„Периодични доставки на канцеларски материали и хартия за офис техника за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД” |
|
30192000 |
|
|
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Периодични доставки на канцеларски материали и хартия за офис техника за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”. Обществената поръчка включва три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Периодични доставки на канцеларски материали по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД” Обособена позиция № 2: „Периодични доставки на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП” Обособена позиция № 3: „Периодични доставки на хартия за офис техника по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”. Поръчката следва да се изпълни съобразно изискванията, описани в документацията за обществена поръчка и обявлението. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
310442.93 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Периодични доставки на канцеларски материали по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Гр.София: ЦУ, ул.„Ястребец”№ 23Б;ТР„София”, ул.„История Славянобългарска”№ 6;ТР„София Изток”, ул.„Димитър Пешев”№ 6; ТР„Земляне”, ул.„Природа”№ 2;ТР „Люлин”,ул."Владимир Зограф"№90. | Доставка на канцеларски материали, конкретизирани по вид и прогнозно количество, съгласно техническата спецификация към документацията за обществена поръчка, публикувана на профила на копувача- www.zop.toplo.bg. Възложителят не се задължава с прогнозните количества. Реалните количества се определят от текущите нужди. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Периодични доставки на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП” |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Град София:ЦУ, ул. „Ястребец” № 23Б;ТР „София”, ул. „История Славянобългарска” № 6;ТР „София Изток”, ул. „Димитър Пешев” № 6;ТР „Земляне”, ул. „Природа” № 2;ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90 | Доставка на канцеларски материали, конкретизирани по вид и количество, съгласно техническата спецификация към документацията за обществена поръчка, публикувана на профила на купувача - www.zop.toplo.bg Възложителя не се задължава с прогнозните количества. Реалните количества се определят от текущите нужди. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
„Периодични доставки на хартия за офис техника по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”. |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197640
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Град София ЦУ, ул. „Ястребец” № 23Б;ТР „София”, ул. „История Славянобългарска” № 6;ТР „София Изток”, ул. „Димитър Пешев” № 6; ТР „Земляне”, ул. „Природа” № 2;ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90 | Доставка на хартия, конкретизирана по вид и количество, съгласно техническата спецификация към документацията за обществена поръчка, публикувана на профила на купувача - www.zop.toplo.bg Възложителят не се задължава с прогнозните количества. Реалните количества се определят от текущите нужди. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|