Деловодна информация
00207
 
да
да
13/12/2019 (дд/мм/гггг)
00207-2019-0128 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална здравноосигурителна каса 121858220
ул. Кричим № 1
София BG411 1407 България
Кристиян Велинов +359 29659214
kvelinov@nhif.bg +359 29659165

Интернет адрес/и

http://www.nhif.bg/

https://www.nhif.bg/page/2018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Надграждане на Системата за управление на човешки ресурси Hermes, чрез внедряване на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“ 2018
48600000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е „Надграждане на Системата за управление на човешки ресурси Hermes, чрез внедряване на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“. В предмета на обществената поръчка се включва внедряване (доставка, инсталация и пускане в експлоатация) и гаранционна поддръжка на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“ в Системата за управление на човешки ресурси Hermes, както и предоставяне на лицензи за 2 250 бр. потребители на Self-Service портала на Hermes.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
29894.80      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на изпълнение на поръчката е на адресите на ЦУ на НЗОК и РЗОК, съгласно списък, приложение към договора.

Предметът на обществената поръчка е „Надграждане на Системата за управление на човешки ресурси Hermes, чрез внедряване на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“ В предмета на обществената поръчка се включва внедряване (доставка, инсталация и пускане в експлоатация) и гаранционна поддръжка на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“ в Системата за управление на човешки ресурси Hermes, както и предоставяне на лицензи за 2 250 бр. потребители на Self-Service портала на Hermes.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-248       „Надграждане на Системата за управление на човешки ресурси Hermes, чрез внедряване на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТЕХНОЛОГИКА ЕАД 201593301
УЛ. „ЧЕРВЕНА СТЕНА“ № 46
София BG411 1113 България
office@technologica.com +359 291912
+359 29631610
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29894.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Приложение - Г1: Съгласно разпоредбата на чл. 79, ал. 2 от ЗОП считаме, че основанието за обявяване на процедура на договаряне без предварително обявление е приложимо, тъй като в случая не съществува достатъчно добра алтернатива или заместител и отсъствието на конкуренция не се дължи на изкуствено стесняване на параметрите на поръчката. Това е така, тъй като програмният продукт HeRMeS® се използва от служителите на НЗОК, а замяната му с алтернативен програмен продукт към настоящия момент е нецелесъобразна и нерационална, тъй като това би довело до допълнителни разходи свързани с изработването и съответно закупуването на нов продукт, инсталирането му на необходимите работни станции, миграцията на цялата база данни, настройката на продукта съобразно специфичните дейности осъществявани в НЗОК, както и с ангажиране на допълнителни административни и човешки ресурси за извършване на цитираните дейности.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5, буква "a" от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от публикуване на решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
ДА
 
защита на изключителни права, включително права върху интелектуална собственост
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Предметът на настоящата обществена поръчка е „Надграждане на Системата за управление на човешки ресурси Hermes, чрез внедряване на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“. В предмета на обществената поръчка се включва внедряване (доставка, инсталация и пускане в експлоатация) и гаранционна поддръжка на модул „Отсъствия – Self Service – Отпуски“ в Системата за управление на човешки ресурси Hermes, както и предоставяне на лицензи за 2 250 бр. потребители на Self-Service портала на Hermes. Внедреният модул следва да осигурява функционалностите, подробоно описани в техническите изисквания и спецификации - приложение към договора.Програмният продукт HeRMeS® представлява софтуерна система за управление на човешките ресурси и предлага функционалности в областта на управлението на човешките ресурси. От 2000 година продуктът е инсталиран и работи в системата на НЗОК - ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК по договор с „ТехноЛогика” ЕАД, което е носител на авторските права върху него и е предоставило лиценз за ползването на софтуера на НЗОК. По силата на договор № РД-14-50 от 18.10.2011 г. с „ТехноЛогика“ ЕАД продуктът е обновен до версия 5 и е осигурена абонаментната му поддръжка за четригодишен период, който е изтекъл на 18.10.2015 г., като след това последователно през 2015 г., 2016 г., 2018 г. и 2019 г., след проведени процедури на договаряне, са сключени договори с „ТехноЛогика” ЕАД за едногодишна абонаментна техническа поддръжка на продукта. Предвид дейностите по предмета на поръчката считаме, че в настоящия случай се касае за надграждане на продукта чрез внедряване на нов модул, а не на замяната му с нов продукт. Във връзка с гореизложеното, следва да се проведе процедура на договоряне без предварително обявление, на основание чл. 79, ал. 1, т. 3, буква „в“ от ЗОП. „ТехноЛогика“ ЕАД е единствен носител на авторските права за програмния продукт HeRMeS® и правата на интелектуална собственост не са предостъпени на трети лица, за което са представени документи за патентоване на продукта (свидетелство за търговска марка № 33522 и уведомление от Патентно ведомство на Република България за подновяване на регистрацията до 27.06.2027 г.). Обстоятелството, че „ТехноЛогика“ ЕАД е носител на авторските права за програмния продукт не позволяват възлагането на обществената поръчка на друго лице, тъй като това би довело до нарушаване на авторските му права или други права на интелектуална собственост.
ПРОДЪЛЖАВА В ПОЛЕ VI.3) "ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ"

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва