Деловодна информация
00983
023-773 24/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/08/2017 (дд/мм/гггг)
00983-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/SRRRektorat-2017.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-ремонтни работи на кабинети, учебни зали и общи части в сграда Ректорат на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна 2017-020
45000000      
Строителство

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения в сграда Ректорат на Медицински университет – Варна, находяща се на ул. „Марин Дринов“ №55, гр. Варна, съгласно Техническа спецификация.
Четириетажната сграда на сутерен е с идентификатор 10135.2557.152.1 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ 2206 кв.м. и начин на трайно ползване: за обект комплекс за образование.
Ремонтните дейности ще се осъществяват в: коридор на 3-ти етаж – северно крило, фоайе 2-ри етаж – северно крило, фоайе 3-ри етаж – северно крило, стълбищна клетка - северно крило, комплекс кабинети 223-227, кабинети 305 (обособяване на два кабинета за асистенти с по 3 работни места, склад за химически реактиви и сервизно помещение), кабинети 306 (обособяване на компютърна учебна зала с 22 седящи места, кабинет за асистенти с 3 работни места, склад за лабораторни съдове, материали и консумативи), кабинет 324 – северно крило, учебна зала 325 – северно крило.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
300823.44      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45300000      
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. ул. „Марин Дринов“ №55, сграда Ректорат

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения в сграда Ректорат на МУ – Варна, ул. „Марин Дринов“ №55, гр. Варна, съгл. техн. спец-я (Прил. №1) - премахване на някои неносещи зидове, изграждане на леки преградни стени, подмяна на всички инсталации, подмяна на всички настилки и врати, боядисване, монтиране на окачени тавани, като се отстранят проблеми при експлоатация на сградата и се реновират част от помещенията.
Общо кол-во СРР: фоайета 2-ри и 3-ти етаж - сев. крило - 371 бр., 1517 лм., 1043,40 кв. м.; стълб. клетка - сев. крило - 70 бр., 473 лм., 788,55 кв. м.; коридор 3-ти етаж - сев. крило - 250 бр., 2419,74 лм., 933 кв. м.; к-ти 223-227, 2-ри етаж - сев. крило - 470 бр., 1499 лм., 2085 кв. м., 4 куб. м.; к-ти 305 - 247 бр., 1043 лм., 1404,20 кв. м., 4 куб. м.; к-ти 306 - 391 бр., 1573 лм., 1278,40 кв. м., 4 куб. м.; к-т 324 - 96 бр., 433 лм., 368,50 кв. м., 2 куб. м. и уч. зала 325-110 бр., 459,80 лм., 603,82 кв., 2 куб. м.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Мерки за осигуряване качеството на изпълнението    45%
Срок за изпълнение    4%
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предлагана цена по основна КСС с добавени 20% разходи за допълнителни дейности    45%
Елементи на ценообразуване    6%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 104-206931 (напр. 2015/S 123-123456)   и  789153 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДР-4       Извършване на строително-ремонтни работи на кабинети, учебни зали и общи части в сграда Ректорат на Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" – Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Кратос 13“ ЕООД 201308113
ж.к. „Трошево“, бл. 79, ет. 7, ап. 34
Варна BG331 9009 България
kratos13@abv.bg +359 896664947
+359 896664947
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
330000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

300823.44      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52677080

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/08/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва