Деловодна информация
00120
39-1 05/01/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/01/2017 (дд/мм/гггг)
00120-2016-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирани болници за рехабилитация- Национален комплекс ЕАД 130344823
бул. Васил Левски № 54
гр.София BG 1142 България
Роман Райчев +359 29885905
sbrnk@rehabilitation.bg +359 29876121

Интернет адрес/и

http://nkrehabilitation.bg

http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставки на хранителни продукти на едро за нуждите на болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД
15000000      
Доставки

"Доставки на хранителни продукти на едро за нуждите на болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3086375.99      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

филиал Баните, Смолянско; Кюстендил; Момин проход; Баня, Карлово; Павел баня, гр. Павел баня; Велинград; Поморие; Овча могила; Сандански;Наречен;Хисар; Вършец;Банкя

Поради техническа невъзмжност количествата са публикувани в цялост на профила на купувача
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-05-89       Доставки на хранителни продукти на едро за нуждите на болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/12/2016 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАНДА-И.П. ЕООД 131318482
район р-н Искър , Професор Цветан Лазаров No 33, ет. 3,офис 10
София BG411 1592 България
office@panda-ip.com +359 29745988
+359 29745988
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3086375.99      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10 дневен срок, на основание чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/01/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
ДА
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Към момента на откриване на настоящата процедура на договаряне без предварително обявление е „открита” по вид процедура за провеждане на обществена поръчка със същия предмет, решението и обявлението за която са публикувани в РОП на Агенцията за обществени поръчки на 18.11.2016 г. Решението за откриване на процедурата е обжалвано пред Комисията за защита на конкуренцията с жалба вх. № ВХР- 2602-13.12.2016 г. на Терра веджис ООД и жалба вх. № ВХР-2590-12.12.2016 г. на „Чех Йосиф Новосад” ООД. С жалбите е направено искане за налагане на временна мярка спиране на процедурата.Към момента доставките на хранителни продукти за нуждите на обектите на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД се осъществяват по силата на договор от 19.07.2013 г., сключен с Панда ИП ЕООД, след проведена процедура за възлагане на обществена поръчка, открита с Решение № РД-09-93 от 08.05.2013 г. Съгласно чл. 2 договора срокът му е 36 месеца, като същият изтича на 19.07.2016 г. В раздел II.2.2 от обявлението за обществена поръчка в процедурата по сключване на договора, е указано следното: „в случай, че в срока посочен в чл.2 от проекта на договора Възложителят е в процес на избор на Изпълнител, но все още няма сключен договор, възложителят си запазва правото да възложи допълнителни доставки на същите изпълнители избрани в резултат на провеждане на настоящата обществена поръчка, за срок до шест месеца”.Същото обстоятелство е записано и в сключения договор от 19.07.2013г. между Панда ИП ЕООД –Изпълнител и "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД- Възложител С анекс № 1 към цитирания договор на основание чл. 116, ал. 1, т. 1 ЗОП срокът на договора е продължен до сключване на нов договор за обществена поръчка със същия предмет в резултат на проведена процедура по ЗОП, но с не по-повече от 6 месеца. Така продълженият срок на договора изтича на 17.01.2017 г.Необходимостта от непрекъсваемост на доставката на хранителни продукти за нуждите на посочените в предмета на поръчката обекти на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД, обуславя неотложното възлагане на процедурата.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва