Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“ по осем обособени позиции |
|
39830000 |
|
|
„Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“ по осем обособени позиции. Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка на стоки, осъществявана чрез покупка” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Код (кодове) съгласно Общия терминологичен речник (CPV): 39830000, 39831000, 19640000, 39831240. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
496981.1 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на хигиенни изделия от хартия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 33760000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. "Пенчо Славейков” № 52А | Доставки на хигиенни изделия от хартия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № I обхваща 10 номенклатури. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на перилни и почистващи продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39830000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. "Пенчо Славейков” № 52А. | Доставки на перилни и почистващи продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № II обхваща 32 номенклатури. Обществена поръчка е запазена за защитени предприятия и икономически оператори, насочени към социална и професионална интеграция на лица с увреждания или лица в неравностойно положение. В процедурата за възлагане на „запазена“ обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на ароматизатори за въздух и пълнители за тях за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39811000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А | Обособена позиция № IІI - Доставки на ароматизатори за въздух и пълнители за тях за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № III обхваща 2 номенклатури. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на козметични продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 33700000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А | Обособена позиция № IV - Доставки на козметични продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № IV обхваща 7 номенклатури |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 19640000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А | Обособена позиция № V - Доставки на големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № V обхваща 2 номенклатури. Обществена поръчка е запазена за защитени предприятия и икономически оператори, насочени към социална и професионална интеграция на лица с увреждания или лица в неравностойно положение. В процедурата за възлагане на „запазена“ обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на ръкавици и калцуни за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 18424300
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А | Обособена позиция № VІ - Доставки на ръкавици и калцуни за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № VI обхваща 9 номенклатури. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на метли, четки, кофи и други изделия за почистване за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
7 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39224000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А | Обособена позиция № VІІ - Доставки на метли, четки, кофи и други изделия за почистване за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № VII обхваща 32 номенклатури. Обществена поръчка е запазена за защитени предприятия и икономически оператори, насочени към социална и професионална интеграция на лица с увреждания или лица в неравностойно положение. В процедурата за възлагане на „запазена“ обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставки на други изделия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД |
8 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39220000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А | Обособена позиция № VІІІ - Доставки на други изделия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № VIII обхваща 4 номенклатури. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|