Деловодна информация
00265Мини Марица-изток ЕАД
MT-04-4391 05/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00265-2018-0126 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Мини Марица-изток ЕАД 833017552
ул. Георги Димитров №13
Раднево BG344 6260 България
Виолета Куртева- експерт търговия, отдел Търговски; Дарина Колева, специалист БО, отдел Административен +359 41783305-3028/+359 41783305-3120
violeta.kurteva@marica-iztok.com +359 41783363

Интернет адрес/и

http://www.marica-iztok.com

http://www.marica-iztok.com/offers2/abonamentno-servizno-obslujvane-i-remont-na-kopirni-mashini-1514.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на копирни машини“ 114/2018
50313100      
Услуги

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на копирни машини: Количество: 22 броя копирни машини, по видове и марки подробно описани в Техническата спецификация. Изпълнението на поръчката включва:
- абонаментно сервизно обслужване, което включва: труд и транспортни разходи, при необходимост подмяна на резервни части и технически преглед на всички копирни машини;
- ремонт на дефектирали машини;
- отстраняване на възникнали повреди при аварии и повикване от Възложителя.
- ремонт, подмяна и доставка на резервни части и материали с нови, необходими за извършване на услугите по предмета на поръчката;
- специализирана консултация по експлоатацията на машините при необходимост.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
57000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Рудник "Трояново-1"

Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на копирни машини: Количество: 22 броя копирни машини, по видове и марки подробно описани в Техническата спецификация. Изпълнението на поръчката включва:
- абонаментно сервизно обслужване, което включва: труд и транспортни разходи, при необходимост подмяна на резервни части и технически преглед на всички копирни машини;
- ремонт на дефектирали машини;
- отстраняване на възникнали повреди при аварии и повикване от Възложителя.
- ремонт, подмяна и доставка на резервни части и материали с нови, необходими за извършване на услугите по предмета на поръчката;
- специализирана консултация по експлоатацията на машините при необходимост.
Дейностите са описани подробно в техническата спецификация към документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката, в размер на 57 000 лв. без ДДС, е и максималната стойност на договора. Срокът за изпълнение на договора е 24 месеца от датата на неговото сключване или до достигане на максималната стойност в зависимост от това кое от събитията настъпи по-рано.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  864050 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
МТ-420       Абонаментно сервизно обслужване и ремонт на копирни машини
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Булранг - Вътев и сие ООДгр.София 201731533
район Лозенец, ул. „Кишинев” № 16
гр.София BG344 6260 България
office@bulrang.com +359 28624595
+359 28683517
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
57000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Мини Марица изток ЕАД
ул. Георги Димитров № 13
Раднево 6260 България
marya.chanova@marica-iztok.com +359 417833054664
http://www.marica-iztok.com +359 41783363

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва