Деловодна информация
00081Община Варна
ОП21000178ИП 13/01/2021 (дд/мм/гггг)
да
да
13/01/2021 (дд/мм/гггг)
00081-2019-0089 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Анелия Недкова +359 52820839
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=1034


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет ” 00081-2019-0089
18143000      
Доставки

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
35284      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Общинско предприятие „Комплекс за детско хранене” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата – складова база на ОП»КДХ» с адрес: гр. Варна, ул.»Перперикон», м-ст «Планова».

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на социалните услуги в общността/специализираните институции: Домашен социален патронаж, КСУВХ „Гергана“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Домашен социален патронаж с адрес – гр. Варна, ж.к. „Владислав Врненчик“ бул. „Константин и Фружин“ ДКЦ 3 ; КСУВХ „Гергана“ с адрес – к.к. Св.Св.Константин и Елена, бул."Княз Борис I“, №364

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на ОП „Дезинфекция, дезинсекция, дератизация-Варна" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

франко сградата на ОП „Дезинфекция, дезинсекция, дератизация-Варна“ – Варна, бул.„Съборни“ № 19 А.

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Общинско предприятие „Управление на проекти и озеленяване”; 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата – складова база на ОП»УПО» с адрес: гр. Варна, жк.»Чайка», бл.19 вх.»В».

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Общинско предприятие „Спорт-Варна” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Гр. Варна, ул. “Хан Севар”, ОСРК „Младост“ - склад „Младост“

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс”; 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата – Община Варна - Дейност „Хранителен комплекс”с адрес: гр. Варна, бул.“ Осми приморски полк“ №43.

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Дневен център за деца и младежи с увреждания „Св. Йоан Златоуст“ с адрес – гр. Варна, ул. „Евлоги Георгиев“ 26. 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Дневен център за деца и младежи с увреждания „Св. Йоан Златоуст“ с адрес – гр. Варна, ул. „Евлоги Георгиев“ 26.

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на на ОП ТАСРУД при община Варна.“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр.Варна, ул.“Д-р Пюскюлиев“ №1, ет.1 ОП ТАСРУД

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на дирекция „Управление на собствеността“ при Община Варна“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата на Община Варна с адрес: гр. Варна, бул. „Осми приморски полк“ №43.

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на ОП „Зоопарк-СЦ" 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

франко сградата на ОП „Зоопарк – СЦ“ – Варна, м-ст „Салтанат“ № 5.

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“ Филиал „Детски ясли“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградите на 12 общински детски ясли на територията на община Варна, съгласно Техническата спецификация.

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лични предпазни средства за нуждите на ОП“Инвестиционна политика“ 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18143000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул.„Генерал Колев” №92, ет.5

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на лични предпазни средства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет, подробно описани като артикули и характеристики в Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 246-605358 (напр. 2015/S 123-123456)   и  949917 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001705ВН    1   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Общинско предприятие „Комплекс за детско хранене”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001706ВН    2   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на социалните услуги в общността/специализираните институции: Домашен социален патронаж, КСУВХ „Гергана“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6854      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001701ВН    3   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на ОП „Дезинфекция, дезинсекция, дератизация-Варна"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1
Габрово BG322 9000 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001704ВН    7   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Общинско предприятие „Управление на проекти и озеленяване”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001702ВН    8   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Общинско предприятие „Спорт-Варна”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001703ВН    10   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Дейност „Хранителен комплекс”;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

350      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001700ВН    12   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на социалните услуги в общността/специализираните институции: Дневен център за деца и младежи с увреждания „Св. Йоан Златоуст“, Приют за временно наста
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. „Столетов“ №127, ет.1, ап.1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
+359 889067777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001735ВН    4   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на на ОП ТАСРУД при община Варна.“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАЛАДИУМ ЕООД 831615024
ул. „Васил Левски“ №1А
с. Казичене BG412 1532 България
procurement@palltex.com +359 29047456
+359 29047456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001736ВН    5   Доставка на лични предпазни средства за нуждите на дирекция „Управление на собствеността“ при Община Варна“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАЛАДИУМ ЕООД 831615024
ул. „Васил Левски“ №1А
с. Казичене BG412 1532 България
procurement@palltex.com +359 29047456
+359 29047456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2510      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001738ВН    6   Доставка на лични предпазни средства за нуждите на ОП „Зоопарк-СЦ"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАЛАДИУМ ЕООД 831615024
ул. „Васил Левски“ №1А
с. Казичене BG412 1532 България
procurement@palltex.com +359 29047456
+359 29047456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001742ВН    9   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на Дирекция „Здравеопазване“ Филиал „Детски ясли“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАЛАДИУМ ЕООД 831615024
ул. „Васил Левски“ №1А
с. Казичене BG412 1532 България
procurement@palltex.com +359 29047456
+359 29047456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

870      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д20001737ВН    11   „Доставка на лични предпазни средства за нуждите на ОП“Инвестиционна политика“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПАЛАДИУМ ЕООД 831615024
ул. „Васил Левски“ №1А
с. Казичене BG412 1532 България
procurement@palltex.com +359 29047456
+359 29047456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1200      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т.1 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/01/2021 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва