Деловодна информация
00051
ОП-05-13 01/02/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
01/02/2021 (дд/мм/гггг)
00051-2020-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Видин 000159508
пл. Бдинци №2, Информационен център
Видин BG311 3700 България
Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки и мониторинг +359 94609473
kmet@vidin.bg +359 94601132

Интернет адрес/и

www.vidin.bg

http://vidin.bg/wps/portal/vidin/municipality/municipality-characteristics/business-info/business-procurement/procurement-150416


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изработване и доставка на информационни материали по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Оперативна програма „Наука и образование за и
79341000      
Услуги

За ОП 1: Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1) дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – 200 комплекта със следното съдържание: Брошура за конкретно събитие, Дипляна на тема достъп до здравни услуги, права и задължения, Дипляна на тема достъп до социални услуги, права и задължения; 2) Дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – 400 комплекта със следното съдържание: дипляна, Малка книжка с теми, свързани с културната идентичност; 3) Дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – дипляни – 400 бр.
За ОП 2: Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1) Дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – 150 комплекта със следното съдържание: дипляна за ученици и дипляна за родители.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
15625      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Изработване и доставка на информационни материали по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП”. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офисът/офисите на изпълнителя на услугата.

Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1) дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – 200 комплекта със следното съдържание: Брошура за конкретно събитие, Дипляна на тема достъп до здравни услуги, права и задължения, Дипляна на тема достъп до социални услуги, права и задължения; 2) Дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – 400 комплекта със следното съдържание: дипляна, малка книжка с теми, свързани с културната идентичност; 3) Дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – дипляни – 400 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира по „Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020“, с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

II.2) Описание 1

„Изработване и доставка на информационни материали по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", запазена на основание чл. 80, ал 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79341000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Мястото на изпълнение на договора е офисът/офисите на изпълнителя на услугата.

Изпълнителят следва да извърши следните дейности: 1) Дизайн, предпечат, печат и доставка на информационни материали – 150 комплекта със следното съдържание: дипляна за ученици и дипляна за родители.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка се финансира по „Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", с наименование на проекта: “Заедно за по-добър живот“.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 116-282067 (напр. 2015/S 123-123456)   и  984024 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-19    1   „Изработване и доставка на информационни материали по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП”.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/01/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Алтех ЕООД 104695590
ул.Д.Шишманов №4
Свищов BG314 5250 България
alex@altech.bg +359 0899147711
+359 0899147711
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15830.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15040.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-02-15-18    2   „Изработване и доставка на информационни материали по проект „Заедно за по-добър живот” по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020", запазена на основание чл. 80, ал
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/01/2021 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Алтех ЕООД 104695590
ул. Димитър Шишманов №4
Свищов BG314 5250 България
alex@altech.bg +359 0899147711
+359 0899147711
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
624.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

585.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/02/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва