| Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Агенция по заетостта по обособени позиции |
|
| 30000000 |
|
|
Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за период от 6 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали и офис консумативите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
| 958180.87 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
| или |
| / които са взети предвид |
| (за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
| (за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
| (за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001–1.004-0001–„Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“по ОП РЧР |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197000 30199200 30234000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312 BG315 BG323 BG331 BG341 BG411 BG412 BG413 BG421 BG422
Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково | Периодични доставки на канцеларски материали за период от 6 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали, включени в обособената позиция на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001 – 1.005-0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30197000 30234300
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312 BG315 BG323 BG331 BG341 BG411 BG412 BG413 BG421 BG422
Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково | Периодични доставки на офис консумативи за период от 6 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали, включени в обособената позиция на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BGО5М90PО01-1.005-0001 "Обучения и заетост за младите хора" по ОП РЧР 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001„Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22852100 30199500 39831200 30197220 22816000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312 BG315 BG323 BG331 BG411 BG341 BG412 BG413 BG421 BG422
Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково | Периодични доставки на канцеларски материали за шест месечен срок от сключване на договора по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали , включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014-2020
|
Обособената позиция е предназначена за възлагане на предприятия по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка.
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на канцеларски материали, съгласно Списък по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001 - "Обучения и заетост на младите хора" |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199500 22852100 30197220
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312 BG315 BG323 BG341 BG411 BG412 BG413 BG421 BG422
Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково | Периодични доставки на канцеларски материали за шест месечен срок от сключване на договора по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали , включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG05M9OP001 – 1.005 -0001– „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020
|
Обособената позиция е предназначена за възлагане на предприятия по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка.
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30124000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312 BG315 BG323 BG331 BG341 BG411 BG412 BG413 BG421 BG422
Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково | Периодични доставки за срок от шест месеца на офис консумативи по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали и офис консумативите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG05M9OP001 – 1.004-0001 – „Подобряване на качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите“ по ОП РЧР 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на офис консумативи по проект BG05M9OP001 – 1.005 -0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020” |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30124000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG312 BG315 BG323 BG331 BG341 BG411 BG412 BG421 BG422 BG413
Централна администрация на Агенция по заетостта, ДРСЗ София, ДРСЗ Бургас, ДРСЗ Варна; ДРСЗ Ловеч; ДРСЗ Монтана; Пловдив, ДРСЗ Русе, ДРСЗ Благоевград и ДРСЗ Хасково | Периодични доставки за срок от шест месеца на офис консумативи по предварителни писмени заявки, съгласно условията на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Пълно описание на предмета на поръчката и съответно на канцеларските материали и офис консумативите, включени в обособените позиции на обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, е подробно представено по артикули и необходимо прогнозно количество в приложената към документацията Техническа спецификация. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз BG05M9OP001 – 1.005 -0001 – „ОБУЧЕНИЯ И ЗАЕТОСТ ЗА МЛАДИТЕ ХОРА“ по ОП РЧР 2014-2020”
|
|
|