Деловодна информация
00265Мини Марица-изток ЕАД
ТО-04-857 07/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00265-2019-0114 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Мини Марица-изток ЕАД 833017552
ул. Георги Димитров №13
Раднево BG344 6260 България
Даниел Демирев - експерт търговия, отдел Търговски +359 41783305-4073
ddemireff@marica-iztok.com +359 41783363

Интернет адрес/и

http://www.marica-iztok.com

https://www.marica-iztok.com/offers2/dostavka-na-rakavitci-2073.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на ръкавици 112/2019
18141000      
Доставки

Доставка чрез покупка на работни ръкавици. Предмета на поръчката е разделен на следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на ръкавици (пет пръста) от цепена телешка кожа и плат; Обособена позиция № 2: Доставка на ръкавици (пет пръста) за работа в агресивни среди (масла/греси); Обособена позиция № 3: Доставка на ръкавици (пет пръста), изработени от нитрилен каучук (еднократна употреба). Подробно описание съгласно технически спецификации и условия за изпълнение в документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
60842      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Доставка на ръкавици (пет пръста) от цепена телешка кожа и плат 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставка отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево, ул. „Заводска” № 26.

Количество: 46 300 чифта. Срок за изпълнение на договора: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му или до достигане (изчерпване) на общата му стойност, в зависимост от това кое от събитията настъпи по-рано. Договорът влиза в сила от датата на подписване. Срокът на изпълнение започва да тече след изрично писмено уведомление /по факс или по пощата с обратна разписка/ от страна на Възложителя до Изпълнителя. Датата, от която следва да се изпълнява настоящия договор е датата, посочена в писменото уведомление от Възложителя. Възложителят изпраща уведомлението не по-късно от 28.03.2020 г. В случай, че до 28.03.2020 г. Възложителят не е изпратил уведомление срокът на договора започва да тече от 29.03.2020 г.
Начин на изпълнение: доставка на партиди до 30 дни, след заявка от страна на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на ръкавици (пет пръста), изработени от нитрилен каучук (еднократна употреба) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18141000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Доставка отдел „Логистика и контрол”, гр. Раднево, ул. „Заводска” № 26.

Количество: 6 600 чифта. Срок за изпълнение на договора: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му или до достигане (изчерпване) на общата му стойност, в зависимост от това кое от събитията настъпи по-рано. Договорът влиза в сила от датата на подписване. Срокът на изпълнение започва да тече след изрично писмено уведомление /по факс или по пощата с обратна разписка/ от страна на Възложителя до Изпълнителя. Датата, от която следва да се изпълнява настоящия договор е датата, посочена в писменото уведомление от Възложителя. Възложителят изпраща уведомлението не по-късно от 28.03.2020 г. В случай, че до 28.03.2020 г. Възложителят не е изпратил уведомление срокът на договора започва да тече от 29.03.2020 г.
Начин на изпълнение: доставка на партиди до 30 дни, след заявка от страна на Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  937110 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-118    1   Доставка на ръкавици (пет пръста) от цепена телешка кожа и плат
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/03/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВИКИНГ - Т“ ООД 115140443
бул. „Марица“ № 154, секция А, ет.8, офис А17
Пловдив BG421 4000 България
info@viking-t.com +359 32632933
+359 32632933
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
69450      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

56486      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
29.05.2020 14:55 ч. :  МТ-126 служебно вписване
затвори
 История ТО-126    3   Доставка на ръкавици (пет пръста), изработени от нитрилен каучук (еднократна употреба)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/04/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ОЛИМП – ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ” ЕООД 812238031
ж.к. Лазур, ул. „Васил Петлешков“ № 76
Бургас BG341 8000 България
salesbs@olympsafety.com +359 56838051
+359 56839053
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7920      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4356      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Мини Марица изток ЕАД
ул. Георги Димитров № 13
Раднево 6260 България
ivan.nikolaev@marica-iztok.com +359 417833054035
http://www.marica-iztok.com +359 41783363

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/04/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва