Деловодна информация
00277Управлене
ОП -910 28/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00277-2017-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Топлофикация София ЕАД 831609046
гр. София, ул. Ястребец 23 Б
София BG411 1680 България
Петя Николова +359 29033094
p.p.nikolova@toplo.bg +359 28594149

Интернет адрес/и

www.toplo.bg

www.zop.toplo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодични доставки на канцеларски материали и хартия за офис техника за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”
30192000      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Периодични доставки на канцеларски материали и хартия за офис техника за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”.
Обществената поръчка включва три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Периодични доставки на канцеларски материали по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”
Обособена позиция № 2: „Периодични доставки на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП”
Обособена позиция № 3: „Периодични доставки на хартия за офис техника по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”.
Поръчката следва да се изпълни съобразно изискванията, описани в документацията за обществена поръчка и обявлението.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
310442.93      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

„Периодични доставки на канцеларски материали по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр.София: ЦУ, ул.„Ястребец”№ 23Б;ТР„София”, ул.„История Славянобългарска”№ 6;ТР„София Изток”, ул.„Димитър Пешев”№ 6; ТР„Земляне”, ул.„Природа”№ 2;ТР „Люлин”,ул."Владимир Зограф"№90.

Доставка на канцеларски материали, конкретизирани по вид и прогнозно количество, съгласно техническата спецификация към документацията за обществена поръчка, публикувана на профила на копувача-
www.zop.toplo.bg.
Възложителят не се задължава с прогнозните количества. Реалните количества се определят от текущите нужди.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Периодични доставки на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Град София:ЦУ, ул. „Ястребец” № 23Б;ТР „София”, ул. „История Славянобългарска” № 6;ТР „София Изток”, ул. „Димитър Пешев” № 6;ТР „Земляне”, ул. „Природа” № 2;ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90

Доставка на канцеларски материали, конкретизирани по вид и количество, съгласно техническата спецификация към документацията за обществена поръчка, публикувана на профила на купувача - www.zop.toplo.bg
Възложителя не се задължава с прогнозните количества. Реалните количества се определят от текущите нужди.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Периодични доставки на хартия за офис техника по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197640      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Град София ЦУ, ул. „Ястребец” № 23Б;ТР „София”, ул. „История Славянобългарска” № 6;ТР „София Изток”, ул. „Димитър Пешев” № 6; ТР „Земляне”, ул. „Природа” № 2;ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90

Доставка на хартия, конкретизирана по вид и количество, съгласно техническата спецификация към документацията за обществена поръчка, публикувана на профила на купувача - www.zop.toplo.bg
Възложителят не се задължава с прогнозните количества. Реалните количества се определят от текущите нужди.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  791233 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-У-127    1   „Периодични доставки на канцеларски материали по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул.Ситняково 39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29430565
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

117556.48      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-У-126    2   „Периодични доставки на канцеларски материали включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
бул.Ситняково 39А
София BG411 1505 България
roel-98@roel-98.com +359 29430565
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

47963.15      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-У-129    3   „Периодични доставки на хартия за офис техника по спецификация за нуждите на „Топлофикация София” ЕАД”.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мениджмънт Бизнес Машин ООД 000708921
бул.Витоша 146, вх.Б, ет.5
София BG411 1463 България
yuliana.obretenova@mbm-bg.com +359 28051715
+359 28051717
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

144923.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не е приложимо
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва