Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-48 30/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
00753-2016-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/order/update/114


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и материали за работа с деца по проект: „Толерантни и единни заедно и във всичко“, по ОП НОИР по обособени позиции
22000000      
Доставки

„Доставка на канцеларски материали и материали за работа с деца по проект: „Толерантни и единни заедно и във всичко“, по Оперативна програма Наука и образование за интелигентен растеж“ със следните обособени позиции:
Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали и материали за работа с деца“
Обособена позиция №:2 „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5935.44      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и материали за работа с деца“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125110      
30192100      
30192121      
22830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2, административната сграда на Община Свищов

Тетрадка голям формат 80л. – 200 бр;Скицник -200 бр. Тетрадка малък формат тесни и широки редове 20л. -200 бр.;Химикал – 200 бр.;Моливи -150 бр.; Комплект цветни моливи - 12 цвята - 93 компл.; Гума – 93 бр.; Линия – 93 бр.; Флумастери за оцветяване 12 цвята- 93 компл.;Ножици - 93 бр.; Джобове Формат А4,-12 опак.; Цветни картони А4 (опаковки по 50 листа)- 50 оп.; Гланцови блокчета А4 – 93 бр.; Темперни бои - комплект 16 цвята – 93 бр.; Комплект четки за рисуване - 93 компл. Цветен картон 220 г, с размери 100/70 см.- 93 бр.; Водни бои 12 цвята комплект - 93 бр.; Балони к-т опаковка по 20 броя – 93 опак.; Акварелни бои -93 бр.; Пъзели с приказни герои, числа, букви – 94 бр.; Детска раница, с цип, едно основно отделение; джоб; - 93 бр.; Копирна хартия Формат А4, 80 g/ м2. - 555 пакета; Тонер касети за Xerox Phaser 3260 DN-54бр.; Химикал с ергономична триъгълна форма, с пластмасова капачка с клип в цвета на писане, прозрачно тяло, дебелина на писане F -50 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Толерантни и единни заедно и във всичко“, ДБФП BG05M20P001-3.001-0055, по процедура „Подкрепа за предучилищно възпитание и подготовка на децата в неравностойно положение“ по ОПНОИР

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22851000      
22852100      
30197220      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. "Цанко Церковски" №2, административната сграда на Община Свищов

Папки от ПВЦ с прозрачно лице, с машинка и перфорация за поставяне в класьор, формат А4, опаковка 50 броя – 10 бр.; Класьори за съхранение на документи формат А4, с ширина на гърба 7.5 - 8 см, със заключващ механизъм с притискаща клема, с джоб за етикет, с подсилени ъгли и защитен метален кант -36 бр.; Кламери метални, 30 мм., 100 бр. в опаковки – 10 опаковка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Толерантни и единни заедно и във всичко“, ДБФП BG05M20P001-3.001-0055, по процедура „Подкрепа за предучилищно възпитание и подготовка на децата в неравностойно положение“ по ОПНОИР

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  757472 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-118    1   „Доставка на канцеларски материали и материали за работа с деца“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС - ПРИНТ СЕРВИЗ ЕООД 107558642
ул. Юрий Венелин №18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +66 860101
+66 860101
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5595.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5537.92      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-119    2   „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС - ПРИНТ СЕРВИЗ ЕООД 107558642
ул. Юрий Венелин №18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +66 860101
+66 860101
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
423.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

397.52      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби: 27.12.2016 г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/01/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва