00267-2015-0092
Технически редакции | ||
17.11.2015 14:49 ч. : | 17/11/2015 14:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.11.2015 14:49 ч. : | 17/11/2015 14:14 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция Обществени поръчки, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151113xkwC2366408.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Деловодство, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на консултант за извършване оценка на съответствието на инвестиционния проект, упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строително-монтажни работи и влаганите материали при реализация на строеж за възстановяване инженерната инфраструктура, изграждане на нов КПП, пътна връзка с комуникационно-транспортната система на кв. „Гладно поле”, вътрешни пътни връзки и огради за осигуряване нормалното функциониране на войскови район 1536”.
Възлагане на обществена поръчка
С влязъл в сила ПУП - План за регулация и застрояване на кв. „Гладно поле”, одобрен с Решение №64, взето с протокол №8 от 14.04.2005 г. на Общински съвет - Пловдив се предвижда изграждане на нова улична мрежа, която засяга поземлени имоти, съставляващи войскови район (ВР) №1536, с което се нарушава нормалното му функциониране. Подлежат на разрушаване: сграда №174 Контролно-пропускателен пункт (КПП) със застроена площ 42 кв.м, портал и ограда (УПИ І-9 от кв. 10) и ограда в УПИ І-12 от кв. 9. С разрушаването на сграда №174 и изместването на регулационната линия по ул. „Д-р Георги Странски” в участъка от о.т.80 сграда №174 се засягат елементи на инженерната инфраструктура на войсковия район. Прекъсват се комуникационно-транспортна връзка на войсковия район към ул. „д-р Георги Странски” и два броя подземни съобщителни кабели (ТПП50 и ТПП20), свързващи подлежащия на събаряне КПП с телефонна централа, разположена в сграда №201. С изместването на оградата в участъка по ул. „Ген. Радко Димитриев” от о.т. 57 до о.т. 60 се премахва пътен участък, осигуряващ кръгово движение пред сграда №242. Настоящата обществена поръчка е с цел извършване на оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и упражняване на строителен надзор и инвеститорски контрол, включително контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строително-монтажни работи и влаганите материали при реализация на строеж за възстановяване инженерната инфраструктура, изграждане на нов КПП, пътна връзка с комуникационно-транспортната система на кв. „Гладно поле”, вътрешни пътни връзки и огради за осигуряване нормалното функциониране на войскови район 1536.
71521000, 71530000
Описание:
НЕ
НЕ
Общата стойност на обществената поръчка е 25 000 лв. без ДДС, съответно 30 000 лв. с влючен ДДС и е максимална за Възложителя. Ценово предложение надвишаващо посочената стойност няма да бъде допуснато до оценка и класиране.
НЕ
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
При подписване на конкретен договор изпълнителят представя гаранция за изпълнението на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Пловдив: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF или безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал, в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 5 месеца, считано от датата на представяне на документите за сключване на договор. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, при условията и в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. За получаване на авансовото плащане Изпълнителят следва да представи банкова гаранция за авансово плащане, която трябва да бъде в пълния размер на авансовото плащане, безусловна и неотменима в полза на Възложителя със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни. В случай, че срокът на гаранцията за авансово плащане изтече преди окончателното изпълнение на договора, Изпълнителят се задължава своевременно да я продължи с определен от Възложителя срок. Гаранцията за авансовото плащане се освобождава в 30 дневен срок след изпълнение предмета на договора.
1. Авансово плащане – 30% от стойността на договора, платими след датата на уведомлението от страна на Възложителя, с което стартира изпълнението на настоящия договор и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството. За получаване на авансовото плащане Изпълнителят следва да представи банкова гаранция за авансово плащане, която трябва да бъде в пълния размер на авансовото плащане, безусловна и неотменима в полза на Възложителя със срок на валидност 120 (сто и двадесет) дни. В случай, че срокът на гаранцията за авансово плащане изтече преди окончателното изпълнение на договора, Изпълнителят се задължава своевременно да я продължи с определен от Възложителя срок. Гаранцията за авансовото плащане се освобождава в 30 дневен срок след изпълнение предмета на договора. 2. Окончателно плащане на стойността на договора се заплаща от Възложителя в срок до 30 (тридесет) дни след въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
От участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се отстранява участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а и т. 5 от Закона за обществените поръчки.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, етаж 3, зала 36
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Настоящето обявление е изпратено по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адреса на Профила на купувача на Община Пловдив, посочен в Раздел І.1) от настоящето обявление. Разясненията по документацията и съобщението за отваряне на ценовите оферти на участниците ще бъдат публикувани на същия адрес.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
17.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ