Деловодна информация
00546
18-00-45 31/01/2017 (дд/мм/гггг)
не
00546-2016-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирана болница за активно лечение по онкология ЕАД 000662776
ул. Пловдивско поле №6
София BG411 1756 Бразилия
Силвия Маринова; Цветолюба Васева; Ваня Василева-Кисьова +359 028076355
smarinova@sbaloncology.bg +359 028706321

Интернет адрес/и

http://procurement.sbaloncology.bg

http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160831hmni862417


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на канцеларски материали, на консумативи за принтери и многофункционални устройства, отпечатване и доставка на медицински формуляри и зареждане и рецилиране на тонер касети
22000000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва периодично повтарящи се доставки на канцеларски материали, доставка на консумативи за принтери и многофункционални устройства, отпечатване и доставка на медицински формуляри по утвърдени от Възложителя образци, зареждане и рециклиране на тонер касети, съгласно приложената Техническа спецификация, с цел избор на изпълнител/и и сключване на договор/и, при най - благоприятни за „СБАЛ по Онкология” ЕАД условия.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
65445.28      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

1.Азбучник А4-брой-5;2.Алкални батерии 9V-брой;10;3.Алкални батерии C 1,5V;брой;20;4.Алкални батерии D 1,5V-брой;120;5.Алкални батерии АА 1,5V-брой;400;6.Алкални батерии ААА 1,5V-брой;400; 7.Литиева батерия CR2032 3V-брой;80;8.Литиева батерия CR2025 3V-брой;60;9.Антителбод машинка-брой;10; 10.Архивна кутия 340х250х80 мм-брой;500;11.Бадж хоризонтален 85/55 с клипс и текстилна лента 750 мм;сив;брой;50; 12.Батерия А23 12 V-брой;10;13.Визитник А4 с твърди PVC корици;капацитет - 500 броя, черен-брой;2; 14.Визитник с метални рингове, джобове и азбучни показатели капацитет - 150 броя, черен-брой-10; 15.Габари обикновен-кутия брой-10;16.Гума за молив-брой-30;17.Гъба за почистване за бяла дъска попиваща-брой-2; 18.Джоб А4 кристал 45 микрона-пакет от 100 бр.-брой-400; 19.Джоб А4 кристал 90 микрона пакет от 100 бр. брой 250; 20.Дискети кутия от 10 бр. брой 10; 21 Дискове CD-R printable 700 МВ шпиндел от 100 бр., без релефни надписи брой 100; - продължава по номенклатури съгл. Техн.спецификация
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ПРИНТЕРИ И МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ УСТРОЙСТВА" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

"ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ПРИНТЕРИ И МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ УСТРОЙСТВА"

1 Тонер касета 1660B006 за Canon IRC - 1021i - черна или съвместима брой 62 Тонер касета 1659B006 за Canon IRC - 1021i - синя или съвместима брой 4; 3 Тонер касета 1658B006 за Canon IRC - 1021i - червена или съвместима брой 4; 4 Тонер касета 1657B006 за Canon IRC - 1021i - жълта или съвместима брой 4; 5 Тонер касета CRG725 за Canon LBP 6000 или съвместима брой 4; 6 Тонер касета 703 за Canon LBP 2900 или съвместима брой 4; 7 Тонер касета EP27 за Canon MF3220 или съвместима брой 3; 8 Тонер касета FX10 за Canon MF4150 или съвместима брой 4; 9 Мастилена касета PG-512 за Canon MX320 - черна или съвместима брой 6
10 Мастилена касета CL-513 за Canon MX320 - цветна или съвместима брой 3; 11 Мастилена касета Photo Black №6531 за специализиран медицински принтер Dryview Chroma Imager - черна или съвместима брой 10; 12 Мастилена касета 11 цвята - комплект 200 ml - за специализиран медицински принтер Dryview Chroma Imager - цветна или съвместима брой 5; 1и др.номенклатури съгл. Технич.специф-я
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"ЗАРЕЖДАНЕ И РЕЦИКЛИРАНЕ НА ТОНЕР КАСЕТИ" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

1.1 Тонер касета 1660B006 за Canon IRC - 1021i - черна брой 8; 1.2 Тонер касета 1659B006 за Canon IRC - 1021i - синя брой 4; 1.3 Тонер касета 1658B006 за Canon IRC - 1021i - червена брой 4; 1.4 Тонер касета 1657B006 за Canon IRC - 1021i - жълта брой 4
1.5 Тонер касета CRG725 за Canon LBP 6000 брой 4; 1.6 Тонер касета 703 за Canon LBP 2900 брой 6;1.7 Тонер касета EP27 за Canon MF3220 брой 6; 1.8 Тонер касета FX10 за Canon MF4150 брой 8;1.9 Тонер касета Q2612A за HP LaserJet 1010, 1012, 1015, 1018, 1020, 1022, 3055 брой 150; 1.10 Тонер касета Q3960A за HP Color LaserJet 2550t - черна брой 4; 1.11 Тонер касета Q3961A за HP Color LaserJet 2550t - синя брой 2; 1.12 Тонер касета Q3962A за HP Color LaserJet 2550t - червена брой 2; 1.13 Тонер касета Q3963A за HP Color LaserJet 2550t - жълта брой 2; 1.14 Тонер касета Q7553A за HP LaserJet P2015 брой 4; 1.15 Тонер касета C3906A за HP LaserJet 5L брой 2; 1.16 Тонер касета C3906A за HP LaserJet 6L брой 2; и др.номенклатури съгл. Техн.спец-я
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ ФОРМУЛЯРИ" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79811000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централен склад на „СБАЛ по Онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.

отпечатване и доставка на сл.видове мед.формуляри: 1 История на заболяване - 70 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 12 0002 Допълнителен лист към ИЗ - 70 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 40; 3 Температурен лист №2 - 190/130 - 70 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 120; 4 Лист за параклинични изследвания - 60 г/м2, офсет, A4 брой 2 400; 5 Лист за интензивно лечение - 70 г/м2, офсет, А3 брой 1 500; 6 Анестезиологичен лист /2-195/ - 70 г/м2, офсет, кочани, A4 брой 280; 7 Гинекологични пътеки - 60 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 2 000; 8 Гръдна хирургия - КП 179 - 60 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 1 000; 9 Всички останали хирургични пътеки - 60 г/м2, офсет, книжка, A4 брой 9 000; 10 Фиш сестрински грижи за пациенти в ОАРИЛ - 60 г/м2, офсет, A4 брой 2 000; 11 Фиш за рехабилитационни манипулации - 60 г/м2, офсет, A4 брой 2 000; 12 Фиш за извършени медицински дейности при интензивно лечение на пациент на апаратна вентилация ± трахеостома - 60 г/м2, офсет, A4 брой 500; 1и др.номенклатури съгл. Техн.специф-я
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  747376 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д4-1 от 11.01.2017    1   "КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Ал. Стамболийски, № 84, биснес града Urban Model, ет. 7, офис 38-39
София BG411 1463 България
a.asenova@officemarket.bg +359 24893134
+359 28221900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
62539.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

26857.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д4-2    2   "ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ПРИНТЕРИ И МНОГОФУНКЦИОНАЛНИ УСТРОЙСТВА"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе, № 139
София BG411 1784 България
hristo.kostov@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19472.37      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    3   „ОТПЕЧАТВАНЕ И ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ ФОРМУЛЯРИ"
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д6-6    4   "ЗАРЕЖДАНЕ И РЕЦИКЛИРАНЕ НА ТОНЕР КАСЕТИ"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/01/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе, № 139
София BG411 1784 България
hristo.kostov@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19115.44      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.196 и чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/01/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва