Деловодна информация
00398
415 04/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
04/02/2019 (дд/мм/гггг)
00398-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет /МУ/-София-Ректорат 831385737
бул.Акад.Ив.Евстратиев Гешов №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, 21, 22 и 24
София BG411 1431 България
г-жа Марта Генсузова +359 28510879
zop@mu-sofia.bg +359 29515087

Интернет адрес/и

http://mu-sofia.bg/

http://pk.mu-sofia.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/12-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8/00398-2018-0005


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на компютърно и друго офис оборудване за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София по 7 обособени позиции“
30200000      
Доставки

Обществената поръчка, е разделена на седем обособени позиции със следния предмет:
Обособена позиция № 1„Компютърна техника и аксесоари“
Обособена позиция № 2 „Монитори и телевизори“
Обособена позиция № 3 „Периферни устройства“
Обособена позиция № 4 „Копирна техника“
Обособена позиция № 5 „Мултимедии“
Обособена позиция № 6 „Интерактивен LED дисплей“
Обособена позиция №7 „Некрекъсваемo токозахранващо устройство (UPS)”
В предмета на поръчката са включени следните дейности: доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация (за артикулите за които е приложимо), както и гаранционно поддържане .
Характеристиките на артикулите от съответните обособени позици са описани подробно в Приложение № 1а –Техническа спецификация по артикули (общо за Медицински университет-София).
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
342774.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Компютърна техника и аксесоари 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30237410      
30237460      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до звената-крайни получатели, съгласно посоченото в приложения от № 1б до приложение № 11б от Документацията за обществена поръчка

Обособена позиция № 1„Компютърна техника и аксесоари“ - включва доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционно поддържане на компютърната техника. В обособената позиция са включени следните артикули съгласно Приложение №1а-Техническа спецификация по артикули (общо за Медицински университет-София):
• Лаптопи (8 вида)- общо 61 бр.
• Компютри ( 6 вида)- общо 140 бр.
• Компютърни конфигурации (4 вида)-125 бр.
• Други (флаш памет, външен твърд диск, клавиатури, кабели, мишки, мултимедиен плеър )- общо 968 бр.
Предлаганите артикули да са нови, неупотребявани и да не са рециклирани. Захранване от ел.мрежа – 220 V.
Министерство на образованието и науката извършва абонамент с Microsoft за софтуерните му продукти, валиден за всички висши училища в Република България.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките се извършват по звената-крайни получатели съгласно Приложения от №1б до №11б в срок до 20 календарни дни, считано от датата на получаване от Изпълнителя на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател, в рамките на срока на договора ( 3 месеца от сключването му).

II.2) Описание 1

Мултимедии 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32322000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до звената-крайни получатели, съгласно посоченото в приложения от № 1б до приложение № 11б от Документацията за обществена поръчка

Обособена позиция № 5 „Мултимедии“ - включва доставка, монтаж , въвеждане в експлоатация, както и гаранционно поддържане на артикулите. В обособената позиция са включени следните артикули съгласно Приложение №1а-Техническа спецификация по артикули (общо за Медицински университет-София):
• Мултимедиен проектор (3 вида)- общо 30 бр.
Предлаганите артикули да са нови, неупотребявани и да не са рециклирани. Захранване от ел.мрежа – 220 V.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките се извършват по звената-крайни получатели съгласно Приложения от №1б до №11б в срок до 20 календарни дни, считано от датата на получаване от Изпълнителя на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател, в рамките на срока на договора ( 3 месеца от сключването му).

II.2) Описание 1

Интерактивен LED дисплей 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до звената-крайни получатели, съгласно посоченото в приложения от № 1б до приложение № 11б от Документацията за обществена поръчка

Обособена позиция № 6 „Интерактивен LED дисплей“ - включва доставка, монтаж , въвеждане в експлоатация, както и гаранционно поддържане на артикулите. В обособената позиция са включени следните артикули съгласно Приложение №1а-Техническа спецификация по артикули (общо за Медицински университет-София):
• Интерактивен LED дисплей (1 вид)- общо 6 бр.
Предлаганите артикули да са нови, неупотребявани и да не са рециклирани. Захранване от ел.мрежа – 220 V.
Монтажът включва: доставка и полагане на VGA, HDMI,USB кабел 5m до розетка; доставка и монтаж на съответните розетки на стенна колонка, доставка и монтаж на кабелни канали, крепежни елементи и др. необходими материали.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Доставките се извършват по звената-крайни получатели съгласно Приложения от №1б до №11б в срок до 20 календарни дни, считано от датата на получаване от Изпълнителя на възлагателно писмо от съответното звено-краен получател, в рамките на срока на договора ( 3 месеца от сключването му).
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 137-312537 (напр. 2015/S 123-123456)   и  857610 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-1    1   Компютърна техника и аксесоари
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ж.к. Изток, ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609592
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
355000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

294756.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-2    5   Мултимедии
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ж.к. Изток, ул. Титява №13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609592
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19944.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-ОП-3    6   Интерактивен LED дисплей
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ж.к. Изток, ул. Тинтява №13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609592
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
36000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28074.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва