Деловодна информация
00226
ВЦ-1 23/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/08/2018 (дд/мм/гггг)
00226-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
пл.Възраждане № 2
Плевен BG314 5800 България
Камелия Горненска +359 64881228
stefan.milev@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

http://www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на компюнтърна техника и обзавеждане за нуждите на ЗИП по проект: Интегриран воден цикъл Плевен – Долна Митрополия, по обособени позиции ОП-9
30200000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка по Обособена позиция № 1: Доставка на компютърна техника и периферия за нуждите на ЗИП, както следва: 1. Преносим компютър с инсталиран лицензиран софтуер – 10 броя; 2. Персонална настолна компютърна конфигурация с инсталиран лицензиран софтуер (включваща компютър, монитор, клавиатура и мишка)– 3 броя; 3. Мултифункционално цветно лазерно устройство формат А3 - (принтер скенер копир) – 2 броя; 4. Високоскоростен документен скенер на документи - 1 брой.
Предметът на обществената поръчка по Обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане за нуждите на ЗИП, както следва: 1. Работни бюра – 12 броя; 2. Работни столове – 12 броя; 3. Посетителски столове – 15 броя; 4. Офис шкаф със затворена долна част с две врати и открита горна част без врати - 12 броя; 5. Офис шкаф с две врати на вертикална ос - 12 броя и 6. Шкаф огнеупорен – архивен - 12 броя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
42188      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на компютърна техника и периферия за нуждите на ЗИП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

НА посочените от Възложителя места в рамките на Община Плевен и Община Долна Митрополия

1. Предметът на обществената поръчка включва доставка на следната техника:
1.1. Преносим компютър с инсталиран лицензиран софтуер – 10 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 20 000,00 лева;
1.2. Персонална настолна компютърна конфигурация с инсталиран лицензиран софтуер (включваща компютър, монитор, клавиатура и мишка)– 3 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 3 900,00 лева;
1.3. Мултифункционално цветно лазерно устройство формат А3 - (принтер скенер копир) – 2 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 4 000,00 лева;
1.4. Високоскоростен документен скенер на документи - 1 брой с прогнозна стойност без ДДС – 1 500,00 лева.
Минималните изисквания и характеристики са подробно описани в Техническата спецификация - Приложение №1 по ОП-1
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка (С)    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Интегриран воден цикъл Плевен – Долна Митрополия, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № Д-34-5/18.01.2017 г., ОПОС 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на обзавеждане за нуждите на ЗИП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

На посочените от Възложителя места

1. Предметът на обществената поръчка включва доставка на следното обзавеждане:
1.1. Работни бюра – 12 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 1 920,00 лева;
1.2. Работни столове – 12 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 1 800,00 лева;
1.3. Посетителски столове – 15 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 600,00 лева;
1.4. Офис шкаф със затворена долна част с две врати и открита горна част без врати - 12 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 1 440,00 лева.
1.5. Офис шкаф с две врати на вертикална ос - 12 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 1 680,00 лева.
1.6. Шкаф огнеупорен – архивен - 12 броя с обща прогнозна стойност без ДДС – 11 760,00 лева.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка (С)    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Интегриран воден цикъл Плевен – Долна Митрополия, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № Д-34-5/18.01.2017 г., ОПОС 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 022-045747 (напр. 2015/S 123-123456)   и  827466 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2288    1   Доставка на компютърна техника и периферия за нуждите на ЗИП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Специализирани бизнес системи АД 121814067
ул. Бесарабия №24
гр. София BG411 1000 България
sbs@sbs.bg +359 291945
www.sbs.bg +359 29455959
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
29400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25985      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ИРО-2302    2   Доставка на обзавеждане за нуждите на ЗИП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/07/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Гърков Консулт ЕООД 203394328
Родопски извор №40
София BG411 1000 България
bsi.group@abv.bg +359 24011000
www.bsi.group.bg +359 24011000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16203      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
Бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва