Деловодна информация
00051
ОП-05-19 18/02/2021 (дд/мм/гггг)
не
00051-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - началник отдел Обществени поръчки и мониторинг +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 -виж VI.3
63511000      
Услуги

ОП1:Наем на зала (с минимален капацитет 100 души) за 2 дни, наем на зала (с минимален капацитет 200 души) за 2 дни, наем на сцена за 1 ден, кетъринг за 400 души. ОП2:Наем на зала (с мин. капацитет 15 души) за 7 дни, обяд и кафе пауза за 100 души, нощувки 4 бр. за 48 участника – 192 нощувки, храна за 5 дни за 48 души–240 хранодни.ОП3:Наем на зала (с мин. капацитет 75 души) за 2 дни, обяд и кафе пауза за 150 души, наем на зала (с мин. капацитет 50 души)-2 дни, обяд и кафе пауза за 50 души за 2 дни-100.ОП4:Нощувки 5 за 20 участници-100, храна за 6 дни за 20 участници-120, храна за 33 участници в 2 екскурзии-66, нощувки 3 за 120 участници-360, храна за 4 дни за 120 участници-480.ОП5:Храна за 33 участници в 2 екскурзии-66.ОП6:Транспорт за 5 дневен пленер за 20 участници-1, транспорт за еднодневни екскурзии-2 бр.,транспорт за 4 дневен лагер за 120 уч.-1 бр.ОП7:Транпсорт за еднодневни екскурзии за 33 участника–2 бр. и ОП8:Транспорт за 5 дневен лагер за 48 уч.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
37694.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Община Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП РЧР“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и гр. Видин, община Видин, област Видин.

ОП1: Наем на зала (с минимален капацитет 100 души) за 2 дни, наем на зала (с минимален капацитет 200 души) за 2 дни, наем на сцена за 1 ден, кетъринг за 400 души.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020" с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Сдружение „Развитие на личността и човешките общности“ по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и гр. Видин, община Видин, област Видин или територията на Северозападна България.

ОП2:Наем на зала в дни (с минимален капацитет 15 души) за 7 дни, обяд и кафе пауза за 100 души, нощувки 4 бр. за 48 участника – 192 нощувки, храна за 5 дни за 48 души–240 хранодни.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Заедно за по-добър живот“

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Община Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и/или гр. Видин, община Видин, област Видин.

ОП3:Наем на зала в дни (с минимален капацитет 75 души) за 2 дни, обяд и кафе пауза за 150 души, наем на зала (с минимален капацитет 50 души)-2 дни, обяд и кафе пауза за 50 души за 2 дни-100.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Заедно за по-добър живот”

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП4:Нощувки 5 за 20 участници-100, храна за 6 дни за 20 участници-120, храна за 33 участници в 2 екскурзии-66, нощувки 3 за 120 участници-360, храна за 4 дни за 120 участници-480.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Заедно за по-добър живот”

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект -виж II.2.14 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП5:Храна за 33 участници в 2 екскурзии-66.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обособена позиция се финансира по проект “Заедно за по-добър живот“ по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020".

„Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020".

II.2) Описание 1

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП6:Транспорт за 5 дневен пленер за 20 участници-1, транспорт за провеждане на еднодневни екскурзии-2 броя,транспорт за 4 дневен лагер за 120 участника-1 брой.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Заедно за по-добър живот“

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект виж II.2.14 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП7:Транспорт за провеждане на еднодневни екскурзии за 33 участника–2 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Заедно за по-добър живот”

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“. Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020".

II.2) Описание 1

„Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Сдружение „Развитие на личността и човешките общности“ по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Мястото на изпълнение на договора е офиса/офисите на Изпълнителя и територията на Северозападна България.

ОП8:Транспорт за провеждане на 5 дневен лагер за 48 участника–1 брой.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Заедно за по-добър живот“

Настоящата обособена позиция се финансира по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  984074 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-21    1   „Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Община Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП РЧР“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Маслиново клонче №2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 024234859
+359 024277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2916.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2450.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОБВ-И-02    2   „Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Сдружение „Развитие на личността и човешките общности“ по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Маслиново клонче №2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 024234859
+359 024277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11099.53      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9626.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-24    3   „Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Община Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Атлас Травелс ЕООД 130026450
бул.Симеоновско шосе №276
София BG412 1000 България
admin@atlas-travels.net +359 029819993
+359 024233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2749.18      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2600.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
№ 6    4   „Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Атлас Травелс ЕООД 130026450
бул.Симеоновско шосе №276
София BG412 1000 България
admin@atlas-travels.net +359 029819993
+359 024233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17968.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16924.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДГР-73    5   „Осигуряване на логистика при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект по проект виж II.2.14
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Атлас Травелс ЕООД 130026450
бул.Симеоновско шосе №276
София BG412 1000 България
admin@atlas-travels.net +359 029819993
+359 024233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
302.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

264.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
№ 5    6   „Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за СУ „Св.св. Кирил и Методий” – гр. Видин по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Атлас Травелс ЕООД 130026450
бул.Симеоновско шосе №276
София BG412 1000 България
admin@atlas-travels.net +359 029819993
+359 024233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3583.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3450.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДГР-74    7   „Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Детска градина „Русалка” с филиал „Здравец” – гр. Видин и филиал „Здравец” – с. Капитановци по проект виж II.2.14
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Атлас Травелс ЕООД 130026450
бул.Симеоновско шосе №276
София BG412 1000 България
admin@atlas-travels.net +359 029819993
+359 024233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1416.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1400      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ОБВ-И-01    8   „Осигуряване на транспорт при участие и провеждане на мероприятия за Сдружение „Развитие на личността и човешките общности“ по проект „Заедно за по-добър живот” по ОП НОИР“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Атлас Травелс ЕООД 130026450
бул.Симеоновско шосе №276
София BG412 1000 България
admin@atlas-travels.net +359 029819993
+359 024233405
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

980.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва