Деловодна информация
01026
15-14-12 29/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
01026-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Искър 000413942
гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38
Искър BG314 5868 България
Теменужка Василева; Бистра Минковска +359 0879010314
iskar@atlantis.bg +359 065162196

Интернет адрес/и

http://iskarbg.nit.bg

https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-38/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://iskarbg.nit.bg/proceduri/pr-38/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа“, включващ два обекта:
79400000      
Услуги

В обхвата на услугите се включват следните дейности:
1: Подготовка на документи за искания за плащания;
2: Подготовка на доклади и отчети;
3: Юридическа и техническа помощ при кореспонденция с РА-ДФЗ;
4: Участие при осъществяване на проверки на място от страна на РА-ДФЗ;
5: Контрол на допустимостта на разходи;
6: Контрол на физическото изпълнение в съответствие с разходите;
7: Подпомагане процеса на документиране на разходите;
8: Контрол за спазване на графика за изпълнение на проекта;
9: Осъществяване на координация между заинтересованите страни;
10: Експертни становища по изпълнението на проекта;
11. Консултации по изпълнение на препоръки от РА-ДФЗ;
12: Консултации по ЗОП за законосъобразно възлагане на поръчките;
13: Контрол на риска и превантивни мерки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
42900.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

По местоположение на изпълнителя и при необходимост - по местоположение на възложителя

Консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа“, включващ два обекта: А/ „Реконструкция на път PVN 3082 /ІІ-13, Искър – Долни Дъбник/ - /ІІІ-1307/ Искър“, включващо и „Изграждане на канална мрежа за оптичен кабел за широколентов достъп“.
Б/ „Реконструкция и рехабилитация на общински път PVN1080 - / II –13, Кнежа – Искър / – Граница общ. (Кнежа – Искър) – Долни Луковит / III-137/”, включващо и „Изграждане на канална мрежа за оптичен кабел за широколентов достъп“.
Срокът за изпълнение на услугите, започва след сключване на договор за отпускане на финансова помощ и получено при Изпълнителя, уведомление/известие от Възложителя за стартиране изпълнението на договорните задължения по настоящата обществена поръчка за конкретния проект.
Общата продължителност на услугата до датата на одобряване на искането/заявка за окончателно плащане, с което приключват дейностите по проекта, не по-късно от предвидения срок в чл. 6 от Договор № 15/07/2/0/00489 на община Искър с ДФЗ - 05.02.2021 г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
42900.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селските райони за периода 2014-2020г, Мярка 7, Под-мярка 7.2

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изпълнени дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката през последните три години;
2. Екип от технически лица за изпълнение на поръчката;
3. Системи за управление на качеството.


1. През последните 3 (три) три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил услуга идентична или сходна* с предмета на поръчката. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, а именно - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, като възложителят по всяко време може да изисква от участниците представяне на всички или на част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
* Под „услуга идентична или сходна с предмета на поръчката“ се разбира: предоставяне на консултански услуги по управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и, независимо от източника на финансиране.
2.Участникът трябва разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
- Ръководител на екипа - да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование в областта на Икономиката или „Хуманитарни науки" или „Социални, стопански и правни науки" или ,Природни науки, математика и информатика" или „Технически науки“ или еквивалентна.
Професионален опит:
Участие като ръководител на екип при изпълнението на минимум 1 брой дейност/договор/услуга, свързана с консултантски услуги във връзка с управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и, финансирани по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти.
- Експерт-финансист - да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Финанси“ или „Счетоводство“ или други в областта на икономиката в професионално направление „Социални, стопански и правни науки“ или еквивалентна.
Професионален опит
Участие като финансист при изпълнението на минимум 1 брой дейност/договор/услуга, свързана с консултантски услуги, във връзка с управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и, финансирани по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти.
- Експерт строителен -инженер - да притежава висше образование с образователно-квалификационна степен „бакалавър" или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Пътно строителство" или сходни в областта на строителството в професионално направление „Технически науки" или еквивалентна.
Професионален опит:
Участие като експерт при изпълнението на минимум 1 брой дейност/договор/услуга, свързана с пътното строителство, във връзка с управление и/или изпълнение и/или отчитане на проект/и, финансиран/и по национални и/или европейски и/или международни програми и проекти.
3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството – по стандарт ISO 9001:2008 с обхват на сертификация консултански услуги по управление и/или изпълнение и/или отчитане на проекти или еквивалентна с обхват на дейност сходна с предмета на настоящата поръчка или еквивалентни мерки за осигуряване на контрол на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Искър,Община Искър, област Плевен, ул. „Георги Димитров” № 38

Участниците и техни упълномощени представители
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Считано от 01.04.2018г. ЕЕДОП се подава задължително в електронен вид, съгласно указанията в Документацията.
Пролагат се всички изисквания за незадължително отстраняване по определението на чл.55 от ЗОП. Прилагат се пецифични национални основания за изключване по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси, по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици / ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС/ и по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).
Гаранцията за изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за обществена поръчка. Договорът за обществена поръчка не може да се изпълни на етапи и не се прилага частично освобождаване на гаранцията за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение в срок до 30 (тридесет) работни дни след изпълнението на договора, съгласно чл. 72 от ППЗОП и подписване на протокол за приемане на изпълнението. освен в случай, че за възложителя е налице основание, съгласно догововора, за задържане или удовлетворяване от представената гаранция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва