Деловодна информация
00530Национална агенция по приходите, Териториална дирекция Варна
36381-21 17/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
17/01/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2016-0092 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Г. Ставрева +359 52360511
g.stavreva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3049


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Денонощна физ. охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. сгради и обсл. сграда на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна
79713000      
Услуги

Предметът на поръчката включва: физическа въоръжена охрана от 1 пост; физическа невъоръжена охрана от 3 поста; денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя; денонощна охрана със СОТ, собственост на възложителя; извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ, собственост на възложителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
121300      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50340000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе, ул. „Майор Атанас Узунов“ № 19, ул. „Рига“ № 1

Предметът на поръчката включва: физическа въоръжена охрана от 1 пост; физическа невъоръжена охрана от 3 поста; денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя; денонощна охрана със СОТ, собственост на възложителя; извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ, собственост на възложителя. Срок на договора: 24 месеца или до достигане на максимално допустимата стойност, в рамките на този срок, с начало на изпълнение 01.01.2017 г.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Време /в минути/ за реагиране при подаден сигнал    10 %/точки
Цена
90 %/точки
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 185-332054 (напр. 2015/S 123-123456)   и  750113 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
78       Денонощна физ. охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. сгради и обслужваща сграда на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Асо трезор 2М ЕООД 131083155
бул. Д-р Петър Дертлиев № 42
София BG411 1000 България
trezor_2m@abv.bg +359 29252443
+359 29252443
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
121300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

121300      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Предметът на договора включва и ремонт при часова ставка, съгласно ценовото предложение на изпълнителя, в размер на 3.00 лв./час без ДДС, съответно 3.60 лв./час с ДДС и осигуряване на резервни части, необходими за поддръжката на СОТ. Към момента на сключване на договора е определяема само общата стойност за охрана на всички обекти за целия срок на договора, в размер на 115584.00 лв. без ДДС, съответно 138700.80 лв. с ДДС. В максимално допустимата стойност на договора в размер на 121300.00 лв. без ДДС се включва стойността за извършен ремонт, както и стойността на резервните части, необходими за извършването на ремонта. Плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след получаване в офис за обслужване Русе на оригинална фактура за извършената услуга за предходния календарен месец.В случай на извършен ремонт, плащането се извършва в срок до 30 календарни дни след получаване в офис за обслужване Русе на констативен протокол за извършен ремонт и оригинална фактура за труд и рез. части.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/01/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва