Деловодна информация
04666
01-01-1457 11/06/2019 (дд/мм/гггг)
не
04666-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Български спортен тотализатор 202766380
ул. Хайдушко изворче № 28
София BG411 1618 България
Десислава Стоянова +359 28181823
op@toto.bg +359 28181801

Интернет адрес/и

www.toto.bg

http://profile.toto.bg/5f5977e16e8e79f97c3d06e9e4d2b27d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

хазарт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за периферни устройства“, по обособени позиции
30192000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща извършване на доставки по заявка на БСТ за:
1 канцеларски материали
2. консумативи за периферни устройства - принтери, копирни машини, многофункционални машини и факсове и др., наричани в настоящата документация общо „стоки“, разпределени по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и консумативи за периферни устройства“ – с прогнозно количество от 127 732 бр. /количеството е определено на база потребление през предходната година и е възможна неговата промяна по време на изпълнение на договора, сключен въз основа на настоящата поръчка/;
Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, попадащи в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ – с прогнозно количество от 11 195 бр. /количеството е определено на база потребление през предходната година и е възможна неговата промяна по време на изпълнение на договора, сключен въз основа на настоящата поръчка/.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
138000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за периферни устройства“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

Предметът на поръчката обхваща извършване на доставки по заявка на БСТ за:
1.канцеларски материали
2.консумативи за периферни устройства - принтери, копирни машини, многофункционални машини и факсове и др., наричани в настоящата документация общо „стоки“.Стоките, подлежащи на доставяне по тази обособена позиция, са с прогнозно количество от 127 732 бр. и разделени на три пакета – пакет № 1 - с прогнозно количество от 3150 бр., пакет № 2 - с прогнозно количество от 123 921 бр. и пакет № 3 - с прогнозно количество от 661 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, попадащи в списъка по чл.12, ал.1, т.1 ЗОП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22800000      
30145100      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

Цел на настоящата обществена поръчка е да се обезпечи административната дейност на предприятието, като се осигурят необходими му канцеларски материали за приемателната мрежа и за администрацията. Предметът на обособена позиция № 2 е включен в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки - 27 вида артикула с прогнозно количество от 11195 бройки. На основание чл. 12 ЗОП, във вр. с чл. 80 ППЗОП, обособена позиция № 2 е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2, т.46 от ДР на ЗОП, или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното или професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на § 2, т. 62 от ДР на ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  900154 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
77    1   „Доставка на канцеларски материали и консумативи за периферни устройства“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29430566
https://roel-98.com/ +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

130000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
78    2   „Доставка на канцеларски материали, попадащи в списъка по чл.12, ал.1, т.1 ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Топ Елана ООД 131555677
ул. Г. С. Раковски № 145А, ет. 3, ап. 14
София BG411 1172 България
topelana@abv.bg +359 29430566
+359 38433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва