Деловодна информация
00640
 
да
да
11/12/2020 (дд/мм/гггг)
00640-2020-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител №15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 29308251
op@admin.uni-sofia.bg +359 29308251

Интернет адрес/и

https://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодична доставка на хартия,тонери,канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Софийския университет "Св. Климент Охридски"
30192000      
Доставки

Обект на настоящата обществена поръчка е "Доставка" по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП. Предметът на настоящата обществена поръчка е "Периодична доставка на хартия, тонери,канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Софийския университет "Св. Климент Охридски"
Обособена позиция 1 "Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия";
Обособена позиция 2 "Доставка на тонери (оригинални и съвместими) и консумативи за копирни и пачатащи устройства"; Обособена позиция 3 "Доставка на канцеларски материали";
Обособена позиция 4 "Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника";
Обособена позиция 5 "Доставка на канцеларски материали, запазена по чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
930620.97      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на ралични видове копирна и принтерна хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30197600      
30197620      
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на риска    40
Предложена отстъпка за артикули, извън Техническата спецификация    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
да


Под "опция за допълнителни доставки" следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора на други видове копирна , принтерна и факс хартия от предоставен от изпълнителя актуален (последния разпространен)каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30125110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на риска    40
Предложената отстъпка за артикули, извън техническата спецификация    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
да


Под " опция за допълнителни доставки" следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя (но не и задължение) да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на догогвора на други видове оригинални и съвместими тонери от предоставен от изпълнителя актуален (последния разпространен) или посочени от него продуктови списъци от интернет страници
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30192000      
30193000      
30194000      
30195900      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Доставка на канцеларски материали
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на риска    40
Предложената отстъпка за артикули, извън Техническата спецификация    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
да


Под "опция за допълнителни доставки" следва да се разбира упражняване на едностранно право на Възложителя, но не и задължение да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора на други видове канцеларски материали от предоставен от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени от него продуктови списъци от интернет страници
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30191400      
30237460      
30237410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на риска    40
Предложената отстъпка за артикули, извън техническата спецификация    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
да


Под "под опция за допълнителна доставка" следва да се разбира упражняване на едностранно право на възложителя, но не и задължение да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора на други видове консумативи и аксесоари за офис техника от предоставен от изпълнителя актуален - последния разпространен каталог, или посочени от него продуктови списъци от интернет стран
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, запазена по чл.12,ал.1,т.1 от Закона за обществените поръчки 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30197130      
22852100      
22852000      
30199230      
30197210      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България.

Доставка на канцеларски материали, запазена по чл.12,ал.1,т.1 от Закона за обществените поръчки
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Управление на риска    40
Предложената отстъпка за артикули, извън Техническата спецификация    10
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
да


Под "опция за допълнителни доставки" следва да се разбира едностранно право на възложителя, но не и задължение да реализира допълнителни количества доставки в срока на действие на договора на други видове канцеларски материали, вкл. в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП от предоставен от изпълнителя актуален (последния разпространен) каталог или посочени продуктови списъци от интернет страници
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 068-161224 (напр. 2015/S 123-123456)   и  970546 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-221    1   Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД 203661172
ул. Борис I №18
Своге BG412 2260 България
tikcomputers@yahoo.com +359 887208866
http://tik-bg.com +359 887208866
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
236492.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

158952.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-222    2   Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД 203661172
ул. БОРИС I № 18
Своге BG412 2260 България
tikcomputers@yahoo.com +359 887208866
http://tik-bg.com +359 887208866
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
810954.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

621090.27      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-224    3   Доставка на канцеларски материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop.order@office1.bg +359 070010770
https://www.office1.bg +359 070010770
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
192359.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

59016.85      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80-09-223    4   Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТИК КОМПЮТЪРС ЕООД 203661172
ул. БОРИС I № 18
СВОГЕ BG412 2260 България
tikcomputers@yahoo.com +359 887208866
http://tik-bg.com/ +359 887208866
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
82204.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

52922.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
80.09-225    5   Доставка на канцеларски материали, запазена по чл.12,ал.1,т.2 от Закона за обществените поръчки
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС КОНСУМАТИВИ ООД 201417931
КУКЛЕНСКО ШОСЕ №6-а
ПЛОВДИВ BG421 4000 България
sales1_sf@okoffice.bg +359 28701133
https://www.okoffice.bg +359 28701133
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
68435.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38638.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 ЗОП настоящото обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/12/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва