01243-2013-0001
Технически редакции | ||
02.01.2014 16:32 ч. : | техническа редакция | |
02.01.2014 16:32 ч. : | техническа редакция | |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 16:30 ч. : | 02/01/2014 16:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.01.2014 16:30 ч. : | 02/01/2014 16:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти
Услуги
Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев", бул. "Асен Йорданов" 2, За: Иванка Чунчева, Република България 1113, София, Тел.: 02 8703481, E-mail: su_gvs_sofia@abv.bg, Факс: 02 8703481
Място/места за контакт: КанцеларияИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.genstoichev.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.genstoichev.com/?bg&news.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев ", бул. "Асен Йорданов" 2, За: Канцелария, България 1113, София, Тел.: 02 8703481
Публичноправна организация
Образование
НЕ
Организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Организиране на целогодишно столово хранене на учениците от Спортно училище "Ген. Владимир Стойчев", включващо: 1.Приготвяне на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 2.Раздаване на обяд и вечеря в кухненски блок на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”; 3.Доставка и раздаване на подкрепителна закуска в ученическия стол на СУ ”Ген. Владимир Стойчев”;
55524000
Описание:
НЕ
НЕ
48 месеца
ДА
Предвидена възможност за повторение на услугата от същия изпълнител при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП
20
ДА
1
20
28
І. Гаранция за участие 1. Участниците трябва да представят гаранция за участие в размер: 5000 (пет хиляди) лева. 2. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: а. безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 90 ( деветдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите в полза на СУ "Ген. Владимир Стойчев" или; б. парична сума, внесена по сметката на СУ "Ген. Владимир Стойчев" в УниКредит Булбанк IBAN: BG53UNCR96603110641510. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. 3. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата за която се представя гаранцията. 4. Възложителят освобождава и задържа гаранцията за участие при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. ІІ. Гаранция за изпълнение на договора 1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един) процент от стойността на договора без ДДС. 2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал или парична сума внесена по сметката на СУ "Ген. Владимир Стойчев" в УниКредит Булбанк IBAN: BG53UNCR96603110641510. 3. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. 4. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение. 5. Гаранцията е със срок на валидност 30 дни след окончателното приемане на изпълнението на дейностите по договора от страна на Възложителя. 6. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на поръчката. 7. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава без възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата.
Заплащането на услугата се извършва от възложителя за календарен месец с платежно нареждане в срок от 15 до 30 число на следващия месец, след представянето на фактура издадена от изпълнителя, по посочена от същия банкова сметка.
ДА
Възложителят предвижда възможност за повторно възлагане на услугата при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, което е отразено в посочената прогнозна стойност.
Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който: 1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. не е обявен в несъстоятелност; 3. не се намира в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 5. няма сключен договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси.
1. Информация за общия оборот и за оборота от услуги сходни с предмета на поръчката, придружен от отчети за приходите и разходите за последните три приключили финансови години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./, одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника.
1. Участникът трябва да е реализирал оборот от услуги сходни с предмета на поръчката общо за последните три приключили финансови години /2010 г., 2011 г. и 2012 г./ в размер на 2 000 000 /два милиона/ лева.
1. Списък на изпълнените договори с предмет сходен с предмета на поръчката за последните 3 /три/ години, считано до момента на подаване на офертата, придружен от препоръки за добро изпълнение по съответните договори. 2. Документи удостоверяващи образование, квалификация, опит и трудово правоотношение на лицата от екипа на участника. 3. Влиден сертификат НАССР или еквивалентен. 4. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен.
1. Участникът следва да има най-малко 3 /три/ изпълнени договора с предмет сходен с предмета на поръчката за последните 3 /три/ години, считано до момента на подаване на офертата. 2. За изпълнение на поръчката участникът следва да разполага с екип от лица, които отговарят за извършването на услугата и са в трудово правоотношение с него. Съставът на екипа да включва минимум: Управител на обекта, притежаващ минимална образователна степен „бакалавър” или еквивалентна в областта на храненето или икономическите науки, и/или минимум 3 /три/ години опит в управлението на дейност, сходна с предмета на поръчката. Готвачи – минимум трима, един от които с професионален опит не по-малък от 5 години и двама с професионален опит не по-малък от 3 години. 3. Участникът да разполага със система за анализ на опасностите и контрол на критичните точки за производствения цикъл на храните – HACCP или еквивалент с обхват на сертификация сходен с предмета на поръчката. 4. Участникът да разполага със система за управление на качеството – БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификация сходен с предмета на поръчката.
ДА
Чл. 8 от Наредба № 37 от 21 юли 2009 г. за здравословното хранене на учениците.
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
СУ "Ген. Вл. Стойчев", София, бул. "Асен Йорданов" №2
Веки участник може да присъства лично или да упълномощи представител при отварянето на офертите. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията на тази обществена поръчка на електронната страница на Спортното училище, в раздел Новини. Възложителят публикува предоставените разяснения по процедурата на посочения адрес: http://www.genstoichev.com/?bg&news
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.
02.01.2014 г.