„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съотвествието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор" по пет обособени позиции". |
|
71520000 |
|
|
В обхвата на обществената поръчка за всяка една от обособените позициии се включват следните дейности: •Дейност 1 Оценка за съответствие на инвестициония проект (включително извършване на оценка за съответствието на инвестиционния проект на сградата със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ) - като комплексен доклад за сградата, обект на интервенция, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 и ал. 9 от ЗУТ . •Дейност 2 Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на строително –монтажните работи на обекта по всяка обособена позиция. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в България. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
30352.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за извършв.на оценка на съотв.на инвестиц.проект и осъщ.на независим строит.надзор“при изпълнение на Инженеринг на обект:сграда на Общ.адмиистрация гр.М.Търново" |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
гр. Малко Търново, ул."Малкотърновска комуна"№3 и офиса/офисите на Изпълнителя. | Обект на общ.поръчка по ОП№1е сградата на Общинска администрация-публична общинска собственост,с адрес гр.М. Търново,ул.„Малкотърновска комуна“№3,с разгъната застроена площ-467.00м2.Обекта е пета категория . В обхвата на общ.поръчка по ОП №1се вкл.следните дейности: Дейност1 Оценка за съответствие на инвестиционния проект(включ.извършв.на оценка за съотв.на инвестиц.проект на сградата със същественото изискв.по чл.169,ал.1,т.6 от ЗУТ)-като комплексен доклад за сградата,обект на интервенция,при спазване на изискв.на чл.142,ал.5 и ал.9 от ЗУТ. Дейност2 Осъществяване на строителен надзор при изпълнен.на СМР на обекта от обос.позиция.Строит.надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискв.на ЗУТ,изискв.на Наредба№3/2003г.за съставяне на актове и протоколи по време на строителството,с отчитане на изискв.на Наредбата за съществ.изисквания към строежите и оценяване съотв.на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строит.в България. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект№BG16RFOP001-2.001-0002„Реконстр.,модерниз.и въвеждане на мерки за енерг.ефективност в сградата на Общинска администрация-М.Търново",финансиран по Приорит.ос 2 на ОП"Региони в растеж"2014-2020г.
|
Срокът за изпълнение на всички дейности по договора по ОП№1 започва да тече от датата на предаване на работния проект, на Изпълнителя, с възлагателно писмо от страна на Възложителя и приключва с окончателното приемане на обекта в експлоатация чрез издаване на съответнo удостоверение за въвеждането му в експлоатация, но не по-късно от 19.01.2019г.
|
|
II.2) Описание 1
„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за извършв.на оценка на съотв.на инвест.проект и осъщ.на независ. строит.надзор“при изпълн.на Инженеринг на обект:Админ.сграда на РУ"МВР-М.Търново",гр.М.Търново" |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
гр.Малко Търново, ул."Малкотърновска комуна" №5 и офиса/офисите на Изпълнителя. | Обект на общ.поръчка по ОП№2 е Администр.сграда на РУ"МВР-М.Търново"-публична държ. собственост,с адрес гр.М. Търново,ул.„Малкотърновска комуна“№5,с разгъната застроена площ-546.20м2.Обекта е пета категория . В обхвата на общ.поръчка по ОП №2 са вкл.следните дейности: Дейност1 Оценка за съответствие на инвестиционния проект(включ.извършв.на оценка за съотв.на инвестиц.проект на сградата със същественото изискв.по чл.169,ал.1,т.6 от ЗУТ)-като комплексен доклад за сградата,обект на интервенция,при спазване на изискв.на чл.142,ал.5 и ал.9 от ЗУТ. Дейност2 Осъществяване на строителен надзор при изпълнен.на СМР на обекта от обос.позиция.Строит.надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискв.на ЗУТ,изискв.на Наредба№3/2003г.за съставяне на актове и протоколи по време на строителството,с отчитане на изискв.на Наредбата за съществ.изисквания към строежите и оценяване съотв.на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строит.в България. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект№BG16RFOP001-2.001-0003„Реконстр.,модерниз.и въвежд.на мерки за енерг.ефективност на админ.сграда на РУ„МВР-М.Търново",гр.М.Търново",финансиран по Приорит.ос 2 на ОП"Региони в растеж"2014-2020г.
|
Срокът за изпълнение на всички дейности по договора по ОП№2 започва да тече от датата на предаване на работния проект, на Изпълнителя, с възлагателно писмо от страна на Възложителя и приключва с окончателното приемане на обекта в експлоатация чрез издаване на съответнo удостоверение за въвеждането му в експлоатация, но не по-късно от 19.01.2019г.
|
|
II.2) Описание 1
„Избор на консулт.по смис.наЗУТза извършв.на оценка на съотв.на инвест.проект и осъщ.на незав.строит.надзор“при изпълн.на Инженеринг на обект:сграда на Дневен център за възр.хора с уврежд.гр.М.Търново |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
гр. Малко Търново, ул. "Георги Кирков" №14 и офиса/офисите на Изпълнителя. | Обект на общ.поръчка по ОП№3 е сградата на "Дневен център за възрастни хора с увреждания"-публична общинска собсственост, с адрес гр.М.Търново,ул.„Георги Кирков“№14,с разгъната застроена площ-1679.00 м2.Обекта е четвърта категория. В обхвата на общ.поръчка за ОП №3 се вкл.следн.дейности: Дейност1 Оценка за съответствие на инвестиц.проект(включ.извършване на оценка за съотв.на инвестиц.проект на сградата със съществ.изискв.по чл.169,ал.1,т.6 от ЗУТ)-като комплексен доклад за сградата,обект на интервенция,при спазв.на изискв.на чл.142,ал.5 и ал.9 от ЗУТ. Дейност 2 Осъществяване на строит.надзор при изпълн.на СМР на обекта от обос.позиция.Строит.надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискв.на ЗУТ,изискв.на Наредба №3/2003г.за съставяне на актове и протоколи по време на строит.,с отчитане на изискв.на Наредбата за съществ.изисквания към строежите и оценяване съответств.на строит.продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строит.в България. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект№BG16RFOP001-2.001-0160 "Реконстр.,модерниз.и въвежд.на мерки за енерг.ефективн.в сградата на"Дневен център за възр.хора с уврежд."-гр. М.Търново“,финанс.по Приорит.ос 2 на ОПРР2014-2020г.
|
Срокът за изпълнение на всички дейности по договора по ОП№3 започва да тече от датата на предаване на работния проект, на Изпълнителя, с възлагателно писмо от страна на Възложителя и приключва с окончателното приемане на обекта в експлоатация чрез издаване на съответнo удостоверение за въвеждането му в експлоатация, но не по-късно от 19.01.2019г.
|
|
II.2) Описание 1
„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за извършв.на оценка на съотв.на инвестиц.проект и осъществ.на независ. строит.надзор“при изпълн.на Инженеринг на обект:сграда на ОДЗ"Юрий Гагарин",гр.М.Търново" |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
гр. Малко Търново,ул. "Възраждане" №1 и офиса/офисите на Изпълнителя. | Обект на общ.поръчка по ОП№4 е сградата на ОДЗ"Юрий Гагарин"-публична общинска собственост,с адрес гр.М.Търново, ул. „Възраждане“№1,с разгъната застроена площ-2 133,00 м2.Обекта е четвърта категория. В обхвата на общ.поръчка за ОП №4 се включени следните дейности: Дейност1 Оценка за съответствие на инвестиц.проект(включ.извършване на оценка за съотв.на инвестиц.проект на сградата със съществ.изискв.по чл.169,ал.1,т.6 от ЗУТ)-като комплексен доклад за сградата,обект на интервенция,при спазване на изискв.на чл.142,ал.5 и ал.9 от ЗУТ. Дейност 2 Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на обекта от обос.позиция. Строит.надзор се изпълнява в задължит.обхват съобр.изискв.на ЗУТ,изискв.на Наредба №3 от 2003г.за съставяне на актове и протоколи по време на строителството,с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съотв.на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строит.в България. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект№BG16RFOP001-2.001-0170"Реконстр.,модерниз.и въвежд.на мерки за енерг.ефективност в сградата на ОДЗ"Юрий Гагарин"-гр.М.Търново",финансиран по Приорит.ос 2 на ОП"Региони в растеж"2014-2020г.
|
Срокът за изпълнение на всички дейности по договора по ОП№4 започва да тече от датата на предаване на работния проект, на Изпълнителя, с възлагателно писмо от страна на Възложителя и приключва с окончателното приемане на обекта в експлоатация чрез издаване на съответнo удостоверение за въвеждането му в експлоатация, но не по-късно от 19.01.2019г.
|
|
II.2) Описание 1
„Избор на консултант по смисъла на ЗУТ за извършв.на оценка на съотвеств.на инвестиц.проект и осъществяв.на независим строит.надзор“ при изпълн.на Инженеринг на обект:многофам.жил.сграда,гр.М.Търново" |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG341
гр. Малко Тъново, ул. "Петко Напетов" №1 и офиса/офисите на Изпълнителя. | Обект на общ.поръчка по ОП№5 е многофамилна жилищна сграда-частна собственост,с адрес гр.Малко Търново,ул.„Петко Напетов“ №1,с разгъната застроена площ-1 449,00 м2.Обекта е четвърта категория. В обхвата на общ.поръчка за ОП №5 се вкл.следн. дейности: Дейност1 Оценка за съответствие на инвестиц.проект(включ.извършване на оценка за съотв.на инвестиц.проект на сградата със съществ.изискв.по чл.169,ал.1,т.6 от ЗУТ)-като комплексен доклад за сградата,обект на интервенция,при спазване на изискв.на чл.142,ал.5 и ал.9 от ЗУТ. Дейност2 Осъществяв.на строит.надзор при изпълн.на СМР на обекта от обос.позиция.Строит.надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискв.на ЗУТ,изискв.на Наредба № 3 от 2003г.за съставяне на актове и протоколи по време на строителството,с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в България. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект №BG16RFOP001-2.001-0109"Реконстр.,модерниз.и въвежд.на мерки за енерг.ефективност на многоф.жилищна сграда на терит.на гр.М.Търново"финансиран по Приорит.ос 2 на ОП"Региони в растеж"2014-2020г.
|
Срокът за изпълнение на всички дейности по договора по ОП№5 започва да тече от датата на предаване на работния проект, на Изпълнителя, с възлагателно писмо от страна на Възложителя и приключва с окончателното приемане на обекта в експлоатация чрез издаване на съответнo удостоверение за въвеждането му в експлоатация, но не по-късно от 19.01.2019г.
|
|