00267-2015-0061
Технически редакции | ||
24.07.2015 13:37 ч. : | 24/07/2015 13:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2015 13:37 ч. : | 24/07/2015 13:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Петя Гавазова - главен експерт в дирекция Обществени поръчки, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656751, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.plovdiv.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150723lILR1856537.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, За: Деловодство, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724, Факс: 032 660751
Място/места за контакт: ДеловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Проектиране, упражняване на авторски надзор по време на строителството и изпълнение на строеж в поземлени имоти съставляващи войскови район 1536, гр. Пловдив”
Възлагане на обществена поръчка
С влязъл в сила ПУП - План за регулация и застрояване на кв. „Гладно поле”, одобрен с Решение №64, взето с протокол №8 от 14.04.2005 г. на Общински съвет - Пловдив се предвижда изграждане на нова улична мрежа, която засяга поземлени имоти, съставляващи войскови район (ВР) №1536, с което се нарушава нормалното му функциониране. Подлежат на разрушаване: сграда №174 Контролно-пропускателен пункт (КПП) със застроена площ 42 кв.м, портал и ограда (УПИ І-9 от кв. 10) и ограда в УПИ І-12 от кв. 9. С разрушаването на сграда №174 и изместването на регулационната линия по ул. „Д-р Георги Странски” в участъка от о.т.80 сграда №174 се засягат елементи на инженерната инфраструктура на войсковия район. Прекъсват се комуникационно-транспортна връзка на войсковия район към ул. „д-р Георги Странски” и два броя подземни съобщителни кабели (ТПП50 и ТПП20), свързващи подлежащия на събаряне КПП с телефонна централа, разположена в сграда №201. С изместването на оградата в участъка по ул. „Ген. Радко Димитриев” от о.т. 57 до о.т. 60 се премахва пътен участък, осигуряващ кръгово движение пред сграда №242. Настоящата обществена поръчка е с цел възлагане на проектиране, упражняване на авторски надзор по време на строителството и изпълнение на строеж, за да бъде възстановена инженерната инфраструктура (предвидена за изместване по влезлия в сила ПУП), изграждане на нов КПП и пътна връзка на войсковия район с комуникационно-транспортната система на кв. „Гладно поле”, вътрешни пътни връзки и огради за осигуряване нормалното функциониране на войскови район 1536.
45000000, 71000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Подлежат на разрушаване: сграда №174 Контролно-пропускателен пункт (КПП) със застроена площ 42 кв.м, портал и ограда (УПИ І-9 от кв. 10) и ограда в УПИ І-12 от кв. 9. С разрушаването на сграда №174 и изместването на регулационната линия по ул. „Д-р Георги Странски” в участъка от о.т.80 сграда №174 се засягат елементи на инженерната инфраструктура на войсковия район. Прекъсват се комуникационно-транспортна връзка на войсковия район към ул. „д-р Георги Странски” и два броя подземни съобщителни кабели (ТПП50 и ТПП20), свързващи подлежащия на събаряне КПП с телефонна централа, разположена в сграда №201. С изместването на оградата в участъка по ул. „Ген. Радко Димитриев” от о.т. 57 до о.т. 60 се премахва пътен участък, осигуряващ кръгово движение пред сграда №242. Настоящата обществена поръчка е с цел възлагане на проектиране, упражняване на авторски надзор по време на строителството и изпълнение на строеж, за да бъде възстановена инженерната инфраструктура (предвидена за изместване по влезлия в сила ПУП), изграждане на нов КПП и пътна връзка на войсковия район с комуникационно-транспортната система на кв. „Гладно поле”, вътрешни пътни връзки и огради за осигуряване нормалното функциониране на войскови район 1536. Стойността на настоящата обществена поръчката е в размер до 970 000 лв. с ДДС, и е максимална за Възложителя. Ценово предложение надвишаващо посочената стойност няма да бъде допуснато до оценка и класиране.
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 7 000 лв. (седем хиляди лева). Гаранцията за участие може да бъде представена под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Пловдив: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF или банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата подадена от участника. 8.2. Гаранция за изпълнение на договора При подписване на конкретен договор изпълнителят представя гаранция за изпълнението на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на Община Пловдив: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – клон Пловдив, IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03, BIC: IORTBGSF или безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал, в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малко от 8 месеца, считано от датата на сключване на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение е 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, при условията и в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. За получаване на авансово плащане за изготвяне на технически проект- Изпълнителят следва да представи банкова гаранция за авансово плащане, която трябва да бъде в пълния размер на авансовото плащане, безусловна и неотменима в полза на Възложителя със срок на валидност 15 (петнадесет) дни след изтичане на срока по чл. 6 от настоящия договор, касаещ срока за изготвяне на технически проект. Банкова гаранция за авансовото плащане за изпълнение на строително-монтажните работи, която трябва да бъде в пълния размер на авансовото плащане, безусловна и неотменима в полза на Възложителя със срок на валидно минимум 90 (деветдесет) дни от откриване на строителната площадка. Изпълнителят се задължава да поддържа валидна банкова гаранция за авансовото плащане до достигане на извършени и платени СМР на стойността на изплатения аванс.
Възложителят заплаща цената по договора, както следва: 1. Авансово плащане за изготвяне на Технически проект – 20% от стойността по чл. 2, ал. 3 от договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни от датата на предаване от Възложителя на Изпълнителя на изходните данни и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството. За получаване на авансовото плащане Изпълнителят следва да представи банкова гаранция за авансово плащане, която трябва да бъде за пълния му размер, безусловна и неотменима в полза на Възложителя със срок на валидност 15 (петнадесет) дни след изтичане на срока по чл. 6 от договора, касаещ срока за изготвяне на технически проект. 2. Междинно плащане за изготвяне на Технически проект – 60% от стойността по чл. 2, ал. 3 от договора. платимо в срок до 30 (тридесет) дни след приемане на техническия проект с приемо-предавателен протокол и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството. От междинното плащане за изготвяне на Технически проект ще бъде приспаднат преведения аванс. 3. Окончателно плащане за изготвяне на Технически проект – 20% от стойността по чл. 2, ал. 3 от договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на разрешение за строеж и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството. 4. Авансово плащане за извършване на строително-монтажните работи – 20% от стойността по чл. 2, ал. 4 от договора, платимо в срок до 30 (тридесет) дни от датата на откриване на строителна площадка, представяне на фактура – оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството и банкова гаранция за авансовото плащане, която трябва да бъде в пълния размер на авансовото плащане, безусловна и неотменима в полза на Възложителя със срок на валидно минимум 90 (деветдесет) дни от откриване на строителната площадка. Изпълнителят се задължава да поддържа валидна банкова гаранция за авансовото плащане до достигане на извършени и платени СМР на стойността на изплатения аванс. 5. Допускат се междинни плащания за извършване на строително-монтажни работи – до 60% от стойността по чл. 2, ал. 4, платими в срок до 30 (тридесет) дни, след подписването от Изпълнител, Възложител и Консултант на констативен протокол за извършени строителни дейности по съответните части на проекта, придружен с необходимите документи и фактура – оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството. Минималната стойност на всяко междинно плащане с изключение на последното е 20% от стойността за изпълнение на строително-монтажните работи по чл. 2, ал. 4. От междинните плащания за изпълнение на строително-монтажните работи ще бъде пропорционално приспаднато авансовото плащане. 6. Окончателно плащане за извършване на строително-монтажни работи се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството. Цената на осъществения авторски надзор по време на строителството ще бъде заплатена на Изпълнителя до 30 (тридесет) дни след подписването на акт образец 15 за обекта и представяне на фактура - оригинал, изготвена съгласно изискванията на Закона за счетоводството.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в обявлението и документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а и т. 5 от Закона за обществените поръчки.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов №1, етаж 3, зала 36
Отварянето на офертите е публично е на него могат да присъстват лицата, изброени в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ