01666-2013-0005
BG-София: Покупка
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Държавна агенция "Национална сигурност", бул. "Черни връх" № 45, За: Иван Маринов, Иван Кръстев, Соня Грънчарова, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750; 02 8147752; 02 8147751, E-mail: dans@dans.bg,, Факс: 02 8147753
Място/места за контакт: Иван Маринов, Иван КръстевИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dans.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dans.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Обществен ред и сигурностДруго (моля пояснете): Обществен ред и сигурност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Създаване на учебен TEMPEST център и развиване на учебния център на Държавна агенция „Национална сигурност” по дейности 4 и 5 от проект № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции
Обществената поръчка е с предмет: Създаване на учебен TEMPEST център и развиване на учебния център на Държавна агенция „Национална сигурност” по дейности 4 и 5 от проект № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по обособени позиции, както следва: - обособена позиция № 1 – „Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта”; - обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта”. Избраният за изпълнител трябва да разработи специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 и да извърши доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проект с № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по ОПАК, съфинансирана от ЕС чрез ЕСФ. При изготвяне на офертите участниците следва да спазват точно изискванията към техническото оборудване, посочени в техническите спецификации за обособена позиция №2. Компютърните работни станции тип 1 и тип 2, както и лаптопите по обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта” преди доставката им в обекти на възложителя, трябва да бъдат с инсталирани: Операционни системи и инсталиран софтуер за интерактивно обучение по обособена позиция № 1 – „Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта”. Избраният за изпълнител разработва, инсталира и тества софтуера за интерактивно обучение по позиция № 1 – „Разработване на специализиран софтуер за онлайн обучение по дейности 4 и 5 от проекта” в свои помещения. Избраният за изпълнител трябва да реализира локално окабеляване на две помещения в сгради на ДАНС по обособена позиция № 2 – „Доставка, монтаж, инсталиране и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по дейности 4 и 5 от проекта”. Разработеният софтуер трябва да бъде напълно съвместим с техническите спецификации на компютърното и комуникационното оборудване по обособена позиция № 2. Разработеният софтуер трябва да разполага с необходимия брой лицензи за две учебни зали от по 25 работни места за обучаващи се и по 1 работно място за лектори. Доставката, монтажът, инсталирането и пускането в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване по обособена позиция №2 от избрания за изпълнител се извършва в изградени от него мрежи в помещения на възложителя в град София. Етапи на изпълнение на обществената поръчка: Етап 1. Разработка на специализиран софтуер. Срок за разработка – до 60 работни дни от подписване на договор. Етап 2. Одобрение на разработения софтуер от възложителя. Срок за одобрение – до 15 работни дни след разработката на софтуера. Етап 3. Инсталиране на одобрения софтуер на оборудването по обособена позиция № 2. Срок за инсталация – до 40 работни дни след одобрението на софтуера от възложителя. Етап 4. Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на компютърно и комуникационно оборудване в изградени от изпълнителя мрежи в помещения на възложителя в град София. В срок до 30 работни дни след инсталиране на одобрения софтуер на оборудването по обособена позиция № 2. Етап 5. Проверка и одобрение на работеща мрежа с разработен и въведен в експлоатация софтуер – до 10 работни дни след пускане в експлоатация.
30200000, 30211400, 30237200, 48822000, 72212210
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
"Контракс" АД, ЕИК 175415627, ж.к. "Изток", ул. "Тинтява" № 13, Република България 1113, София, Тел.: 02 960977, E-mail: anna.mancheva@kontrax.bg, Факс: 02 9609797
URL: www.kontrax.bg.
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проект № СА 12-22-2/06.06.2013 г., изпълняван по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
19.03.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г