Деловодна информация
00502
АД-4233 09/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
09/12/2019 (дд/мм/гггг)
00502-2019-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД 103562052
бул. „Христо Смирненски“ № 1
Варна BG331 9010 България
Деница Ненова +359 52978896
op@svetamarina.com +359 52978896

Интернет адрес/и

www.svetamarina.com

www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане, разработка на нови и промяна на съществуващи функционалности на програмен продукт „1C:Enterprise ERP 8“ за нуждите на УМБАЛ "Света Марина" ЕАД
72212330      
Услуги

Предм.на ОП вкл.следн.дейности:1.Поддръжка на системата,изразяваща се в мониториране,период.актуализации, възстанов.на системата при евент.срив,обновяване на системната платформа и корекции (при необходимост) в базата данни „1C: Enterprise ERP 8“ с нови версии,за период от 1 год.2.Разработка на нови и промяна на съществ.функционалности,добавяне на допълн.процеси,напълно обхващащи вс.звена и дейности в УМБАЛ „Св.Марина” ЕАД по техн.спецификация на Възложителя.3.Разработване на нови функционалности и промяна на съществуващи при възникнали по време на изпълнение на договора проблеми,които да се таксуват на човеко/час в зависимост от сложността на разработката. Предвиждат се 750 ч. за период от 1 год.,като Възложителят няма ангажимент да усвои в пълен обем заложените човеко-часове.При нужда от допълн.разработка м/у страните ще се съгласува в писм.форма необх.бр.човеко-часове,а заплащането им ще се извършва след двустранно подписан ППП за внедряване и/или обучение по допълнението.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
183333.33      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, находяща се на адрес гр. Варна, бул. „Христо Смирненски“ № 1

1.Поддръжка и обновяване на системата, изразяваща се в мониториране, периодични актуализации, възстановяване на системата при евентуален срив, обновяване на системната платформа и корекции (при необходимост) в базата данни „1C: Enterprise ERP 8“ с нови версии, за период от 1 (една) година.
2.Разработка на нови и промяна на съществуващи функционалности, добавяне на допълнителни процеси, напълно обхващащи всички звена и дейности в УМБАЛ „Света Марина” ЕАД по Техническа спецификация (Приложение № 1) на Възложителя.
3.Разработване на нови функционалности и промяна на съществуващи при възникнали по време на изпълнение на договора проблеми, които да се таксуват на човеко/час в зависимост от сложността на разработката, в рамките на предвидените 750 (седемстотин и петдесет) часа за период от една година.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8252       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Давид Холдинг АД 833092882
ул. Стара река № 2, Дом на културата Арсенал, ет. 4, офис 417
Казанлък BG4 6100 България
info@david.bg +359 4901600
www.david.bg +359 4901600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

183333.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 5, буква „А“ жалба може да се подава в 10-дневен срок от решението за провеждане на процедура на договаряне по чл. 18, ал. 1, т. 8
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
ДА
 
защита на изключителни права, включително права върху интелектуална собственост
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Прогромният продукт „1C: Enterprise ERP 8“ е авторска разработка на „ДАВИД Холдинг“ АД по задание на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД по сключен договор № 6996/ 25.09.2017г. за доставка, разработване, внедряване, адаптиране и поддържане на ERP система за нуждите на „УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД.
С писмо вх. № ВК-4015/ 07.10.2019 г. „ДАВИД Холдинг“ АД уведомява писмено УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, че като автор на внедрения по догвор 6996/2017г. програмен продукт „1C: Enterprise ERP 8“ притежава изключителните авторски права върху продукта по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права, които изцяло или частично не са преотстъпвани на трети лица. С допълнително представена Декларация, подписана при условията на чл. 313 от НК, вх. № ВК- 4202/ 17.10.2019г. авторът конкретизира, че програмният продукт „1C:Enterprise ERP“ е създаден от служители на „ДАВИД Холдинг“ АД и съгласно чл. 14 на Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), авторското право върху компютърната програма, създадена в рамките на трудовите им правоотношения, принадлежи на работодателя „ДАВИД Холдинг“ АД, който притежава в пълен обем правата по чл. 15 и чл. 18 от ЗАПСП, а именно изключителното право да използва създадената от него софтуерна система 1C:Enterprise ERP; да разрешава използването ? от трети лица; да я доразвива функционално и модулно; да окомплелктова с допълнителни модули и лицензии софтуерната система 1C:Enterprise ERP при съществуващи конфигурации; да поддържа и обновява софтуерната система 1C:Enterprise ERP;
От изложеното е видно, че „ДАВИД Холдинг“ АД притежава изключителни авторски права върху внедрения програмен продукт, което е основание за провеждане на процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 79, ал.1, т. 3, б. „В“ от ЗОП.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва