Деловодна информация
05846
4555 28/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
05846-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НПМГ АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ 000669308
кв. Лозенец, ул. Бигла № 52
София BG411 1000 България
Галина Иванова +359 884203684
galina.ivanova@npmg.org +359 884203684

Интернет адрес/и

https://npmg.org/

https://sop.bg/npmg-369/proceduri-20-2-zop/a2-0005022.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ"“ ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
39200000      
Доставки

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. За Първа обособена позиция, доставката включва модулен долен шкаф с размери (Ш/Д/В) 3600/600/900 мм. и 3600/350/600 мм., двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., троен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1800/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф, библиотечна етажерка, работни маси, конферентна маса, етажерка за документи с размери 900/400/2000, подпрозоречен шкаф на крачета, модулен шкаф (Ш/В/Д) 1800/1800/400, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., работен стол с подлакътници, свободно стоящ параван, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка и щори с ръчно управление. За Втора обособена..прод.в доп.инф...
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
216737.14      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ" – ЕТАП 1" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39120000      
39136000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. За Първа обособена позиция, доставката включва модулен долен шкаф с размери (Ш/Д/В) 3600/600/900 мм. и 3600/350/600 мм., двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., троен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1800/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф, библиотечна етажерка, работни маси, конферентна маса, етажерка за документи с размери 900/400/2000, подпрозоречен шкаф на крачета, модулен шкаф (Ш/В/Д) 1800/1800/400, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., работен стол с подлакътници, свободно стоящ параван, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка и щори с ръчно управление.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок /А/    30
Срок на доставка /Б/    20
Срок за отстраняване на гаранционни дефекти /В/    10
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда и опция за 100% (сто процента) авансово плащане, в зависимост от осигурените средства. Същото се извършва до 10 дни след получаване на съответното финансиране, издадена фактура и предоставяне на гаранция за авансово плащане, на стойността на аванса.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ" – ЕТАП 2" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39000000      
39120000      
39136000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Обществената поръчка включва доставка на обзавеждане за нуждите на НПМГ "Акад. Любомир Чакалов“, с която се цели обновяване на материалната база, осигуряване на здравословна среда и качество на учебната база. двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф с размери (Ш/Д/В) 900/400/1900 мм., работни маси, етажерка за документи с размери (Ш/Д/В) 900/400/2000, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., конферентен стол без подлакътници, работен стол с подлакътници, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка, щори с ръчно управление, пейка без облегалка, с размери 1500 х 400 х 300 мм., рафтове и страници от ламинирани ПДЧ плоскости с дебелина 19мм и ширина около 350мм. и мебелни витрини от закалено стъкло с размери 1000x400x6мм.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок /А/    30
Срок на доставка /Б/    20
Срок за отстраняване на гаранционни дефекти /В/    10
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят предвижда и опция за 100% (сто процента) авансово плащане, в зависимост от осигурените средства. Същото се извършва до 10 дни след получаване на съответното финансиране, издадена фактура и предоставяне на гаранция за авансово плащане, на стойността на аванса.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  915812 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32    1   „ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ" – ЕТАП 1"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
14
14 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛЕГРО 2000 СОФИЯ ООД 121794522
район р-н Младост ж.к. ГОРУБЛЯНЕ, бул. САМОКОВСКО ШОСЕ No 2Л
София BG411 1138 България
office@allegro-bg.com +359 029788887
www.allegro-bg.com +359 0291756098
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
92487.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

92473.34      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
33    2   „ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА НУЖДИТЕ НА НПМГ "АКАД. ЛЮБОМИР ЧАКАЛОВ" – ЕТАП 2"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
14
14 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЛЕГРО 2000 СОФИЯ ООД 121794522
район Младост ж.к. ГОРУБЛЯНЕ, бул. САМОКОВСКО ШОСЕ No 2Л
София BG411 1138 България
office@allegro-bg.com +359 029788887
www.allegro-bg.com +359 0291756098
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
124310.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

124263.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

прод от разд II.1.4. позиция: двоен ученически чин с размери (Ш/Д/В) 1200/500/760 мм., учителско бюро с размери (Ш/Д/В) 1500/700/760 мм., ученически стол със седалка и облегалка, метален шкаф с размери (Ш/Д/В) 900/400/1900 мм., работни маси, етажерка за документи с размери (Ш/Д/В) 900/400/2000, кухненски модул (долни и горни шкафове, вкл. вградена мивка със стояща батерия и сифон), обща дължина 2400 мм., конферентен стол без подлакътници, работен стол с подлакътници, стенна закачалка с 15 куки, свободно стояща закачалка, щори с ръчно управление, пейка без облегалка, с размери 1500 х х 400 х 300 мм., рафтове и страници от ламинирани ПДЧ плоскости с дебелина 19мм и ширина около 350мм. и мебелни витрини от закалено стъкло с размери 1000x400x6мм.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 029884070
http://www.cpc.bg. +359 029807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен сроки от зтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация и решението за прекратяване на процедурата; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва