Деловодна информация
00010
ОП-13-10 30/11/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
01/12/2020 (дд/мм/гггг)
00010-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ „Св.Екатерина“ ЕАД 831605845
район Триадица, бул. ПЕНЧО СЛАВЕЙКОВ No 52 А
София BG411 1431 България
Галина Ганчева, Василка Цветанова +359 29159450
ggancheva@uhsek.com +359 29159443

Интернет адрес/и

http://svetaekaterina.eu

http://svetaekaterina.eu/profile/public_orders/?i_id=16&yr=2020


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“ по осем обособени позиции
39830000      
Доставки

„Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД“ по осем обособени позиции.
Обект на настоящата обществена поръчка е „доставка на стоки, осъществявана чрез покупка” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Код (кодове) съгласно Общия терминологичен речник (CPV): 39830000, 39831000, 19640000, 39831240.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
496981.1      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставки на хигиенни изделия от хартия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33760000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Пенчо Славейков” № 52А

Доставки на хигиенни изделия от хартия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № I обхваща 10 номенклатури.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на перилни и почистващи продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Пенчо Славейков” № 52А.

Доставки на перилни и почистващи продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № II обхваща 32 номенклатури. Обществена поръчка е запазена за защитени предприятия и икономически оператори, насочени към социална и професионална интеграция на лица с увреждания или лица в неравностойно положение. В процедурата за възлагане на „запазена“ обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на ароматизатори за въздух и пълнители за тях за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39811000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Обособена позиция № IІI - Доставки на ароматизатори за въздух и пълнители за тях за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № III обхваща 2 номенклатури.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на козметични продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Обособена позиция № IV - Доставки на козметични продукти за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № IV обхваща 7 номенклатури
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
19640000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Обособена позиция № V - Доставки на големи и малки пликове за смет от полиетилен за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № V обхваща 2 номенклатури. Обществена поръчка е запазена за защитени предприятия и икономически оператори, насочени към социална и професионална интеграция на лица с увреждания или лица в неравностойно положение. В процедурата за възлагане на „запазена“ обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на ръкавици и калцуни за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18424300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Обособена позиция № VІ - Доставки на ръкавици и калцуни за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № VI обхваща 9 номенклатури.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на метли, четки, кофи и други изделия за почистване за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Обособена позиция № VІІ - Доставки на метли, четки, кофи и други изделия за почистване за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № VII обхваща 32 номенклатури. Обществена поръчка е запазена за защитени предприятия и икономически оператори, насочени към социална и професионална интеграция на лица с увреждания или лица в неравностойно положение. В процедурата за възлагане на „запазена“ обществена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл. 12, ал. 1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставки на други изделия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А

Обособена позиция № VІІІ - Доставки на други изделия за нуждите на УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, извършвани по предварителни писмени заявки. Обособена позиция № VIII обхваща 4 номенклатури.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Срок за изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговият срок се удължава до сключване на нов договор, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2020/S 102-245570 (напр. 2015/S 123-123456)   и  978716 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-05-116    оп1,н.е.1,2,3,7,8,9   оп2,н.е.1,2,4-17,20-25,28-32;оп3,н.е.1,2;оп3,н.е.1,2;оп4,н.е.1,2,3,5,6,7
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СОЛОМЕД ЕООД 832018046
ул. Преки път № 44 къща № 1
София BG411 1618 България
ikostadinova@solomed.eu +359 29555600
+359 29555600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

191251.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-05-117    оп5;   н.е.1.1-1.7
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „ВАДИАС – ВАСИЛ ДИМИТРОВ“ 030436270
ул. „Постоянство” № 18, бл.253,вх.В,ап.51
София BG411 1111 България
wadiasparuhov@mail.bg +359 28702425
+359 28702465
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23980      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-05-118    оп1;   н.е.4,6, оп2, н.е.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КУКУДА ГРУП ООД 200171708
ул. „Бесарабия” №108
София BG411 32900 България
office@cleanjob.bg +359 29555600
+359 29454464
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

32900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-05-120    оп6   н.е.3
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“Агарта - ЦМ ЕООД 121096923
ж.к. Младост 3, бл. 304, вх. 2, оф. 1
София BG411 1000 България
agartacm@abv.bg +359 28765542
+359 29743973
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

780      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-05-125    оп1, н.е.5   оп6, нн.е.4,9
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЮНИМЕДИКА ЕООД 831844012
ж.к. ГЕО МИЛЕВ, бул./ул. ШИПЧЕНСКИ ПРОХОД, бл. 247, вх. А, ет. 9, ап. 33
София BG411 1113 България
unimedica@mbox.contact.bg +359 9733855
+359 8707439
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15290      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
АО-05-115    оп1, н.е.10   оп4, н.е.4; оп6, н.е.1,2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/10/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СОФАРМА ТРЕЙДИНГ АД 103267194
ул.Лъчезар Станчев №5, Софарма Бизнес Тауърс, Сграда А, ет. 12
София BG411 1756 България
office@sopharmatrading.bg +359 28133666
+359 28133666
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

232780      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/12/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва