Версия за печат

01666-2013-0005

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция "Национална сигурност", бул. "Черни връх" № 45, За: Иван Маринов, Иван Кръстев, Соня Грънчарова, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750; 02 8147752; 02 8147751, E-mail: dans@dans.bg,, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: Иван Маринов, Иван Кръстев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dans.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dans.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Обществен ред и сигурностДруго (моля пояснете): Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Създаване на учебен TEMPEST център и развиване на учебния център на Държавна агенция „Национална сигурност” по дейности 4 и 5 от проект № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обществената поръчка е с предмет: Създаване на учебен TEMPEST център и развиване на учебния център на Държавна агенция „Национална сигурност” по дейности 4 и 5 от проект № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции, както следва: - обособена позиция № 1 – „Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта”; - обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта”. Избраният за изпълнител трябва да разработи специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 и да извърши доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проект с № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ. При изготвяне на офертите участниците следва да спазват точно изискванията към техническото оборудване, посочени в техническите спецификации за обособена позиция №2. Компютърните работни станции тип 1 и тип 2, както и лаптопите по обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта” преди доставката им в обекти на възложителя, трябва да бъдат с инсталирани: Операционни системи и инсталиран софтуер за интерактивно обучение по обособена позиция № 1 – „Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта”. Избраният за изпълнител разработва, инсталира и тества софтуера за интерактивно обучение по позиция № 1 – „Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта” в свои помещения. Избраният за изпълнител трябва да реализира локално окабеляване на две помещения в сгради на ДАНС по обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта”. Разработеният софтуер трябва да бъде напълно съвместим с техническите спецификации на компютърното и комуникационното оборудване по обособена позиция № 2. Разработеният софтуер трябва да разполага с необходимия брой лицензи за две учебни зали от по 25 работни места за обучаващи се и по 1 работно място за лектори. Доставката, монтажът, инсталирането и пускането в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по обособена позиция №2 от избрания за изпълнител се извършва в изградени от него мрежи в помещения на възложителя в град София. Етапи на изпълнение на обществената поръчка: Етап 1. Разработка на специализиран софтуер. Срок за разработка – до 60 работни дни от подписване на договор. Етап 2. Одобрение на разработения софтуер от възложителя. Срок за одобрение – до 15 работни дни след разработката на софтуера. Етап 3. Инсталиране на одобрения софтуер на оборудването по обособена позиция № 2. Срок за инсталация – до 40 работни дни след одобрението на софтуера от възложителя. Етап 4. Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване в изградени от изпълнителя мрежи в помещения на възложителя в град София. В срок до 30 работни дни след инсталиране на одобрения софтуер на оборудването по обособена позиция № 2. Етап 5. Проверка и одобрение на работеща мрежа с разработен и въведен в експлоатация софтуер – до 10 работни дни след пускане в експлоатация.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 30211400, 30237200, 48822000, 72212210

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърни конфигурации
Компютърни аксесоари
Компютърни сървъри
Услуги по разработване на софтуер за работа в мрежа

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
104246 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 567441 от 30.10.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-66 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта” и „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта”
V.1) Дата на сключване договора
12.03.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.02.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Контракс" АД, ЕИК 175415627, ж.к. "Изток", ул. "Тинтява" № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: anna.mancheva@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

URL: www.kontrax.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 104246 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.03.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор