Версия за печат

01243-2013-0001

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 006183917

Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев", бул. "Асен Йорданов" 2, За: Иванка Чунчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 8703481, E-mail: su_gvs_sofia@abv.bg, Факс: 02 8703481

Място/места за контакт: Канцелария

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.genstoichev.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.genstoichev.com/?bg&news.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев ", бул. "Асен Йорданов" 2, За: Канцелария, България 1113, София, Тел.: 02 8703481

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17 (17 - Услуги на хотели и ресторанти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Кухненски блок на СУ "Ген. Владимир Стойчев".
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев", включващо: 1.Приготвяне на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 2.Раздаване на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 3.Доставка и раздаване на подкрепителна закуска в ученическия стол на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

48 месеца

Стойност, без да се включва ДДС
924000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Предвидена възможност за повторение на услугата от същия изпълнител при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП

Прогнозен график за използване на тези опции в месеци

20

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

Брой на възможните подновявания

1

Прогнозен график за следващи поръчки в месеци

20

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

28

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І. Гаранция за участие 1. Участниците трябва да представят гаранция за участие в размер: 5000 (пет хиляди) лева. 2. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: а. безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 90 ( деветдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите в полза на СУ "Ген. Владимир Стойчев" или; б. парична сума, внесена по сметката на СУ "Ген. Владимир Стойчев" в УниКредит Булбанк IBAN: BG53UNCR96603110641510. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. 3. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата за която се представя гаранцията. 4. Възложителят освобождава и задържа гаранцията за участие при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. ІІ. Гаранция за изпълнение на договора 1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един) процент от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал или парична сума внесена по сметката на СУ "Ген. Владимир Стойчев" в УниКредит Булбанк IBAN: BG53UNCR96603110641510. 3. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 4. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение. 5. Гаранцията е със срок на валидност 30 дни след окончателното приемане на изпълнението на дейностите по договора от страна на Възложителя. 6. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на поръчката. 7. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава без възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на услугата се извършва от възложителя за календарен месец с платежно нареждане в срок от 15 до 30 число на следващия месец, след представянето на фактура издадена от изпълнителя, по посочена от същия банкова сметка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят предвижда възможност за повторно възлагане на услугата при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, което е отразено в посочената прогнозна стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който: 1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. не е обявен в несъстоятелност; 3. не се намира в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 5. няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация за общия оборот и за оборота от услуги сходни с предмета на поръчката, придружен от отчети за приходите и разходите за последните три приключили финансови години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./, одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги сходни с предмета на поръчката общо за последните три приключили финансови години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./ в размер на 2 000 000 /два милиона/ лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнените договори с предмет сходен с предмета на поръчката за последните 3 /три/ години, считано до момента на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение по съответните договори. 2. Документи удостоверяващи образование, квалификация, опит и трудово правоотношение на лицата от екипа на участника. 3. Влиден сертификат НАССР или еквивалентен. 4. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има най-малко 3 /три/ изпълнени договора с предмет сходен с предмета на поръчката за последните 3 /три/ години, считано до момента на подаване на офертата. 2. За изпълнение на поръчката участникът следва да разполага с екип от лица, които отговарят за извършването на услугата и са в трудово правоотношение с него. Съставът на екипа да включва минимум: Управител на обекта, притежаващ минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на храненето или икономическите науки, и/или минимум 3 /три/ години опит в управлението на дейност, сходна с предмета на поръчката. Готвачи – минимум трима, един от които с професионален опит не по-малък от 5 години и двама с професионален опит не по-малък от 3 години. 3. Участникът да разполага със система за анализ на опасностите и контрол на критичните точки за производствения цикъл на храните – HACCP или еквивалент с обхват на сертификация сходен с предмета на поръчката. 4. Участникът да разполага със система за управление на качеството – БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификация сходен с предмета на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Чл. 8 от Наредба № 37 от 21 юли 2009 г. за здравословното хранене на учениците.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

СУ "Ген. Вл. Стойчев", София, бул. "Асен Йорданов" №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Веки участник може да присъства лично или да упълномощи представител при отварянето на офертите. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията на тази обществена поръчка на електронната страница на Спортното училище, в раздел Новини. Възложителят публикува предоставените разяснения по процедурата на посочения адрес: http://www.genstoichev.com/?bg&news

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ