „Княз Борис I” № 36; ДСХ „Мария Луиза” – местност „Паметниците”; ДЦДУ – ул. „33-ти Свищовски полк” № 67; СУПЦ „Св. Климент Охридски” – община Свищов, с. Овча могила, ул.”Ал. Константинов” №1

Прогнозни количества за период от 12 месеца
Салфетки – 180 оп.; Кофа пластмаса – 92 бр.; Кофа с цедка – 62 бр.; Кофа пластмаса – 35 бр.; Кофа метална 10 л. – 40 бр.; Дезинф. препарат течен гел – 620 бр.; Веро – 6806 бр.; Дезодорант за тоалетна чиния – 900 бр.; Прах за пране 2 кг. – 200 бр.; Прах за пране 0,5 кг. – 270 бр.; Прах за пране 1 кг. – 150 бр.; Препарат за почистване на фаянс – 756 бр.; Препарат за почистване на печка – 620 бр.; Препарат за поч. на мебел - 141 бр.; Препарат за поч. на прозорци – 512 бр.; Препарат за поч. на килими – 230 бр.; Препарат за поч. на теракот – 1062 бр.; Препарат за почистване – 520 бр.; Сапун тоалетен – 790 бр.; Сапун течен – 130 бр.; Препарат за почистване фурни – 512 бр.; Препарат на прах за почистване – 450 бр.; Сапун течен 1л. – 156 бр.; Обезмаслител течен – 360 бр.; Препарат за почистване на стъкло, пластмаса и метал – 220 бр.; Препарат за почистване на стъкла с алкохол – 150 бр.; Таблетки за съдомиялна машина – 1050 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 213-387622 (напр. 2015/S 123-123456)   и  755689 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-259    2   „Доставка на нехранителни стоки”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ“ ЕООД 203467395
„33-ти Свищовски полк” №41
Свищов BG321 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18140.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15558.12      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-260    3   „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/03/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ“ ЕООД 203467395
ул. „33-ти Свищовски полк” №41
Свищов BG321 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18973.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18953.49      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби: 10.01.2017 г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва