Доставка и внедряване чрез наемане на система за централизирано управление и оптимизиране на ресурсите за печат и сканиране в структури на „Булгартрансгаз“ ЕАД |
200-020 |
42962000 |
|
|
Предметът на поръчката включва доставка и внедряване чрез наемане на система за централизирано управление на средата за печат и сканиране в обекти от структурата на „Булгатрансгаз“ ЕАД за период от 48 (четиридесет и осем) месеца, като всички свързани ангажименти по обслужване на оборудването, поддръжка, наблюдение, планиране и доставка на консумативи (тонер касети и контейнери за отпадъчен тонер), резервни части, ремонтни и други дейности, свързани с предмета на поръчката да бъдат изцяло прехвърлени към външен изпълнител, който да предложи хардуерно и софтуерно решение, чрез което да се намалят и оптимизират разходите за печатащи и сканиращи устройства, тяхната поддръжка и разходите им за печат. Обектите от структурата на „Булгатрансгаз“ ЕАД са, както следва: СЗЕР Ботевград - Област Софийска, Община Ботевград, гр. Ботевград, ул.”Акад. Стоян Романски” №61; КС „Полски Сеновец” – с. Полски Сеновец”, общ. Полски Тръмбеш, област В. Търново; ПГХ Чирен, Област Враца, община Враца, с. Чирeн. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
185000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 42962000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG31
СЗЕР Ботевград, Обл. Софийска, гр. Ботевград, ул.”Акад. Стоян Романски” №61, КС “Полски сеновец”, с. Полски Сеновец”, общ. Полски Тръмбеш, обл. В. Търново, ПГХ Чирен, Обл. Враца, с. Чирен | Предметът на поръчката включва доставка и внедряване чрез наемане на система за централизирано управление на средата за печат и сканиране в обекти от структурата на „Булгатрансгаз“ ЕАД за период от 48 (четиридесет и осем) месеца, като всички свързани ангажименти по обслужване на оборудването, поддръжка, наблюдение, планиране и доставка на консумативи (тонер касети и контейнери за отпадъчен тонер), резервни части, ремонтни и други дейности, свързани с предмета на поръчката да бъдат изцяло прехвърлени към външен изпълнител, който да предложи хардуерно и софтуерно решение, чрез което да се намалят и оптимизират разходите за печатащи и сканиращи устройства, тяхната поддръжка и разходите им за печат. Подробна информация относно изискванията за изпълнение на предмета на поръчката е представена в документацията за участие в процедурата и в Техническата спецификация. Офертите се изискват с цел наемане от страна на Възложителя. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Срокът, посочен в т. ІІ.2.7 от обявлението за откриване на поръчката, започва да тече, считано от датата на внедряване на системата и провеждане на 72-часови тестове за работоспособността на внедрената система.
|
|