Деловодна информация
00195
12-00-92 06/03/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
06/03/2019 (дд/мм/гггг)
00195-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Айтос 000056764
ул.Ца Освободител № 3
Айтос BG341 8500 България
Кина Димова - гл.експерт в отдел Общинска собственост +359 55825786
op_aytos@abv.bg +359 55822133

Интернет адрес/и

www.aytos.bg

http://aytos.bg/op-periodichni-dostavki-hranitelni-produkti-3170.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на хранителни продукти за нуждите на ОЦСЗУ и на кухня-майка и филиалите на ДГ към Дирекция „КОВЗС” при община Айтос, по обособени позиции
15000000      
Доставки

Доставката на хранителни продукти е определена в десет обособени позиции, като възложителят предоставя възможност за участие както за една, така и за две или повече обособени позиции.
Количествата на посочените видове хранителни продукти по обособени позиции са прогнозни за периода, за който се възлага поръчката, като възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата, според необходимостта на обслужваните обекти, да възложи доставка на нови артикули, както и да откаже доставка на артикули включени в приложението към ценовото предложение в случай на промяна в нормативната уредба
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
243728.50      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Хляб и тестени изделия за нуждите на „ОЦСЗУ” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 1 „Хляб и тестени изделия за нуждите на „ОЦСЗУ” се извършват ежедневно от 06:30 до 7:00 часа.
Необходима е доставка на: Хляб „бял” - 0,350 кг- нарязан-47000бр.; Хляб „типов” - 0,350 кг- нарязан-7000бр.; Хляб „бял” - 0,650 кг- нарязан стандарт „България“ или еквивалентно-1100бр.; Хляб „типов” - 0,650 кг – нарязан стандарт „България“или еквивалентно-1600бр.; Хляб пълнозърнест без оцветители - 0,500 кг - нарязан-100бр.; Закуски - 0,150 кг-5000бр.; Козуначени изделия - 0,200 кг-500бр.; Питка за хамбургер - 0,050 кг-1400бр.; Тесто-100кг; Кори за баница-400кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Месо, месни продукти, риба за нуждите на „ОЦСЗУ” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 2 „Месо, месни продукти, риба за нуждите на „ОЦСЗУ” се извършват всеки вторник от 09:00 до 10:00часа. Необходима е доставка на: Пилешки черен дроб – замразен-500кг; Пилешко бутче горно –замразено-4600кг; Пилешко филе от бяло месо без кост - замразено, натурално-500кг; Пилешко филе от бяло месо без кост - прясно охладено-200кг; Месо пиле – замразено-400кг; Пилешка пържола от бут без кост – замразена, натурална-200кг; Пуешко филе от гърди без кожа- замразено-120кг; Месо заешко – замразено-120кг; Месо телешко без кост/шол - замразен, натурален-400кг; Месо телешко без кост/шол -прясно охладен-50кг; Свински бут без кост – замразен-400кг; Агнешко месо /бут/ - замразен-200кг; Кренвирш пилешки-600кг; Салам телешки-200кг; Малотраен варено-пушен колбас-20кг; Салам шпеков-50кг; Траен варено-пушен салам-20кг; Шунка от свинско месо-20кг; Шунка от пилешко месо-120кг; Малотраен колбас тип свинска варена-700кг; Кайма смес - 60% телешко, 40% свинско-2300кг; Кайма - 60% свинско,
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 3 „Мляко и млечни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ” се извършват всяка сряда от 09:00 до 10:00часа. Необходима е доставка на: Мляко краве кисело - 2% масленост-13500бр.; Мляко краве кисело - 3,6% масленост, произведено в съответствие с БДС 12:2010 или еквивалент-400бр.; Мляко плодово кисело-1000бр.; Сирене краве бяло саламурено – произведено в съответствие с БДС 15:2010 или еквивалент-200кг; Деликатесен продукт /тип сирене/-1200кг; Прясно краве мляко пастьоризирано - 1,5% масленост-2000бр.; Прясно краве мляко пастьоризирано - не по-малко от 3% масленост-2000бр.; Плодово прясно краве мляко - масленост до 2%-100л; Преходно мляко /за кърмачета на възраст от 6 м. до 12 м./-70кг; Кашкавал краве – произведен в съответствие с БДС 14:2010 или еквивалент-30кг; Деликатесен продукт / тип кашкавал/-300кг; Топено сирене-100бр.; Сирене крема-900бр.; Масло краве-3000бр.; Маргарин-1200бр.; Извара суроватъчна-60кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Пресни и замразени плодове и зеленчуци за нуждите на „ОЦСЗУ” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 4 „Пресни и замразени плодове и зеленчуци за нуждите на „ОЦСЗУ” се извършват всеки понеделник и четвъртък от 10:00 до 11:00часа. Необходима е доставка на: Домати /сезон: м.май - м. септември/-500кг; Домати /сезон: м. октомври - м. април/-200кг; Зеле /сезон: м. юни - м.октомври/-1000кг; Зеле /сезон: м. ноември - м. май/-300кг; Краставици /сезон: м. май - м. септември/-700кг; Краставици /сезон: м.октомври - м. април/-100кг; Картофи /сезон: м. август - м. март-3200кг/; Картофи /сезон: м. април – м. юли/-1600кг; Лук кромид зрял-3000кг; Тиквички /сезон: м. май - м. септември/-400кг; Тиквички /сезон: м. октомври - м. април/-150кг; Магданоз-1500вр.; Моркови-1500кг; Пипер /сезон: м. юли - м. октомври/-500кг; Пипер /сезон: м. ноември - м. юни/-60кг; Карфиол-50кг; Праз-400кг; Червено цвекло-20кг; Броколи-50кг; Спанак-100кг; Ябълки /сезон: м. септември - м.февруари/-500кг; Ябълки /сезон: м. март - м. август/-500кг; Праскови-200кг; Банани-700кг; Кайсии-100кг; Портокали-500к
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Различни хранителни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мястото за изпълнение на поръчката е франко-склада на ОЦСЗУ при Община Айтос

Доставките по Позиция № 5 „Различни хранителни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ” се извършват всеки понеделник от 10:30 до 12:00 часа. Необходима е доставка на: Олио слънчогледово-2200л; Майонеза-100бр.; Оцет-50бр.; Ориз-1000кг; Сол йодирана-250кг; Зрял фасул-500кг; Зрял фасул /лющен/-50кг; Леща-500кг; Леща червена белена-50кг; Маслини-500кг; Джоджен–сух-300бр.; Черен пипер–млян-1000бр.; Кимион–млян-100бр.; Червен пипер–млян-70кг; Чесън на прах-300бр.; Целина суха-200бр.; Ванилия-400бр.; Канела-100бр.; Дафинов лист-50бр.; Чубрица суха-30кг; Копър сух-150бр.; Бакпулвер-50бр.; Чай кутия-150 кутии; Мед пчелен-20кг; Какао на прах-200бр.; Вафла различни видове-900бр.; Бишкоти-80бр.; Разтворима напитка на прах-300бр.; Бульон-300бр.; Млечен шоколад-200бр.; Яйца кокоши-33000бр.; Захар-200кг; Захар пудра-10кг; Кафе разтворим екстракт-20бр.; Какаова напитка-200бр.; Тахан халва-30кг; Елда-20кг; Киноа-20кг; Млечно пшенична каша-30бр.; Безмлечна оризова каша-20бр.; Десерт тип “Меденка“-500бр.; Суха па
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

”Хляб и хлебни изделия за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко – складовете на кухня-майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 6 ”Хляб и хлебни изделия за нуждите на Дирекция „КОВЗС” се извършват ежедневно от 06:30 до 7:00 часа. Необходима е доставка на: Хляб „Бял”, „Добруджа”или „Типов” произведен по УС без подобрители –
0.650 кг-14000бр.; Хляб пълнозърнест, произведен по УС, без подобрители – 0.500 кг-5500бр.; Козунак– 0.480 кг-1400бр.; Кори за баница- опаковка от 0.500 кг-1200бр.; Готова закуска „Кифла със сирене”– 0.080 кг-2000бр.; Готова закуска „Кифла с мармалад” – 0.080 кг-2000бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Месо, месни продукти, риба за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко-складовете на кухня майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 7 „Месо, месни продукти, риба за нуждите на Дирекция „КОВЗС” се извършват всеки понеделник и четвъртък от 08:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Пилешко филе–замразено-2600кг; Телешки шол–замразен-150кг; Месо свинско–замразено-800кг; Месо пуешко, филе–замразено-150кг; Шпеков салам „Стара планина”-150бр.; Мляно месо – 60% телешко и 40% свинско, по БДС или еквивалент-1500кг; Месо заешко–замразено-50кг; Риба ХЕК/ филе/–замразена-400кг; Риба Скумрия /филе/–замразена-2500кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко-складовете на кухня майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 8 „Мляко и млечни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС” се извършват всеки понеделник и четвъртък от 08:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Кисело мляко – 2% масленост-9000кг; Кисело мляко 3,6% - масленост-10000кг; Плодово кисело мляко с парченца плод-1000бр.; Прясно мляко 2%-3000л; Прясно мляко 3,6%-8000л; Кашкавал-1200кг; Сирене-2700кг; Масло краве 82%-1100кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Консерви за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко-складовете на кухня майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 9 „Консерви за нуждите на Дирекция „КОВЗС” се извършват всеки вторник от 09:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Лютеница-700бр.; Паприкаш /стерилизиран/-50бр.; Домати /стерилизирани/-5000бр.; Конфитюр от праскови-500бр.; Кисело зеле-400кг; Мармалад шипков-200бр.; Компот череши-500бр.; Компот сливи-300бр.; Компот от праскови-1000бр.; Компот от кайсии-1000бр.; Компот от ягоди-1000бр.; Компот от круши-200бр.; Мармалад-50кг; Компот белени праскови-2000бр.; Натурален сок - в опаковка по 0.200 л-1000бр.; Натурален сок - в опаковка от тетрапак – 1л-2000бр.; Конфитюр от ягоди-300бр.; Конфитюр от кайсии-500бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Различни хранителни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС” 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

франко-складовете на кухня майка ДГ „Пролет” – гр. Айтос, ДГ – с. Карагеоргиево; ДГ „Детелина“ – с. Тополица; ДГ – с. Черноград; ДГ „Слънце” – с. Мъглен; ДГ – с. Караново и ДГ- с.Пирне

Доставките по Позиция № 10 „Различни хранителни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС” се извършват всеки понеделник и четвъртък от 08:00 до 10:00 часа. Необходима е доставка на: Брашно тип „бяло”-2500кг; Грис пшеничен-150кг; Макарони-1600бр.; Кус–кус-500бр.; Фиде-400бр.; Захар-2000кг; Пудра захар-100кг; Олио-1300л; Оцет-100бр.; Ориз-1000кг; Сол-200кг; Зрял фасул-600кг; Бял боб-30кг; Леща-600кг; Лющена червена леща-60бр.; Нишесте-3000бр.; Маслини-200кг; Джоджен-200бр.; Червен пипер-50кг; Чай-40000бр.; Кроасани-4000бр.; Мед-300кг; Какао на прах-400бр.; Ванилия-2000бр.; Канела-250бр.; Яйца-40000бр.; Дафинов лист-20бр.; Чубрица-350бр.; Бакпулвер-550бр.; Галета-150кг; Грухана пшеница-50кг; Тахан халва-150кг; Течен шоколад-100бр.; Мая за хляб-200бр.; Сода бикарбонат-100бр.; Амонячна сода-300бр.; Бисквити с овесени ядки-2500бр.; Бисквити-2500бр.; Овесени ядки-400кг; Киноа-5кг; Елда-5кг.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 213-487970 (напр. 2015/S 123-123456)   и  876191 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
29    1   „Хляб и тестени изделия за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Десий ЕООД 200377455
ул.Лозенград № 4
Айтос BG341 8500 България
desiy@abv.bg +359 899916510
+359 899916510
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27244      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
18    2   „Месо, месни продукти, риба за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ив Трейд ООД 102182129
ул. Мара Гидик № 21, ет.2
Бургас BG341 8000 България
iv_trade@abv.bg +359 898670755
+359 898670755
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
66916.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57231.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
21    3   „Мляко и млечни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фиоре ЕООД 102063107
ПЗ „Север”, ул. „Янко Комитов”, след КАТ
Бургас BG341 8000 България
fiore.burgas@gmail.com +359 56886221
+359 56886221
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33416.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25031.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
28    4   „Пресни и замразени плодове и зеленчуци за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Петров 87 ЕООД 204452930
ул. Ради Боруков № 18, вх.2, ет.5
Айтос BG341 8500 България
infovest2016@gmail.com +359 894225955
+359 894225955
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
30750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29906.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
19    5   „Различни хранителни продукти за нуждите на „ОЦСЗУ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ив Трейд 102182129
ул. Мара Гидик № 21, ет.2
Бургас BG341 8000 България
iv_trade@abv.bg +359 898670755
+359 898670755
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
46666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

35294.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
27    6   ”Хляб и хлебни изделия за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хитекс ЕООД 102637662
ул.Арда № 33
Айтос BG341 8500 България
office.hitex@gmail.com +359 889646248
+359 889646248
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18778      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    7   „Месо, месни продукти, риба за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    8   „Мляко и млечни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
20    9   „Консерви за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ив Трейд ООД 102182129
ул. Мара Гидик № 21, ет.2
Бургас BG341 8000 България
iv_trade@abv.bg +359 898670755
+359 898670755
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19966.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18299.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
22    10   „Различни хранителни продукти за нуждите на Дирекция „КОВЗС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фиоре ЕООД 102063107
ПЗ „Север”, ул. „Янко Комитов”, след КАТ
Бургас BG341 8000 България
fiore.burgas@gmail.com +359 56886221
+359 56886221
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33237.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31942      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва