Деловодна информация
00311Агенция по заетостта
20-00-816 06/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
06/06/2018 (дд/мм/гггг)
00311-2017-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по заетостта 121604974
бул. Княз Александър Дондуков № 3
София BG411 1000 България
Анна Павлова +359 29265402
Anna.Pavlova@az.government.bg +359 29265428

Интернет адрес/и

https://www.az.government.bg

https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/242-dostavka-na-kancelarski-materiali-i-ofis-konsumativi-za-nujdite-na-agenci-ja-po-zaetostta-po-obosobeni-pozicii-kakto/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Насърчаване на заетостта

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция по заетостта по обособени позиции
30000000      
Доставки

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за период от 6 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали и офис консумативите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
958180.87      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001–1.004-0001–„Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“по ОП РЧР 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
30199200      
30234000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG315
BG323
BG331
BG341
BG411
BG412
BG413
BG421
BG422

Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково

Периодични доставки на канцеларски материали за период от 6 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали, включени в обособената позиция на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001 – 1.005-0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197000      
30234300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG315
BG323
BG331
BG341
BG411
BG412
BG413
BG421
BG422

Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково

Периодични доставки на офис консумативи за период от 6 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали, включени в обособената позиция на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BGО5М90PО01-1.005-0001 "Обучения и заетост за младите хора" по ОП РЧР 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001„Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
30199500      
39831200      
30197220      
22816000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG315
BG323
BG331
BG411
BG341
BG412
BG413
BG421
BG422

Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково

Периодични доставки на канцеларски материали за шест месечен срок от сключване на договора по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали , включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014-2020

Обособената позиция е предназначена за възлагане на предприятия по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001 - "Обучения и заетост на младите хора" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199500      
22852100      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG315
BG323
BG341
BG411
BG412
BG413
BG421
BG422

Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково

Периодични доставки на канцеларски материали за шест месечен срок от сключване на договора по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали , включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020

Обособената позиция е предназначена за възлагане на предприятия по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка.

II.2) Описание 1

Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30124000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG315
BG323
BG331
BG341
BG411
BG412
BG413
BG421
BG422

Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково

Периодични доставки за срок от шест месеца на офис консумативи по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали и офис консумативите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30124000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG315
BG323
BG331
BG341
BG411
BG412
BG421
BG422
BG413

Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково

Периодични доставки за срок от шест месеца на офис консумативи по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция.
Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали и офис консумативите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05M9OP001 – 1.005 -0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020”

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 203-417953 (напр. 2015/S 123-123456)   и  810877 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
40    1   Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
Бул. Ситняково № 39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
209256.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

209256.91      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
41    2   Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001 – 1.005-0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Бул. Ситняково №39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
77869.27      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

77869.27      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
42    3   Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП, по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи н
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Бул. Ситняково №39А
София BG411 1505 България
roel-89@roel-89.com +359 29461920
www.roel-89.com +359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
90743.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

90743.09      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
43    4   Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Бул. Ситняково №39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
41441.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

41441.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
44    5   Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Бул. Ситняково №39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
437994.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

437994.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
45    6   Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/05/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Бул. Ситняково №39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
www.roel-98.com +359 28433216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100875.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100875.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва